Toon posts:

Mediacentersysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik wil een mediacentersysteem in elkaar zetten waarvoor ik opzoek ben gegaan naar de diverse onderdelen. Ik zou het op prijs stellen als jullie mijn onderstaande set eens kunnen beoordelen.

Belangrijk is dat het geheel STIL is. Systeem moet HD films aankunnen aangezien ik een full hd tv heb.

DIt zijn mijn onderdelen:

Kast: HD160-s (zalman)
Koeler: zalman 9500 led
processor: Intel core 2 duo E6750
geheugen:Corsair TWIN2X2048-6400C4 2GB (2x 1GB) DDR2
moederborg: Asus 5pk-vm
DVD: Asus DRW-1814BLT(SATA)
Harde schijf: Seagate barracuda 7200.10 SATA II 500Gb
Voeding: (Geen idee)
Videokaart: HIS HD260XT Silencer
TV-kaart: (echt geen idee)
afstandsbediening: (geen idee)

Kunnen jullie dit eens beoordelen? Mis ik ergens iets of zijn ondedelen overkill en onnodig?

Tevens kreeg ik van een collega deze specs:
Antec Fusion (mATX, 430W, Zilver/Zwart)
Asus EN8600GT SILENT/HTDP/512M
Corsair TWIN2X2048-6400C4 2GB (2x 1GB) DDR2
Gigabyte GA-MA69G-S3H
Intel Core 2 Duo E4500
Philips SRU9600
Samsung SH-203N
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)

Graag jullie mening: Budget is 700-800 (liefst niet meer)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:09
CSL FAQ
In het CSL Beleid staat de volgende tekst: Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?. Hierin wordt aangegeven dat men geen topics op GoT meer mag openen met de vraag of een bepaald systeem goed is.

Wegens deze regel valt er op GoT wel een gaatje. Een gaatje waar iets zat wat nooit op GoT had gemogen, namelijk 'enkel vragen of product x goed is'. Van de GoT'ter wordt verwacht dat deze dat zelf uit kan zoeken. Heb je daar toch enige moeite mee? Dan is er een HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? beschikbaar. Deze HOWTO is voor zowel reeds geassembleerde systemen als zelf samen te stellen systemen toepasbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 26-01-2008 13:18 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:29

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.