8800GT vs 8800GTS

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:18
De vraag is misschien simpel voor anderen, maar ik breek er na vele reviews nog steeds m'n hoofd over...

Ik wil een nieuwe videoplank kopen voor een bedrag zo tussen de 200 en 300 euro. Nu dacht ik eerst aan een 8800GTS, maar door vele reviews te lezen ben ik gaan twijfelen aan de prijs/kwaliteit - verhouding van dit soort plankjes in vergelijking met bijvoorbeeld de 8800GT serie. Is het zo dat ik beter kan gaan voor een 8800GT plankje of is de GTS serie toch beter?

Now we're at it: welk merk is het beste om een kaart van te kopen? Zo ver ik het heb gelezen zijn de (mogelijk) bijgeleverde spellen nogal outdated, dus daar hoef ik het niet voor te doen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje: http://www23.tomshardware...1057&model2=707&chart=275

Verder, pak gewoon het merk waar jij goede ervaringen mee hebt. Iedereen zal z'n eigen voorkeur hebben voor een merk , dus dat is een redelijk zinlose discussie :)

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Wellicht een idee als je eerst eens de **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? doorneemt en dan aan de hand van de informatie daarin zelf een beslissing maakt. Echte Tweakers kunnen zelf beslissen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier is een stappenplan voor gemaakt: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. je zult zelf de keuze moeten maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

De posts hierboven zijn duidelijk :)

Dit topic is gesloten.