Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Normaal gaan die dingen allemaal de prullenbak in dus kan je ze waarschijnlijk gratis of voor erg weinig overnemen.
[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 25-01-2008 16:24 ]
Daarnaast is even langs gaan bij een pc boer de beste optie.
Edit: Heb er maar een stuk of 10. Toch wat minder dan ik dacht.
[ Voor 16% gewijzigd door Quintus op 25-01-2008 16:35 ]
Unknown
Gaat tegenvallen. Veel kasten hebben namelijk geen slotplaatjes meer, maar gewoon een stukje metaal dat je eruit moet drukken (is goedkoper waarschijnlijk). Dat kun je er vervolgens niet meer in terug schroeven.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:24:
Zou de lokale compuboer niet honderden van die plaatjes over hebben?
Mischien een kastenfabrikant eens bellen?
Ik zou toch hier en daar wat rondmailen of een computerboer deze toevallig heeft rondslingeren.
Succes
[ Voor 0% gewijzigd door the-edge op 25-01-2008 16:43 . Reden: tiepvaudt ]
Het is dan ook iets wat bijna iedereen over heeft en bijna niemand zoekt. De meeste mensen hebben die dingen over en hoeven ze nooit te kopen.Jammer dat dit een uitstekend voorbeeld is voor praktische producten die bijna niet zo te verkrijgen zijn.
DIY ISA kaartjes?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Casemod: Cubeleon
Nee, ik werk op 'n school. Leerlingen hebben de standaard plaatjes bij een 10-tal PC's eruit gedrukt (die waren niet vastteschroeven). Vanwege kortsluitgevaar heeft iemand ze verwijderd, en vervolgens weggegooid (Waar wil de TS ze eigenlijk voor gebruiken?
DIY ISA kaartjes?
Logischerwijs heb ik m'n leverancier al benaderd. Die heeft ze niet meer omdat de meeste kasten van die uitbreekplaatjes hebben en hij z'n werkplaats opgeruimd heeft.Zou de lokale compuboer niet honderden van die plaatjes over hebben?
Gaat lastig worden. Kast is van Qtec, inmiddels niet meer bestaand, maar ook contacten bij Trust (moedermaatschappij) leveren nul op het reqest.Mischien een kastenfabrikant eens bellen?
Ik ga 'ns 'n DM sturen!.... Lukt niet... Wil ze wel graag hebben.... Toch gelukt.Ik heb ze even geteld, 80 heb ik er wel. Stuur maar een DM als je ze wil hebben.
[ Voor 2% gewijzigd door magic_nl op 30-01-2008 12:02 . Reden: Probleem met DM of toch niet.. ]
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties