*snif* Final Fantasy VII

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 613 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ja dat klopt final fantasy 3 ruled echt heel erg. Die heb ik vaak opnieuw gespeeld op mijn snesje:)

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:47
fok... die weapons moeten nog dood! op het eind heb je ECHT zin om sephiroth eens een paar fikse meppen op z'n arrogante kop te geven! OMNISLASH!!!!!

*chop**chop**chop**chop**chop**chop*
*chop**chop**chop*
*chop**chop**chop*
*chop**chop**chop*

*ssshhhssshhh*

*CHOP*!

Bahamut roeleert trouwens ook.

Ik heb ook een vertaalde SNES-rom van Seiken Densetsu 3 (Secret of Mana (*sigh*!) was SD 2). speelt iemand anders die ook? ik zit vast in de dragon's hole...

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 13:19
Ik ben een echte square fan en ik heb echt vanalles van ze gespeeld:
-secret of mana 1 & 2
-secret of evermore
-ff 7 & 8

Maar ik vond ff 7 toch echt verreweg het allerbeste, de sfeer, de muziek, de characters en natuurlijk het goede verhaal.
Toen ik deel 8 voor het eerst speelde zag ik al meteen dat ik cd 2 nooit zou halen.
Nee, deel 7 is en blijft het best(ik heb 9 nog niet gespeeld).

Verwijderd

FF VII RULES!!! Dit was en is gewoon een van de meest perfecte RPG'S ooit op de pc uitgebracht!
De prachtige cutscenes, het goede verhaal en het ultieme gevecht.
Dit spel rules! :)

Verwijderd

FF VII beschouw ik niet alleen als het beste spel aller tijden, voor mij is het meer dan dat.
Eerder een levensopvatting, een filosofie if you will.
btw: als je VII hemelsch vond dan zijn VI en secret of mana 1 het meer dan waard om te spelen. (VI lijkt zelfs engelijk veel op VII (logisch gezien dus andersom, maarja ;))).
FF mystic quest & FF VIII vond ik persoonlijk tegenvallen (hoewel ik VIII nog niet geheel uitgespeeld heb dus die krijgt het voordeel van de (resterende) twijfel).

Ben momenteel voor de 3e keer bezig met VII =) (kom net Nibelheim binnen, can't wait to do-re-mi-ti-la do-re-mi-so-fa-do-re-do :Y) (als het goed is ligt dit nog net op het punt van niet-spoilen..if not -> my most humble apologies)

Niks als ode ende lof aan squaresoft, vooral Nobuo Uematsu.
Ik vervloek mezelf er alleen in dat ik de woordenschat tekort kom om te kunnen uiten hoezeer hun kunst mijn leven beinvloed.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb FFVII ook, maar de psx is brak (haperende fmv's, laden van nieuw scherm duurt 5 min...) dus maar aan de emulator.

Viel best tegen om de goede instellingen te krijgen (plugins etc), maar speel nu mooi op 1280x960 :) en heeft memory-dump (overal saven!) :) beter dan de pc-versie....

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op woensdag 16 januari 2002 02:19 schreef McStrife het volgende:
btw: als je VII hemelsch vond dan zijn VI en secret of mana 1 het meer dan waard om te spelen. (VI lijkt zelfs engelijk veel op VII (logisch gezien dus andersom, maarja ;))).
Heb ik beide op een emu, heb VI bijna uitgespeelt. Roelt inderdaad.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• violator_
  • Laatst online: 14-10 17:15
FFVII is ultiem inderdaad .. alhoewel Secret of Mana ultiemer was .... toen ik die voor t eerst speelde had ik hem gehuurd bij een videotheek voor 5 piek per dag ofzo .. meteen 2 weken verlengd om m helemaal uit te spelen .. damn dat was toendertijd best een flink bedraggie heheh :-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

FF5, geen zin meer toen ik bij die bergen van de dwergen ofzo kwam. Niet echt lang gespeeld weet er weinig van.

Tot op heden dag heb ik FF3 nog nooit uitgespeeld. altijd als ik de toren naar Kefka beklom en bij Atma(of die andere?) kwam had ik geen zin meer en begon op nieuw. Heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld. Zal binnenkort denk ik maar weer eens beginnen.

FF7 Uitgespeeld, niet alle weapons verslagen, save game slingerd nog wel ergens, maar ik ben te snel gegaan en ben nu te zwak. Geen zin in dagen lang zwakke beestjes te verslaan om 0,0001 exp per keer erbij te krijgen.

FF8 toen ik de parade achter de rug had, speelde ik het nooit meer want me starcraft obsessie was toen begonnen. En liet ik de PSX liggen. (FF7 & FF8 had ik beiden op de PSX)

FF9 Gespeeld tot ik bij CD3 kwam en daar nog een uurtje gespeeld en toen ook niet meer gespeeld.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 10:55
VII RULEZ THE WORLD (zie nick)

Damned, ik MOET em ergens vandaan zien te halen, ik ben mijn versie namelijk kwijt :'(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

FF VII.. aaahh.. zaaalig.. wat een spel!!!!

Eerst een PSX geleent om het te kunnen spelen, later de PC versie gekocht (alleen jammer dat de FMV's dan zo blokkerig zijn).

Daarna maar een PSX gekocht voor VIII en IX :)
VIII vind ik zelf minder (flauw verhaal (zeker de eerste disc), drainen gaat te veel tijd in zitten) en IX is wel weer super om te spelen maar IHMO nog niet zo goed als VII

Maaruh.. waarom een topic van een jaar oud omhoog halen? :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

ik vind deel 9 een stuk beter....

• FailFr8er
  • Laatst online: 31-10 10:55
Op woensdag 16 januari 2002 10:47 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vind deel 9 een stuk beter....
IX vind ik dus de slechtste ooit uitgebracht, het dier-idee is zo kinderachtig en zo unFinal Fantasy :'(

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 10:53 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

IX vind ik dus de slechtste ooit uitgebracht, het dier-idee is zo kinderachtig en zo unFinal Fantasy :'(
dat heb ik nou bij nummer VII....

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:31
VII is idd het beste spel ooit. Met uitzondering misschien van Civilization 3, maar ja, da's ook geen vergelijking.

VIII was waardeloos, niet uitgespeeld.

IX was leuk, niet verrassend, en het magic system was te simpel voor woorden (Materia system in VII heerst, vooral omdat het ook zo mooi in het verhaal past), maar wel erg goed vermaak.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

7 is cool wel verrot lang maar wel cool

• Neelon
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Op vrijdag 16 februari 2001 17:05 schreef Taradino het volgende:
ff7 was gewoon zo goed!!
Ik had em in 3,5 dagen uitgespeeld(vakantie).
3,5 dagen=84 uur.

ik heb em uitgespeeld in ongeveer 60 uur dus ik heb in die 3,5 dag 24 uur iets anders gedaan(slapen,eten)
24/3.5=6,9 uur per dag.

Om maar ff aan te geven hoe verslavend dit spel is.
Haal er effe een rekenmasjien bij, je berekening klopt niet.

Is ongeveer 17 uuur per dag. :+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 12:13 schreef Neelon het volgende:

[..]

Haal er effe een rekenmasjien bij, je berekening klopt niet.

Is ongeveer 17 uuur per dag. :+
hij bedoeld dat ie 6.9 uur per dag iets anders heeft gedaan

6.9 + 17 = 23.9 :o ;)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ja 7 rulede echt wel, chocobo trainen enzo het was heel uitgebreid.

Was een tijd terug begonnen met ff9 maar op einde van cd4 moest ik met chocobo gaan graven enzo en dat werdt irritant.

• Neelon
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Op woensdag 16 januari 2002 12:31 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

hij bedoeld dat ie 6.9 uur per dag iets anders heeft gedaan

6.9 + 17 = 23.9 :o ;)
OK, cancel my last remark. :o

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Voor zover ik nu ben bij FF8, zie ik dat FF7 een duidelijker verhaal heeft en meer actie, en FF8 vooral heel veel character development (wat FF7 nauwelijks bevat).
Beiden vind ik tot nu toe erg leuk, en daarom ga ik nu maar weer door met 8 uitspelen :)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 11:26
RPG? Dragon Slayer 6: Legend of Heroes!

Verwijderd

Final Fantasy XII Vond ik het beste van de final fantasy serie op de PSX
daarna IX vivi was wel masterlijk
en XIII vond ik minder maar niet een superslecht spel

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 15:37 schreef kishanchan het volgende:
MMM, Final Fantasy XII en XIII zijn die al uit dan :?

die wil ik ook hebbe :z

LOL

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 17:52 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb eigenlijk al geen zin meer om te gaan spelen, op de één of andere rare manier. Het wordt tijd dat ik deel 8 eens op de kop tik ergens... En vooral: dat deel 9 uitkomt.
euhm hoe oud is deze topic ??????? wanneer deel 9 uitkomt??
deel 10 is al uit in japan volgens mij.

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Klopt, ook in de US is 10 uit. Ik weet trouwens niet wanneer 10 hier uitkomt. Het ziet er heel mooi uit iig.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 18:54 schreef Capitol_Gee het volgende:

[..]

euhm hoe oud is deze topic ??????? wanneer deel 9 uitkomt??
deel 10 is al uit in japan volgens mij.
idd.... wil de heer mcstrife voortaan geen oude topics meer omhoog halen :)

ik denk dat icestorm ook zo komt met een slotje :)

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 08:40

L0g0ff

omg

Ik heb al een filmpje van ff XI gezien :9 staat op fileplanet

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 08:40

L0g0ff

omg

Op woensdag 16 januari 2002 15:37 schreef kishanchan het volgende:
Hehe je haalt de V en de X door elkaar slaapkop :z

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Verwijderd

ik heb ook 5,6,7,8 en 9 nu ook gekocht ...master spellen zijn het :)

alleen 9 is best pittig ..met alleen potions enzo ..beetje weinig magic kun je hier gebruiken en je mana is ook al zo op dat is wel jammer \, maar wel uitdagender

Verwijderd

Klopt het dat er ook een FF uitkomt voor de GBA ? Ik had namelijk (al een tijdje geleden) tussen wat roms een of ander FF ding gezien, maar volgens mij waren die dingen gewoon door mensen thuis gemaakt. Het was btw niet het spel maar alleen een het menuscherm (hmm allemaal een beetje vaag wat ik typ, maar weten jullie iig of er een FF voor de GBA is of komt ?)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 13:46 schreef Trashbash het volgende:
Voor zover ik nu ben bij FF8, zie ik dat FF7 een duidelijker verhaal heeft en meer actie, en FF8 vooral heel veel character development (wat FF7 nauwelijks bevat).
Beiden vind ik tot nu toe erg leuk, en daarom ga ik nu maar weer door met 8 uitspelen :)
:? oh :? Zover ik me herrinner zat in FF7 ook behoorlijk veel character development hoor..

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

aaaaaaahhhhh final fantasy 7 ,het spel.
velen uren ,dagen en nachten heb ik doorgebracht achter mn psx.wat een spel , nog nooit had een spel me zo diep geraakt (en nu jaren later nog steeds niet). het verhaal(eind cd1 was schokkend) de karakters (tifa rules),de summons (nights of round,bahamut,neo bahamut,zero bahamut,hades), limit breaks (omni slash kicked aars) de extras.ik heb dit spel meer dan 5 maal uitgespeeld.maar elke keer genoot ik er nog meer van ,teering dit spel owned echt zwaar als ik van te voren wist hoe goed het spel was voor dat ik het kocht had ik er zo wel 1000 piek voor gegeven,elke gamer moet dit spel gespeeld hebben.het blijft gewoon naar mijn mening het beste spel OOIT gemaakt. en ja wat viel ff8 tegen zeg :( , ik meen het dit spel moet je ook al is het nu jaren later ooit is gespeeld hebben.het is gewoon heilig.

Verwijderd

Ik krijg m'n FF7 maar niet aan de praat onder WinXP :'(

Verwijderd

Is Final Fantasy 7 nu al classic? >:)

Nee, doe mij maar deel 6 of nog beter... Chrono Trigger :9~

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ik zie nu overigens ook overal FF6 in de winkel liggen, is dit een complete remake, of zo'n cronology (?) ding?

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 21:37 schreef Timpie het volgende:
Ik zie nu overigens ook overal FF6 in de winkel liggen, is dit een complete remake, of zo'n cronology (?) ding?
Ja, hij is inderdaad ook op de PSX, maar de echte diehards spelen hem natuurlijk op de SNES ;)

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Waar kun je die plugins e.d. voor FFVII krijgen?

Ik wil ook wel op hoge res spelen enzo :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ach, ja, die Console RPGs kan me niet echt zoveel boeien, kweet niet echt wat het is maar een PC RPG is vaak uitgebrijder, niet dat ik geen console achtige RPGs heb gespeeld (FF8: best wel een leuk spel, Sommoner: veels te makkelijk op het begin na) Tja, geef mij maar een uitgebrijd PC RPG :9

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 11:29
Op donderdag 14 maart 2002 21:37 schreef Timpie het volgende:
Het is de SNES port, maar er zitten FMV'tjes bij. (En ook iets van een storyboard van de intro, bestiary, en voor degene die FFX nog niet hebben gezien: een demo ervan.)

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 18:44
Heb FF6 hier ook liggen, moet ik nog aan beginnen...
FF7 heb ik heel veel gespeeld op de PC, FF8 vond ik echt niks aan, ik weet niet wat het was maar ik vond de sfeer niet zo leuk als in FF7.

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 14 maart 2002 21:38 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Ja, hij is inderdaad ook op de PSX, maar de echte diehards spelen hem natuurlijk op de SNES ;)
Kon het niet beter zeggen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• kamerplant
  • Niet online
late reactie:
Op donderdag 15 februari 2001 17:51 schreef Captain Pervert het volgende:
P.S. Wie hem nooit gespeeld heeft... HAAL/LEEN HEM NU ANDERS KOM IK JE MEPPEN. Je mag jezelf geen gamer noemen zonder dit spel uitgespeeld te hebben.
Dan ben ik dus geen echte gamer.. Ik heb nog NOOIT Final Fantasy gespeeld, of iets over gezien.
Behalve de film die errug cool is. :9

🌞🍃

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Op donderdag 14 maart 2002 21:39 schreef EquiNox het volgende:
Waar kun je die plugins e.d. voor FFVII krijgen?

Ik wil ook wel op hoge res spelen enzo :P
Bedoel je hoge Res op PC :? . Volgens mij is daar geen plugin voor of een patch. helaas.......

Pc: Geen :(

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:16
Final Fantasy VII
Is volgens mij nog altijd het beste spel allertijden!

Ik denk nog vaak terug aan Cloud, Barret, Sephirot en al die anderen...

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

jongens je wil ut niet geloven maar ik zoek al eeuwen naar FFVII en ik kan uhm nergens vinden
ik kan wel :'( ;( :'( ;( zo k*t vind ik ut.

ps: wie verkoopt uhm aan mij :9~

• Creepy
  • Laatst online: 20:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 15 maart 2002 08:48 schreef Dot het volgende:
jongens je wil ut niet geloven maar ik zoek al eeuwen naar FFVII en ik ka uhm ergens vinden
ik kan wel :'( ;( :'( ;( zo k*t vind ik ut.

ps: wie verkoopt uhm aan mij :9~
Voor 1000 euro (duizend ja >:) ) mag ie die van mij kopen :) (pc versie.. origineel uiteraard)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik zie hem nog vaak genoeg als playstation versie. Je neemt gewoon een emulator en spelen maar ;)

Verwijderd

Ik heb FFVII, FFVIII en FFIX gespeeld en ik moet zeggen dat ik deel 7 toch wel 1 van de betere vind. Nu dat deel 10 binnenkort uitkomt zit ik er aan te denken om daarvoor alleen al een PS2 te kopen

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

kijk emu's vin ik een beetje tjeepo (goedkoop zielig doen) ik wil gewoon die pc versie hebben, thats all

Verwijderd

Volgens mij komt er geen PCversie van deel 9 en 10. Anders had er allang een versie van deel 9 op de planken moeten liggen.

Ik ben bang dat de reviews van deel 8 Squaresoft aan het denken heeft gezet over geconverteerde PS games

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

ja maar deel 8 kwam zelf ook pas na een jaar op de pc

Verwijderd

Dat is waar. Ik hoop het in ieder geval wel ondanks dat ik hem al op de PS heb. Ik ben op dit moment gewoon aan het sparen voor een PS2.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Op vrijdag 15 maart 2002 09:03 schreef BlackMage het volgende:
Ik zie hem nog vaak genoeg als playstation versie. Je neemt gewoon een emulator en spelen maar ;)
Tja, dat is ook wel zo, maar het probleem is dat die rpg's niet bepaald allemaal speelbaar zijn. Chrono trigger / cross bijvoorbeeld niet. Of je moet weer met virtual game station aan de gang...

Final fantasy 6 vond ik vrij gaaf. Toendertijd op de snes gespeeld. Ik moet echt nog een keer aan de latere versies.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FFVII is gewoon het beste spel wat ik ooit heb gespeeld.
ik had um toen zelfs nog gekocht voor 29.95 bij de videotheek hier 3 jaar gelden. Ik wist toen helemaal niet wat het was, en leek me ook gaar. Maar na een uurtje spelen...

Geweldig spel.

• buzz
  • Laatst online: 31-10 14:58
Op donderdag 15 februari 2001 18:41 schreef TheMicks het volgende:
een waanzinnig spel, maar ken je deel V nog :)

Dat roept pas herinneringen op bij mij

greetz

the micks
Voor u verwijs ik naar de FAQ, het is niet gewenst een groet onder uw post te zetten.

Btw dat spel is saai man :P

Verwijderd

Yep FFVII rulez.. Ik heb helemaal binnestebuiten gekeerd.. Alles gehaald wat er maar te halen viel.. Ultieme Materia combi's enz enz (golden chocobe etct etc.)) echt geweldig.

Het enige datik echt leuk vond aan VIII was dat kaart spelletje :P

Verwijderd

ik vond persoonlijk deel IX veel leuker :{

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

moet eerlijk zeggen dat ik de nes en snes versies van FF niet echt heel erg leuk vond. maar heb me er ook niet echt in verdiept
had het toen veel t druk met Tales of Fantasia, beste snes RPG ooit gemaakt, helaas nooit ergens anders dan in japan uitgekomen

maar nu vertaalt door dejap :) :) :) :)
www.dejap.com/top

ook seikendensetsu niet erg maar kan nog komen

vond lufia 1&2 ook erg leuk
en soulblazer maar das verhaal apart

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Verwijderd

en toch is de beste rpg Zelda : A link to past voor de SNES :)

• buzz
  • Laatst online: 31-10 14:58
Op zaterdag 16 maart 2002 10:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
Agree veel gespeeld, en genoten, ook op emulator nog steeds een genoegen.

• GZ

GZ

!!

Zelda is geen RPG. Zelda is een adventure.

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 10:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
Nee man, Chronotrigger >:)

Damn, wat was/ben ik hooked aan dat spel :P
Echt 1 van de beste spellen ooit gemaakt door Squaresoft.

*MagnetiC gaat maar weer ff naar Chronotrigger muziekjes luisteren*

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:35
Dat spel is echt SUPER!!

Ik had hem alleen uitgeleend, en nu zit er een barst in mijn eerste CD :( :( :(

Hij gaat gelukkig een nieuwe voor me regelen. :P

edit:

Ik heb het dus over FF-VII

Als je iets doet, doe het dan goed.

• BlackMage
Op zaterdag 16 maart 2002 15:35 schreef MagnetiC het volgende:

[..]

Nee man, Chronotrigger >:)

Damn, wat was/ben ik hooked aan dat spel :P
Echt 1 van de beste spellen ooit gemaakt door Squaresoft.

*MagnetiC gaat maar weer ff naar Chronotrigger muziekjes luisteren*
Final Fantasy 3
Chrono Trigger
Tales of Phantasia

Allemaal op nummer 1 :P

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 05:31
Ik neem aan dat je Final Fantasy VI bedoeld, de Amerikaanse 3. Want FFIII is met de beste wil van de wereld geen goed spel meer te noemen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

FF7 was idd een vet spel , heb em 2X uitgespeeld maar nooit die Earth Weapons verslagen . Dus de Sea Ruby en Desert Rose heb ik nooit in m'n pollen gehad . En dan het chocobo kweken like insane voor een Golden Chocobo te krijgen om toch maar die Knights of The Round Summon materia te krijgen ... BTW wie is het ooit gelukt om die date met Yuffie te krijgen , ik heb het de 2e keer gehad en twas echt niet makkelijk . Wat ik heb gedaan :
-de anderen echt afzeiken
-3e persoon in groep mollen zodat alleen jij en Yuffie leven
-al de beste items op Yuffie dumpen
-zorgen dat Yuffie nooit sterft

• RuNnaH
  • Laatst online: 05-05 11:29
Op zondag 17 maart 2002 02:14 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
-de anderen echt afzeiken
-3e persoon in groep mollen zodat alleen jij en Yuffie leven
-al de beste items op Yuffie dumpen
-zorgen dat Yuffie nooit sterft
De gevechten beïnvloeden het niet, alleen dialoogkeuzes doen dat wel.
Volgens een *ahem* date-faq bij ffonline, wordt een puntensysteem gebruikt, en basispunten worden toegewezen aan Aeris, Tifa, Yuffie en Barret.
(Ja, als je het dus écht verknald hebt, kun je daten met Barret :D)
Vrijwel iedere keuze in het spel kent dan extra of minder punten toe aan een karakter.
Neem als voorbeeld (Ik zal proberen niet al teveel te spoilen): De bloemen die je hebt gekocht. In sector 7 krijg je de keuze: Geef je ze aan Tifa, of aan Marlene?
- Marlene (Barret +5 punten)
- Tifa (Tifa +5 punten)
Het gaat er dus om dat je steeds de juiste beslissing neemt.

En je vraag: Nee. Alleen 1x met Tifa, voor de rest met Aeris de verdomde slijmbal dat ik ben :)

• BlackMage
Op zondag 17 maart 2002 00:53 schreef s_roubos het volgende:
Ik neem aan dat je Final Fantasy VI bedoeld, de Amerikaanse 3. Want FFIII is met de beste wil van de wereld geen goed spel meer te noemen...
Ik speel nu FF3 van de NES op mijn gba omdat ik alle andere rpg's al uitgespeeld heb maar FF3 is toch zeker niet slecht. De gameplay is wat langzamer en je moet ook echt een jaar wachten als je in een gevecht bent. Maar ik bedoelde inderdaad FFVI van de SNES

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FF7 rules!
alleen ruby weapon is een bitch :P

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19

westergas

rikkie_pc

Op zondag 17 maart 2002 13:48 schreef MaXiMizE het volgende:
FF7 rules!
alleen ruby weapon is een bitch :P
Heeft IEMAND die weapons wel eens verslagen? Ik kreeg het nooit voor mekaar. Wat krijg je als je (een van) die weapons verslaat?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 15:20 schreef w3sTErGaS het volgende:

[..]

Heeft IEMAND die weapons wel eens verslagen? Ik kreeg het nooit voor mekaar. Wat krijg je als je (een van) die weapons verslaat?
Met wat KOTR W-summons en mimes sloop je ze zo (en voor de zekerheid een Final Attack Phoenix summon, mocht die onderzee versie z'n, Air-Tam attack was het geloof ik, 9999-hp eraf attack doen :)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 15:20 schreef w3sTErGaS het volgende:

[..]

Ruby en Emerald weapon beide verslagen ;) Van Emerald krijg je een "Earth Harp". Die kan je in Kalm traden voor een Master Summon, Master Magic en Master Command materia. Van Ruby krijg je een "Desert Rose". Die kun je ook in Kalm traden, dan krijg je een golden chocobo.

Emerald en Ruby zijn moeilijk jah. Ik heb Emerald verslagen met Cloud,Barret en Cid (vanwege hun goede Limit Breaks). Alledrie droegen ze hun Ultimate weapon en hadden ze hun Level 4 Limit Break.

In de wapens heb ik: Final Attack - Revive, MP Turbo - Master Magic, Quadra Magic - Master Summon, Master Command - Mega All.

In hun armor heb ik: HP Plus - MP Plus, Enemy skill (bij Barret heb ik daar de "Underwater Materia") - Magic Plus, W-Summon - W-Magic. Natuurlijk alledrie level 99 en verschillende stats gemaxed dankzij de Morph command.

Zelfs dan is het nog moeilijk (helemaal omdat je Ruby weapon maar met 1 char battled). Maar niet onmogelijk :)

Mjah, als ik erover nadenk best ziek eigenlijk >:)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De 4e keer dat ik het spel speelde waren die weapons piece of cake... m'n levels waren zo gruwelijk hoog dat het me nog meeviel dat ruby niet wegrende ;)

• DeepSeven
  • Laatst online: 28-10 14:35
GVD... denk ik, ga ffVII dan nog maar eens spelen, wil ik mijn backup cd gaan pakken, waar alle saves opstaan, is het ding nergens meer te vinden :( . Weer helemaal overnieuw beginnen :( .

• GZ

GZ

!!

Die in de zee was nog wel te doen meen ik mij te herinneren. Die Ruby heb ik slechts 1 maal verslagen uit weet ii veel hoeveel pogingen.

• BlackMage
Ik ga ook maar es verder denk ik.
Ik ben nu voor het punt dat aeris dood gaat en je moet vechten tegen jenova. (ik was vergeten te saven toen ik verder ging naar cd 2 en toen liep ie vast |:( Nu moet ik die jenova opnieuw killen.

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10 10:47
FF roelt idd, heb 7 gezien moet ik nog steeds een keer kopen/downen als rom, ik koop m liever die emu's werken niet zo best op mn pc.
Had ik bij ff3 ook kwam in een of andere bos (weet naam niet meer) je weet wel de plek waar die zwarte ninja je verlaat aan t eind en iedere keer als ik voorbij dat meer wou gaan kreeg ik een foutmelding. Ben dus nooit verder gekomen :( zonde
Maar als ik m zie liggen bij de pcboer dan koop ik um

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 10:17 schreef Deathraven het volgende:
FF roelt idd, heb 7 gezien moet ik nog steeds een keer kopen/downen als rom, ik koop m liever die emu's werken niet zo best op mn pc.
Had ik bij ff3 ook kwam in een of andere bos (weet naam niet meer) je weet wel de plek waar die zwarte ninja je verlaat aan t eind en iedere keer als ik voorbij dat meer wou gaan kreeg ik een foutmelding. Ben dus nooit verder gekomen :( zonde
Maar als ik m zie liggen bij de pcboer dan koop ik um
1. Die fout heb ik daar ook gehad. Idd erg irritant. gelukkig heb ik vlak voor dat bos (Phantom Forest) nog gesaved. (en je kan ook het beste zorgen dat die ninja (shadow) er dan nog is :) die heb je hard nodig tegen die phantom train (hoofdbaas))

2. Bij de pc boer zal je FF7 wel niet meer vinden. Als misschien er 1 licht dan koopt iemand voor jou hem wel :P er zijn meer die dat spel zoeken. Het beste kan je kijken op computerbeursen en rommelmarkten. Daar zie je ze nog wel eens.

Verwijderd

deel 9 komt niet voor pc, en ik speel em nu op mn PS2,

FF8 vind ik echt zwaar tegenvallen en 7 is de beste tot nu toe denk ik

alleen vind ik het verhaal van 9 veel toffer.

10 komt geloof ik in augustus uit voor PS2 en squaresoft doet niet meer porten naar PC

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Yup, volgens mij is FF7 HET mooiste spel ooit gemaakt...

;( Aeris ;(

FF8 zuigt aars. Het hele verhaal draait in principe om een of ander lame liefdesverhaaltje. Zodra dat zich ontknoopte had had ik echt geen zin meer om naar de laatste eindbaas te gaan; dat mens ken je nauwelijks, je weet pas op het laatst wie het is.

Ik bedoel, Sephiroth kwam je nog eens tegen...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

FFX gaat roeleren... Mijn PS2 is er klaar voor :)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 11:49 schreef EquiNox het volgende:
FFX gaat roeleren... Mijn PS2 is er klaar voor :)
You said it >:)

Kan echt niet wachten tot die uitkomt :P

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 11:42 schreef Ecco het volgende:
Yup, volgens mij is FF7 HET mooiste spel ooit gemaakt...

;( Aeris ;(

FF8 zuigt aars. Het hele verhaal draait in principe om een of ander lame liefdesverhaaltje. Zodra dat zich ontknoopte had had ik echt geen zin meer om naar de laatste eindbaas te gaan; dat mens ken je nauwelijks, je weet pas op het laatst wie het is.

Ik bedoel, Sephiroth kwam je nog eens tegen...
Was inderdaad een beetje zielig voor Aeris ;(
Maar ik 'gebruikte' haar toch nooit. (Behalve na die date als je in dat hotel zit :X >:) ;) )

Verwijderd

Is dit spel een beetje goed te emuleren op de PC? Ik heb nl. geen PSX.

En in welke Emulator werkt ie dan goed?

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 23:15 schreef tweakerrrr het volgende:
Is dit spel een beetje goed te emuleren op de PC? Ik heb nl. geen PSX.

En in welke Emulator werkt ie dan goed?
Waarom emulator??
FF7 is ook voor de PC uitgebracht.

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

en als jij weet waar ik uhm nog kan kopen vertrek ik daar vandaag nog naartoe

• BlackMage
Op dinsdag 19 maart 2002 11:41 schreef Dot het volgende:
en als jij weet waar ik uhm nog kan kopen vertrek ik daar vandaag nog naartoe
Is nog heel zeldzaam als je hem origineel wilt kopen ;)
Maar er zijn ook andere manieren hoe je aan software kan komen. >:)

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 19 maart 2002 11:44 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Is nog heel zeldzaam als je hem origineel wilt kopen ;)
Maar er zijn ook andere manieren hoe je aan software kan komen. >:)
help me dan mensen dit spel moet ik nog steeds hebben maar niemand die ut kan ;(

Verwijderd

Okay, waar haal je dat spel vandaan dan? Heeft iemand het al uitgespeeld en over?

• pica
  • Laatst online: 23-10 15:51
Ik vind persoonlijk FF maar kloten zuigen :X . En ik durf mezelf echt wel een gamer te noemen...

Steam

• DeepSeven
  • Laatst online: 28-10 14:35
Op woensdag 20 maart 2002 12:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik vind persoonlijk FF maar kloten zuigen :X . En ik durf mezelf echt wel een gamer te noemen...
Ieder zijn eigen smaak... Ik kan best begrijpen dat iemand ff VII niet leuk vindt, soms vindt ik het zelf ook wel wat overdreven gezwets met die liefde relaties, maar van dat afgezien is het spel super. Helemaal toen ie net uitkwam, en bovendien brengt het spel gevoelens op, waar maar weinig andere games in kunnen slagen!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb laatst Final Fantasy X gespeeld, en het ziet er allemaal toch weer heel cool uit. Erg gave en sterke monsters bij.
Maar Final Fantasy Tactics is toch nog mijn favoriete spel, dit vind ik nog veel leuker dan Final Fantasy :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

m`n psx is kapot maar wordt atm gemaakt :)
eindelijk kan ik FFVII, VIII en VI (ja vandaag gekocht!) spelen

vooral 6 lijkt me mooi, ze zeggen dat ie beter is dan VII
alhoewel VII meesterlijk was :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:09
heb hier ook ff7+8 voor de pc origineel liggen.
7 was ook mijn eerste aanraking met het japanse rpg genre en wist totaal niet wat voor spel ik voorgeschotelt kreeg. was gewoon super vet vanaf het eerste moment! je begon gelijk met vette actie, geen lange intro's en geblaat. geweldig! je werd er meteen ingezogen.

8 was wat minder, maar zeker geen slecht spel. vooral de filmpjes waren mooi geconveteerd. daar kan grandia 2 nog een voorbeeld aan nemen (dat ik net geinstalleerd heb).

ff9 vond ik dus echt niks. veels te saai... duurt te lang.

ik heb een hele berg filmpjes van ffx gezien en die gaat pas rulen! ik wil er misschien speciaal een ps2 voor kopen ook al vind ik het dan een beetje duur voor 1 spel ;( . wacht wel totdat de ps2's in prijs dalen.

tot die tijd ga ik me zeker vermaken met grandia 2 op de pc B-)

• sarcast
  • Laatst online: 30-10 18:11
zal wel aan mij liggen hoor . .maar ik heb FF7 op PSX toen in een weekie uitgespeeld.. zwaar rulerend spel.

paar jaar later wou ik hem nog es op PC spelen. (ook zo'n hele zoektoch gedaan :)) wat ik me nog het beste kon herinneren was die muziek ..vooral met battles zat je meteen helemaal in het spel.

install PC versie ..wat hoor ik ?!!? MIDI !?!???? :r :r :r
;( spel 1 uurtje gespeeld. daarna uninstalled, nooit meer naar gekeken..

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:09
Op woensdag 20 maart 2002 22:49 schreef sarcast het volgende:
zal wel aan mij liggen hoor . .maar ik heb FF7 op PSX toen in een weekie uitgespeeld.. zwaar rulerend spel.

paar jaar later wou ik hem nog es op PC spelen. (ook zo'n hele zoektoch gedaan :)) wat ik me nog het beste kon herinneren was die muziek ..vooral met battles zat je meteen helemaal in het spel.

install PC versie ..wat hoor ik ?!!? MIDI !?!???? :r :r :r
;( spel 1 uurtje gespeeld. daarna uninstalled, nooit meer naar gekeken..
wil niet lastig zijn, maar de psx versie had ook midi's. en als je op de pc de yamaha softsythesiser had geinstalled klonk dat echt vele malen beter dan de psx versie

Verwijderd

Ben nu 7 ook aan het spelen weer en ik ben nu bij de corel prison en ging op een hele domme manier dood bij DYNE!!!

Maar goed zo weer verder :D

Verwijderd

Dit topic is 2 jaar oud :) Er is een algemeen Final Fantasy topic voor je!

Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

astu!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

^- Zie post MrRudi :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.