Ik heb begin januari een Toshiba laptop bij Euromaxi besteld, kreeg gelijk een bevestiging van mijn bestelling waarin stond dat de bestelling binnen 5 werkdagen bezorgd zou worden na betaling natuurlijk.Volgende dag gelijk het geld overgemaakt. Na veel gedoe (bellen en mailen) kon ik uiteindelijk mijn bestelling traceren via een bevestiging van betaling per e-mail (ongeveer 10 dagen na de bestelling).
Na een week was mijn bestelling nog niet binnen en niets bekend over de bezorging en zo, dus ik weer een paar keer bellen, en ieder keer kreeg ik een smoes te horen. Ze zouden ook een paar keer mij terugbellen maar dat is ook nooit gebeurd.
Ik was hun manier van werk en omgaan met de klant zat en besloot de bestelling te annuleren, dat heb telefonisch doorgegeven en tot mijn verbazing kreeg ik 3 dagen later een mail van Euromaxi dat de bestelling de volgende dag bezorgd zou worden. Inderdaad de volgende dag kreeg ik een briefje van TNT waarin stond dat ik de laptop bij de postkantoor kan komen ophalen.
Ik dacht ze hebben het toch gestuurd, is ook goed, gewoon ophalen en probleem is opgelost. En ja hoor!! Na het openen van de doos bleek niet de bestelde laptop te zijn, wel een Toshiba maar een veel goedkoper type met basis opties. Volgende dag probeerde ik hun telefonisch te bereiken, dat lukte mij niet. Ik ging naar de website en zag dat EUROMAXI NIET MEER bestaat.
Ik was zo kwaad, heb mails gestuurd, ben zelf vanuit Tilburg naar Spijkenisse gereden, kon helaas niemand vinden in de winkel. Sindsdien bel ik dagelijks KVK en de rechtbanken om de gegevens van de curator achter te halen. Die gegevens zijn bij geen enkele instantie beschikbaar, omdat er simpelweg geen faillissement van euromaxi bekend is bij deze instanties (heel vreemd). Wat ik wel heb kunnen regelen zijn de gegevens (huisadres) van de eigenaar de heer
*snip*. Dus als iemand daar interesse in heeft, dan hoor ik het graag. Ik zelf ga nog een week wachten, daarna zal ik misschien naar hem toe rijden

. wie wel mee

??
Ik hoop dat ik zeer binnenkort iets hoor, want Ik vind het namelijk absurd en belachelijk hoe de heer
snip (EUROMAXI) zijn klanten behandelde.
[
Voor 0% gewijzigd door
JHS op 05-02-2008 21:35
]