Toon posts:

[iPhone] Zacht speaker volume (1.1.2)*

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag heb ik mijn iPhone mogen ontvangen, echt loop ik wel tegen een "probleem" aan:
Als ik naar iemand bel hoor ik de persoon aan de andere zijde enorm stil terwijl het volume op max staat. Als ik de luidspreker aanzet kan ik het wel horen maar ook niet overdreven hard ook terwijl het op het maximum staat. Als ik gebruik maak van de bijgeleverde oortjes werkt alles perfect.

Versie 1.1.2 (3B48b)

Ik neem aan dat dit een software probleem is maar hoe los ik het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Toen ik mijne kreeg heb ik het plasticje er een paar dagen op laten zittten tot ik mijn screenprotector binnenhad. Maar dit plastic zit dus ook over de speaker, kan je makkelijk een klein sneetje in maken.
Als je wel al het plastic eraf hebt gehaald (lijkt me logischer :P ), dan zou ik hem ff een keer opnieuw opstarten, dat helpt bij mij nog weleens.
Ik herinner mij vaag dat er een fix voor dit soort probleem is in installer, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Deze reacties zijn afgesplitst van [[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5.

Problemen en specifieke vragen mogen in een apart topic om de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."