[V&A] Geen reacties?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Hallo

Klopt het dat ik geen reacties op v&a kan zien?

Iig, hebben meer mensen er last van.

Ruthger

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Dammn :|
Zat al op frontpage naar zo'n changelog te zoeken maar het is volgens mij weer tijd voor koffie..

wel jammer :(
Was altijd wel makkelijk.

ik zie persoonlijk meer in een functie:

[x] Reacties Toestaan
[ ] Reacties uit

[ Voor 22% gewijzigd door KoudeAardbei op 29-01-2008 18:17 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
KoudeAardbei schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:16:
[x] Reacties Toestaan
[ ] Reacties uit
Dat is op zich ook een goeie. Gewoon de verkoper zelf laten beslissen of reacties toegestaan worden, of niet. Maar wat er nu is gebeurd, vind ik een beetje kinderachtig. Is er nog een mogelijkheid dat hier wat aan gedaan wordt, zodat het reactie-systeem wordt vervangen in plaats van verwijderd? :X

Verwijderd

Ik heb het plan gelezen. Ik kan het volledig begrijpen over waarom ook, maar het gemis om te kunnen reageren zal blijven.

Iets met overspoeling van marktplaats advertenties naar ook t.net V&A. Voornamelijk ging 90% van de advertenties over de prijs, dat die goedkoper in pricewatch was, een sneller model voor een kleine meerprijs, en natuurlijk het gebash op meerdere (dezelfde) advertenties bijv.

Erg jammer. Maakte er altijd met plezier gebruik van.

Reactie uit ander draadje:
AtleX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:37:
Zou het eventueel geen idee zijn om een paar dedicated V&A reactie moderators vanuit de community aan te stellen? Met 2 of 3 man is het prima te modden lijkt mij.
Sign me up :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 19:11 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is al een feature-request op Devtrack om indien gewenst door de adverteerder wel reacties te kunnen plaatsen. :)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 14:53
Is dit eigenlijk een permanent iets of hoe zit het?
Ik mis de reageer optie heel erg eigenlijk.
Het zal dan meer marktplaats worden dan V&A zoals het was.

Je wist gewoon dat de uiteindelijk prijs in zeker 90% van de gevallen "eerlijk" was voor beide partijen.

Ik heb veel gekocht en verkocht via marktplaats en ik vind het juist fijn dat ze op mijn AD kunnen reageren.

Ik heb weleens mensen gewaarschuwd zien worden omdat iemand een slechte videokaart verkocht, (had eerst vragen gesteld in het problemen forum).

Ik vind zelf de nadelen niet opwegen tegen de voordelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 29-01-2008 21:05 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

De grootste ergernis als je zelf een advertentie plaatsen wou, is dat je altijd prijszifters had.

Meerdere malen geprobeerd een videokaart te verkopen die aardig snel is voor zijn tijd (x1950pro) maar door de komst van de 8800GT & 38xx series wordt je helemaal weggedrukt met je 2de hands hardware. Je bent dan bijna verplicht om een uitstekende videokaart met een volledig koperen koeler de deur uit te doen voor 5 a 7 tientjes, op V&A, omdat er een 'betere' voor een 'meerprijs' staat op pricewatch.

Nu ben ik natuurlijk niet verplicht te verkopen , maar een kaart heeft mij ook geld gekost toendertijd. Hetzelfde geld voor elk stukje ander hardware, wat je voor weinig verkopen kan. En daar zit het 'm juist. Iedereen wil zo goedkoop mogelijk, maar verkoop maar zelf eens wat. Dan snap je de ergernis waarom dat gezeur over de prijs soms onterecht is ook.

Natuurlijk laat dat nu de optie weer weg dat als iemand zijn product voor teveel verkopen zou, dat niemand daarop reageren kan. Een onbenul het product koopt maar voor bijv 3 tientjes goedkoper bij de winkel was + garantie. Ik denk dat daar de kracht ook zit van V&A, die mogelijkheid om te reageren in het publiek, waar iedereen het meeleest (democratie). Nu per email blijft het toch een beetje achter de schermen, en dat is jammer. Maar goed dat is ook weer voor de koper & verkopers zijnde ;)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Eén topic lijkt me wel voldoende :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.