Aan een 32GB kaart heb je (nog) niets ivm de file/folder limit van resp. 4000/400.eswa schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:12:
Mijn Trekstor Vibez begint zijn laatste adem uit te blazen (het grote wiel doet het niet meer), en dus is het weer tijd voor een nieuwe.
Ik lees over het SDslot in deze, waardoor je sinds kort zelfs 32gb erbij kan pluggen. Dus is mijn vraag eigenlijk: maakt het uit watvoor geheugen je gebruikt? Ik bedoel hiermee waarom je de 16gb versie zou kopen, als je voor minder geld ook de 4gb versie kan kopen, en daar dan een x-aantal gb's bij kan gooien. Dus maakt het uit of je muziek op een losse-flashkaart staan, of op het geheugen? (is het te merken in zoek/menu-snelheid, 'gap' tussen de nummers, organisatie van je muziek (al las ik dat ie beide geheugens samenvoegd)?)
En raden jullie aan om er een tasje bij te nemen? Ik hoor regelmatig om mij heen dat schermpjes van morderne gadgets (telefoons vooral) snel barsten. Met een degelijk uitziende iAudio6/7 lijkt me dat overbodig, maar een touchscreen is kwetsbaar.
Verder snap ik niet veel van de Rockbox-site, maar heb wel gehoord dat ze bij de Sandiskspelers erg veel hebben toegevoegd. Als Rockbox op de D2 komt, wat houdt dat dan precies in?
Een SDHC kaart zal altijd langzamer zijn dan een extern kaartje, maar het is niet te merken. (En die gap zit er toch all
Ik raad je aan een carrier-case erbij te nemen. Scherm laten maken kost bakken met geld en is het risico niet waar. Bij mp3spelers krijg je de case er zelfs gratis bij. Ligt niet zozeer aan de touchscreen, ik heb zelfs 't idee dat ie meer kan hebben dan een gem. andere speler, maar neem van mij aan.. dat risico wil je echt niet lopen. Neem een carrier-case!!!
Rockbox: http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/WhyRockbox
@Raven
Heb ik jou toevallig op iAudiophile langs zien komen?