Ik heb het volgende probleem dat ik geen geluid via mijn speakers als ik een dat speler heb aangesloten op mijn line-in.
Wel kan ik opnemen en later deze muziek afspelen.... maar op deze manier word het lastig opnemen.
Vroeger had ik een XP machine met creative audigy (exacte model weet ik niet meer, pc heb ik niet meer
). Maar op deze pc kon ik een DAT of CD speler aansluiten en kon ik opnemen en afluisteren tegelijkertijd.
Nu heb ik twee nieuwe computers staan (1 met XP en 1 met Vista)
Helaas op beide computers heb ik geen geluid over mijn boxen, terwijl hij wel opneemt.
Ik heb alle instellingen nagekeken, maar geen enkele wijziging heeft geholpen.
Op beide nieuwe computers heb ik een geintergeerde geluidskaart, zou het kunnen zijn dat deze geintergeerde geluidskaarten dit niet kunnen renderen dat ze hierdoor alleen geluid doorlaten en niet meer kunnen afspelen, en dat die creative soundkaart dat wel kon (die creative was namelijk een niet geintergeerde soundcard).
Alvast bedankt en hopelijk kan ik met jullie tips dit probleem oplossen.
Wel kan ik opnemen en later deze muziek afspelen.... maar op deze manier word het lastig opnemen.
Vroeger had ik een XP machine met creative audigy (exacte model weet ik niet meer, pc heb ik niet meer
Nu heb ik twee nieuwe computers staan (1 met XP en 1 met Vista)
Helaas op beide computers heb ik geen geluid over mijn boxen, terwijl hij wel opneemt.
Ik heb alle instellingen nagekeken, maar geen enkele wijziging heeft geholpen.
Op beide nieuwe computers heb ik een geintergeerde geluidskaart, zou het kunnen zijn dat deze geintergeerde geluidskaarten dit niet kunnen renderen dat ze hierdoor alleen geluid doorlaten en niet meer kunnen afspelen, en dat die creative soundkaart dat wel kon (die creative was namelijk een niet geintergeerde soundcard).
Alvast bedankt en hopelijk kan ik met jullie tips dit probleem oplossen.