*snif* Final Fantasy VII

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 613 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 15:20 schreef w3sTErGaS het volgende:

[..]

Heeft IEMAND die weapons wel eens verslagen? Ik kreeg het nooit voor mekaar. Wat krijg je als je (een van) die weapons verslaat?
Ruby en Emerald weapon beide verslagen ;) Van Emerald krijg je een "Earth Harp". Die kan je in Kalm traden voor een Master Summon, Master Magic en Master Command materia. Van Ruby krijg je een "Desert Rose". Die kun je ook in Kalm traden, dan krijg je een golden chocobo.

Emerald en Ruby zijn moeilijk jah. Ik heb Emerald verslagen met Cloud,Barret en Cid (vanwege hun goede Limit Breaks). Alledrie droegen ze hun Ultimate weapon en hadden ze hun Level 4 Limit Break.

In de wapens heb ik: Final Attack - Revive, MP Turbo - Master Magic, Quadra Magic - Master Summon, Master Command - Mega All.

In hun armor heb ik: HP Plus - MP Plus, Enemy skill (bij Barret heb ik daar de "Underwater Materia") - Magic Plus, W-Summon - W-Magic. Natuurlijk alledrie level 99 en verschillende stats gemaxed dankzij de Morph command.

Zelfs dan is het nog moeilijk (helemaal omdat je Ruby weapon maar met 1 char battled). Maar niet onmogelijk :)

Mjah, als ik erover nadenk best ziek eigenlijk >:)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De 4e keer dat ik het spel speelde waren die weapons piece of cake... m'n levels waren zo gruwelijk hoog dat het me nog meeviel dat ruby niet wegrende ;)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
GVD... denk ik, ga ffVII dan nog maar eens spelen, wil ik mijn backup cd gaan pakken, waar alle saves opstaan, is het ding nergens meer te vinden :( . Weer helemaal overnieuw beginnen :( .

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Die in de zee was nog wel te doen meen ik mij te herinneren. Die Ruby heb ik slechts 1 maal verslagen uit weet ii veel hoeveel pogingen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ga ook maar es verder denk ik.
Ik ben nu voor het punt dat aeris dood gaat en je moet vechten tegen jenova. (ik was vergeten te saven toen ik verder ging naar cd 2 en toen liep ie vast |:( Nu moet ik die jenova opnieuw killen.

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
FF roelt idd, heb 7 gezien moet ik nog steeds een keer kopen/downen als rom, ik koop m liever die emu's werken niet zo best op mn pc.
Had ik bij ff3 ook kwam in een of andere bos (weet naam niet meer) je weet wel de plek waar die zwarte ninja je verlaat aan t eind en iedere keer als ik voorbij dat meer wou gaan kreeg ik een foutmelding. Ben dus nooit verder gekomen :( zonde
Maar als ik m zie liggen bij de pcboer dan koop ik um

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 10:17 schreef Deathraven het volgende:
FF roelt idd, heb 7 gezien moet ik nog steeds een keer kopen/downen als rom, ik koop m liever die emu's werken niet zo best op mn pc.
Had ik bij ff3 ook kwam in een of andere bos (weet naam niet meer) je weet wel de plek waar die zwarte ninja je verlaat aan t eind en iedere keer als ik voorbij dat meer wou gaan kreeg ik een foutmelding. Ben dus nooit verder gekomen :( zonde
Maar als ik m zie liggen bij de pcboer dan koop ik um
1. Die fout heb ik daar ook gehad. Idd erg irritant. gelukkig heb ik vlak voor dat bos (Phantom Forest) nog gesaved. (en je kan ook het beste zorgen dat die ninja (shadow) er dan nog is :) die heb je hard nodig tegen die phantom train (hoofdbaas))

2. Bij de pc boer zal je FF7 wel niet meer vinden. Als misschien er 1 licht dan koopt iemand voor jou hem wel :P er zijn meer die dat spel zoeken. Het beste kan je kijken op computerbeursen en rommelmarkten. Daar zie je ze nog wel eens.

Verwijderd

deel 9 komt niet voor pc, en ik speel em nu op mn PS2,

FF8 vind ik echt zwaar tegenvallen en 7 is de beste tot nu toe denk ik

alleen vind ik het verhaal van 9 veel toffer.

10 komt geloof ik in augustus uit voor PS2 en squaresoft doet niet meer porten naar PC

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Yup, volgens mij is FF7 HET mooiste spel ooit gemaakt...

;( Aeris ;(

FF8 zuigt aars. Het hele verhaal draait in principe om een of ander lame liefdesverhaaltje. Zodra dat zich ontknoopte had had ik echt geen zin meer om naar de laatste eindbaas te gaan; dat mens ken je nauwelijks, je weet pas op het laatst wie het is.

Ik bedoel, Sephiroth kwam je nog eens tegen...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

FFX gaat roeleren... Mijn PS2 is er klaar voor :)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 11:49 schreef EquiNox het volgende:
FFX gaat roeleren... Mijn PS2 is er klaar voor :)
You said it >:)

Kan echt niet wachten tot die uitkomt :P

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 11:42 schreef Ecco het volgende:
Yup, volgens mij is FF7 HET mooiste spel ooit gemaakt...

;( Aeris ;(

FF8 zuigt aars. Het hele verhaal draait in principe om een of ander lame liefdesverhaaltje. Zodra dat zich ontknoopte had had ik echt geen zin meer om naar de laatste eindbaas te gaan; dat mens ken je nauwelijks, je weet pas op het laatst wie het is.

Ik bedoel, Sephiroth kwam je nog eens tegen...
Was inderdaad een beetje zielig voor Aeris ;(
Maar ik 'gebruikte' haar toch nooit. (Behalve na die date als je in dat hotel zit :X >:) ;) )

Verwijderd

Is dit spel een beetje goed te emuleren op de PC? Ik heb nl. geen PSX.

En in welke Emulator werkt ie dan goed?

• BlackMage
Op maandag 18 maart 2002 23:15 schreef tweakerrrr het volgende:
Is dit spel een beetje goed te emuleren op de PC? Ik heb nl. geen PSX.

En in welke Emulator werkt ie dan goed?
Waarom emulator??
FF7 is ook voor de PC uitgebracht.

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

en als jij weet waar ik uhm nog kan kopen vertrek ik daar vandaag nog naartoe

• BlackMage
Op dinsdag 19 maart 2002 11:41 schreef Dot het volgende:
en als jij weet waar ik uhm nog kan kopen vertrek ik daar vandaag nog naartoe
Is nog heel zeldzaam als je hem origineel wilt kopen ;)
Maar er zijn ook andere manieren hoe je aan software kan komen. >:)

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 19 maart 2002 11:44 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Is nog heel zeldzaam als je hem origineel wilt kopen ;)
Maar er zijn ook andere manieren hoe je aan software kan komen. >:)
help me dan mensen dit spel moet ik nog steeds hebben maar niemand die ut kan ;(

Verwijderd

Okay, waar haal je dat spel vandaan dan? Heeft iemand het al uitgespeeld en over?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Ik vind persoonlijk FF maar kloten zuigen :X . En ik durf mezelf echt wel een gamer te noemen...

Steam

• DeepSeven
  • Laatst online: 28-10 14:35
Op woensdag 20 maart 2002 12:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik vind persoonlijk FF maar kloten zuigen :X . En ik durf mezelf echt wel een gamer te noemen...
Ieder zijn eigen smaak... Ik kan best begrijpen dat iemand ff VII niet leuk vindt, soms vindt ik het zelf ook wel wat overdreven gezwets met die liefde relaties, maar van dat afgezien is het spel super. Helemaal toen ie net uitkwam, en bovendien brengt het spel gevoelens op, waar maar weinig andere games in kunnen slagen!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb laatst Final Fantasy X gespeeld, en het ziet er allemaal toch weer heel cool uit. Erg gave en sterke monsters bij.
Maar Final Fantasy Tactics is toch nog mijn favoriete spel, dit vind ik nog veel leuker dan Final Fantasy :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

m`n psx is kapot maar wordt atm gemaakt :)
eindelijk kan ik FFVII, VIII en VI (ja vandaag gekocht!) spelen

vooral 6 lijkt me mooi, ze zeggen dat ie beter is dan VII
alhoewel VII meesterlijk was :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 08:09
heb hier ook ff7+8 voor de pc origineel liggen.
7 was ook mijn eerste aanraking met het japanse rpg genre en wist totaal niet wat voor spel ik voorgeschotelt kreeg. was gewoon super vet vanaf het eerste moment! je begon gelijk met vette actie, geen lange intro's en geblaat. geweldig! je werd er meteen ingezogen.

8 was wat minder, maar zeker geen slecht spel. vooral de filmpjes waren mooi geconveteerd. daar kan grandia 2 nog een voorbeeld aan nemen (dat ik net geinstalleerd heb).

ff9 vond ik dus echt niks. veels te saai... duurt te lang.

ik heb een hele berg filmpjes van ffx gezien en die gaat pas rulen! ik wil er misschien speciaal een ps2 voor kopen ook al vind ik het dan een beetje duur voor 1 spel ;( . wacht wel totdat de ps2's in prijs dalen.

tot die tijd ga ik me zeker vermaken met grandia 2 op de pc B-)

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
zal wel aan mij liggen hoor . .maar ik heb FF7 op PSX toen in een weekie uitgespeeld.. zwaar rulerend spel.

paar jaar later wou ik hem nog es op PC spelen. (ook zo'n hele zoektoch gedaan :)) wat ik me nog het beste kon herinneren was die muziek ..vooral met battles zat je meteen helemaal in het spel.

install PC versie ..wat hoor ik ?!!? MIDI !?!???? :r :r :r
;( spel 1 uurtje gespeeld. daarna uninstalled, nooit meer naar gekeken..

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 08:09
Op woensdag 20 maart 2002 22:49 schreef sarcast het volgende:
zal wel aan mij liggen hoor . .maar ik heb FF7 op PSX toen in een weekie uitgespeeld.. zwaar rulerend spel.

paar jaar later wou ik hem nog es op PC spelen. (ook zo'n hele zoektoch gedaan :)) wat ik me nog het beste kon herinneren was die muziek ..vooral met battles zat je meteen helemaal in het spel.

install PC versie ..wat hoor ik ?!!? MIDI !?!???? :r :r :r
;( spel 1 uurtje gespeeld. daarna uninstalled, nooit meer naar gekeken..
wil niet lastig zijn, maar de psx versie had ook midi's. en als je op de pc de yamaha softsythesiser had geinstalled klonk dat echt vele malen beter dan de psx versie

Verwijderd

Ben nu 7 ook aan het spelen weer en ik ben nu bij de corel prison en ging op een hele domme manier dood bij DYNE!!!

Maar goed zo weer verder :D

Verwijderd

Dit topic is 2 jaar oud :) Er is een algemeen Final Fantasy topic voor je!

Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

astu!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

^- Zie post MrRudi :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.