Slotplaatjes voor bij PCI-sloten

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 08:56

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Ik zoek me suf via Google, maar kan maar geen leverancier vinden die losse slotplaatjes verkoopt.
Ik heb er ca. 80 nodig, dus dat schiet niet op.

Gezocht is o.a. op:
- slotplaat
- slotplaat PCI
- PCI-bracket

Ik heb wel 'n fabrikant gevonden ergens aan de overkant van de oceaan, maar dat schiet niet op.

Wie weet 'n adres in Nederland dat mij aan 80 standaard (dichte) slotplaatjes kan helpen die vast te schroeven zijn?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ga eens langs bij een paar PC winkels. De meeste zaken die zelf PC's bouwen hebben er enorm veel over omdat er vaak PCI-e en PCI kaarten in gaan waardoor ze die afdekplaatjes overhouden.

Normaal gaan die dingen allemaal de prullenbak in dus kan je ze waarschijnlijk gratis of voor erg weinig overnemen.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 25-01-2008 16:24 ]

Verwijderd

Zou de lokale compuboer niet honderden van die plaatjes over hebben?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-02 13:48

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb er denk ik nog wel 80. Ik zal straks even kijken.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-01 13:47

Quintus

Eg wel! Dus....

Heb hier ook nog een regiment liggen die tegen verzendkosten weg mogen. Zo zullen er nog wel meer tweakers zijn.
Daarnaast is even langs gaan bij een pc boer de beste optie.

Edit: Heb er maar een stuk of 10. Toch wat minder dan ik dacht.

[ Voor 16% gewijzigd door Quintus op 25-01-2008 16:35 ]

Unknown

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:24:
Gaat tegenvallen. Veel kasten hebben namelijk geen slotplaatjes meer, maar gewoon een stukje metaal dat je eruit moet drukken (is goedkoper waarschijnlijk). Dat kun je er vervolgens niet meer in terug schroeven.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

True, je moet ze enorm vervormen om eruit te krijgen, dus dat gaat niet werken.

Mischien een kastenfabrikant eens bellen?

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Jammer dat dit een uitstekend voorbeeld is voor praktische producten die bijna niet zo te verkrijgen zijn.
Ik zou toch hier en daar wat rondmailen of een computerboer deze toevallig heeft rondslingeren.
Succes

[ Voor 0% gewijzigd door the-edge op 25-01-2008 16:43 . Reden: tiepvaudt ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jammer dat dit een uitstekend voorbeeld is voor praktische producten die bijna niet zo te verkrijgen zijn.
Het is dan ook iets wat bijna iedereen over heeft en bijna niemand zoekt. De meeste mensen hebben die dingen over en hoeven ze nooit te kopen.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waar wil de TS ze eigenlijk voor gebruiken?
DIY ISA kaartjes? :*)

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Yep ik heb er de afgelopen dagen ook wel een stuk of wat weggeflikkerd sorry.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 18:27
Die dingen worden idd haast niet meer gemaakt, al zijn ze vaak nog wel te krijgen maar dan gaat het meestal om erg grote aantallen, >1000.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nu vraag ik me eigenlijk ook wel af wat je met zo'n hoop van die dingen moet?? :o

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-02 13:48

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb ze even geteld, 80 heb ik er wel. Stuur maar een DM als je ze wil hebben.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 11:38
Heel toevallig kom ik in dit topic langs, en ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar maximaal 6 identieke plaatjes :) De TS gaat natuurlijk voor, maar Quintus, zijn jouw plaatjes allemaal gelijk? Dan ga ik jou even een mailtje/DM'etje toegooien als ik dat zeker weet ;)

Casemod: Cubeleon

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 08:56

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Even reageren op enkele vragen:
Waar wil de TS ze eigenlijk voor gebruiken?
DIY ISA kaartjes? :*)
Nee, ik werk op 'n school. Leerlingen hebben de standaard plaatjes bij een 10-tal PC's eruit gedrukt (die waren niet vastteschroeven). Vanwege kortsluitgevaar heeft iemand ze verwijderd, en vervolgens weggegooid ( 8)7 ). Die dacht dat die dingen zo te bestellen waren.
Logischerwijs heb ik m'n leverancier al benaderd. Die heeft ze niet meer omdat de meeste kasten van die uitbreekplaatjes hebben en hij z'n werkplaats opgeruimd heeft.
Mischien een kastenfabrikant eens bellen?
Gaat lastig worden. Kast is van Qtec, inmiddels niet meer bestaand, maar ook contacten bij Trust (moedermaatschappij) leveren nul op het reqest.
Ik heb ze even geteld, 80 heb ik er wel. Stuur maar een DM als je ze wil hebben.
Ik ga 'ns 'n DM sturen!.... Lukt niet... Wil ze wel graag hebben.... Toch gelukt.

[ Voor 2% gewijzigd door magic_nl op 30-01-2008 12:02 . Reden: Probleem met DM of toch niet.. ]

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Pagina: 1