Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Anoniem: 111253
Leuke foto's!
Alleen # 3 past er niet tussen vind ik. Te wit en te hip dan de anderen.
Wat mij opvalt is dat je erg mooie plekken uitkiest om foto's te maken alleen dat ze sfeer die er is niet goed tot zijn recht komt.
Sommige zijn een beetje overbelicht(waar direct licht is) en sommige kunnen misschien wat mooier bewerkt worden om de sfeer beter tot uiting te laten komen.
Foto #7 vind ik het leukst. Laat zien dat er veel deuren met sloten waren en denk gelijk ook aan mensen met veel sleutels enz. enz.
Alleen # 3 past er niet tussen vind ik. Te wit en te hip dan de anderen.
Wat mij opvalt is dat je erg mooie plekken uitkiest om foto's te maken alleen dat ze sfeer die er is niet goed tot zijn recht komt.
Sommige zijn een beetje overbelicht(waar direct licht is) en sommige kunnen misschien wat mooier bewerkt worden om de sfeer beter tot uiting te laten komen.
Foto #7 vind ik het leukst. Laat zien dat er veel deuren met sloten waren en denk gelijk ook aan mensen met veel sleutels enz. enz.
Eigenlijk heb ik weer totaal het zelfde gevoel als bij je vorige series, ik zie 't verhaal niet zo, ik zie niet waarom en wat en waar er in die fabriek gebeurde.. Het zijn mooie beelden, maar ik denk dat je nu verder dan mooie beelden kan.
|>
Misschien heb ik een andere kijk op foto's maken (heb pas een paar maanden een DSLR) Maar moet er nou een verhaal in zitten? Ik vind het stuk voor stuk mooie foto's, met mooie effecten. Ook al past die ene foto van de ronde trap er niet bij, vind ik hem toch erg mooi.Simon schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:47:
Eigenlijk heb ik weer totaal het zelfde gevoel als bij je vorige series, ik zie 't verhaal niet zo, ik zie niet waarom en wat en waar er in die fabriek gebeurde.. Het zijn mooie beelden, maar ik denk dat je nu verder dan mooie beelden kan.
Concept en fotografie
ik denk dat Qless onderhand technisch ver genoeg is, en dat je met fotografie verder dan mooie plaatjes kan.
ik denk dat Qless onderhand technisch ver genoeg is, en dat je met fotografie verder dan mooie plaatjes kan.
|>
Net als de andere vind ik dat foto 3 er niet bij past, maar ook foto7 zie ik niets speciaals in. De foto is mooi maar ik zie geen link met het gebouw.
Verder vind ik foto5 het mooiste van de serie, heb nog zitten denken aan foto1 alleen is foto5 iets lichter en zit er een beweging in foto1.
De rest van de fotos zijn mooi alleen foto7 laat alleen zien hoe groot de hal is voor mij, verder niets. in vergelijking met de andere fotos
Verder vind ik foto5 het mooiste van de serie, heb nog zitten denken aan foto1 alleen is foto5 iets lichter en zit er een beweging in foto1.
De rest van de fotos zijn mooi alleen foto7 laat alleen zien hoe groot de hal is voor mij, verder niets. in vergelijking met de andere fotos
Goede bewerkingen man, lekkere platen
Prachtige lichtval, goed gezien
#3 is subliem, lekker abstract
[ Voor 18% gewijzigd door neographikal op 27-01-2008 13:15 ]
Anoniem: 28443
#3 vraagt juist om symmetrie en dat is deze foto net niet. Had meer uit kunnen worden gehaald. Voor mij springt juist foto #8 uit de serie. Geweldige donkere bewerking en op één punt veel lichtinval wat de foto duister maakt.neographikal schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:07:
Goede bewerkingen man, lekkere platenPrachtige lichtval, goed gezien
#3 is subliem, lekker abstract
Pagina: 1