Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WM5 automatisch instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn werk binnekort een 'leuke' klus.
Er moeten 450 HTC smartphones uitgeleverd gaan worden.
Echter doen wij altijd een paar standaard instellingen voor GPRS/UMTS en ActiveSync.
Heeft iemand misschien een gouden tip, zodat ik niet handmatig een modemverbinding in hoef te stellen en of ik uit de exchange wellicht de instellingen voor ActviSync kan pompen?

Ik hoop dat iemand mij dé tip kan geven!!!

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 10:53 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:58
Eentje instellen en de registry exporteren, dat in een cab-file zetten, en die 449 keer uitvoeren? :P

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT! :)

Wat je zelf zoal onderzocht voordat je dit topic opende? Om wat voor smartphones gaat het precies?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
We hebben waarschijnlijk ook nog een KPN mannetje erbij, maar toch...

Het gaat om de HTC S710 met WM5.
Zelf hebben we hier echt geen idee hoe we dit snel en efficient kunnen.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Wat je ook kunt doen, is de software (registery input oid) op een geheugenkaartje stoppen. En deze via autorun uit laten voeren.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:58
ThunderNet schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:56:
Wat je ook kunt doen, is de software (registery input oid) op een geheugenkaartje stoppen. En deze via autorun uit laten voeren.
Fire69 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:53:
Eentje instellen en de registry exporteren, dat in een cab-file zetten, en die 449 keer uitvoeren? :P
;)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Je kan ook naar bijvoorbeeld Altiris of soortgelijke pakketten kijken. Maar goed, daar moet wel even budget voor komen... want ze zijn niet goedkoop.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 14:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Die dingen zijn er toch alleen met WM6?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel toch ook WM6 ;)

Trouwens, we hebben Altiris... maar is er een Altiris client voor smartphones?!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zet alles eens rustig op een rijtje en zoek bepaalde dingen eerst uit. Zo kan je bv best zelf onderzoeken of er een Altiris-client beschikbaar is en wat het KPN-mannetje precies voor je kan betekenen (misschien hebben zij een kant-en-klare oplossing liggen).

Als je goed voor ogen hebt wat je wilt doen, dan mag je je vraag nogmaals stellen maar dan goed onderbouwd en in het juiste topic: Het HTC S710 topic - Deel 2 :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.