Hallo iedereen!,
Ik wil graag mijn systeem een tikje harder laten lopen maar ik heb nu dus te maken met een aantal problemen.
Als ik mijn FSB hoger zet dan 220 en dus dan 13.5x Multiplier dan loopt het systeem vast bij het begin scherm van windows XP en herstart mijn systeem zichzelf.
Mijn computer specs:
Asus M2N-e SLI
Kinstong PC2 6400 2 x 1GB in Dual Channel
AMD AM2 5200+ Met een Thermal Take Golden Orb II cpu cooler
Asus Nvidia Geforce EN8800GT 512MB DDR3 (niet overgeklokt)
Bluesil Cogen 550 Watt voeding
1 x Sata Samsung 250 GB
1 x Sata Hitachi 120GB
Weet iemand wat ik hieraan kan doen en wat eventueel mijn probleem hierin kan zijn?.
En ik heb ook nog een vreemd probleem met kleine stootjes tijden het spelen van eigenlijk alle games in mijn bezit.
Het is geen HD activiteid schokje volgens mij en heeft ook niks te maken met de onboard soundkaart want een X-Fi extreme audio geeft hetzelde probleem (zelfs nog meer problemen dus vandaar dat ik deze het raam uit heb geschopt)
Ik heb dan ook alle onnodige background programma's uitstaan.
En het zijn niet de FPS die inzakt.. het komt ergens anders door maja wat?
Ook komt dit niet door overclocken ben ik achter gekomen en ik heb de nieuwste drivers voor praktisch alles in mijn pc.
Wie o wie helpt mij?
Ik wil graag mijn systeem een tikje harder laten lopen maar ik heb nu dus te maken met een aantal problemen.
Als ik mijn FSB hoger zet dan 220 en dus dan 13.5x Multiplier dan loopt het systeem vast bij het begin scherm van windows XP en herstart mijn systeem zichzelf.
Mijn computer specs:
Asus M2N-e SLI
Kinstong PC2 6400 2 x 1GB in Dual Channel
AMD AM2 5200+ Met een Thermal Take Golden Orb II cpu cooler
Asus Nvidia Geforce EN8800GT 512MB DDR3 (niet overgeklokt)
Bluesil Cogen 550 Watt voeding
1 x Sata Samsung 250 GB
1 x Sata Hitachi 120GB
Weet iemand wat ik hieraan kan doen en wat eventueel mijn probleem hierin kan zijn?.
En ik heb ook nog een vreemd probleem met kleine stootjes tijden het spelen van eigenlijk alle games in mijn bezit.
Het is geen HD activiteid schokje volgens mij en heeft ook niks te maken met de onboard soundkaart want een X-Fi extreme audio geeft hetzelde probleem (zelfs nog meer problemen dus vandaar dat ik deze het raam uit heb geschopt)
Ik heb dan ook alle onnodige background programma's uitstaan.
En het zijn niet de FPS die inzakt.. het komt ergens anders door maja wat?
Ook komt dit niet door overclocken ben ik achter gekomen en ik heb de nieuwste drivers voor praktisch alles in mijn pc.
Wie o wie helpt mij?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 19:10 ]