NVIDIA GEFORCE GC 8600 GT 512 MB PCI-EXPRESS

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• yetti4
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-03-2018
Vandaag is op 1dayfly NVIDIA GEFORCE GC 8600 GT 512 MB PCI-EXPRESS kaart voor 82 euro incl verzendkosten.
Ik heb nu een x700 kaart(geen pro) en een 6100k8ma moederboord van foxconn en ik draai vista buisness. Volgens de specificaties lijkt het te passen. Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor webdesign. Ik maak veel gebruik van dreamweaver cs3, microsoft office 2007 en remotelyanywhere. Af en toe speel ik een spelletje age of empires 3.
Mijn scerm is 19'' (1280/1024)
Ik vroeg me af of ik heel ver vooruit ga met de upgrade.

Ook wat me verbaasde is dat dit kaart van Sweex is en ik vroeg me af of het wel van de goede kwaliteit is.

Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Karens

[ Voor 6% gewijzigd door yetti4 op 28-01-2008 13:21 ]

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Voor het gebruik wat je op geeft schiet je met deze upgrade niets op.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Prestatieverschil tussen twee kaarten kun je prima opzoeken.
Alleen kan dat voor jouw systeem anders uitvallen, dat is compleet afhankelijk van jouw specs: welke je niet vermeldt. Maar bij het zien van een K8 in de moederbordnaam denk ik aan een Athlon64 en daar zijn nog wel aardige CPUtjes voor te vinden.

Overigens zie ik het nut van een topictitel in caps ook niet zo in :+
Deze gaat dicht omdat je dit prima zelf op kunt zoeken en de boel prima naast elkaar moet kunnen zetten.
Overigens doen wij elkaar met elke post automagisch de groetsels :) Die hoef je dus niet apart te vermelden onder je post. Zo houd je er meer over voor je emails, smsjes en andere mogelijke vormen van (eng) sociaal contact

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.