Jaja die staan aan!
Pidgin zou het gewoon moeten doen, normaal gesproken irriteren me die geluidjes enorm,
Mij ook, maar m'n moeder gebruikt Messenger weleens met mensen die niet altijd online kunnen komen (op hetzelfde tijdstip) Als de Eee dan in de woonkeuken staat en iemand zich aanmeldt is het handig als ze een geluidje hoort, zodat ze weet dat er iemand online is

en met USB drives heb ik geen probleem gehad. (USB Flashmem). Check anders even of er een /dev/sdb of een /dev/sdb1 bestaat/ontstaat als je het aansluit. Als deze er niet komt, moet je je USB poort aanzetten in het bios. Als die er wel komt zou je disk in de filemanager moeten verschijnen, maar ik dacht dat het in Xandros bijna als in XP werkte, dat er zo'n wolkje komt.
Iemand die nog wat informatie heeft?
iPod Shuffle erin steken, werkt half.. Met de Music Manager kan ik dus playlists overzetten en dergelijke, maar bijvoorbeeld data die ook op de stick staat kan ik nergens terugvinden...
Zelfde geldt voor een externe HD, die popt nergens up.. En dat is 1 van de redenen waarvoor die gekocht is. Altijd handig op vakantie: Je Eee PC mee en je kleine 2,5" HD'tje en films kijken bij de vleet!