opgelicht 2

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sjezus dion wtf.... discussie mag niet hierzo?? Schreeuwerigheid... yea right; t is text man... De hoofdletters gebruik ik ter verduidelijking.. En verder staat er niks op papier, wij werkten, tot voor kort, op basis van vertrouwen met de it-man. Die is, door ons bedrijf, namelijk groot geworden... Anyway zonder hoofdletters nu:

@ wynn en Xtra:

Hmm.. Let op: Ik heb geen enkele affiniteit met Dell-pc's, maw. Ik weet niet wat standaard Dell is en wat niet. Als iemand, die thuis is in Dell-pc's, mij zegt: Ja, ik kan een Enermax voeding en Mushkin geheugen door Dell erin laten zetten, alleen het moederbord moet standaard Dell zijn, en verzuimd vervolgens geheugen en voeding aan te passen, dan voel ik mij genaaid. Kijk, dat jullie dat prima vinden, is niet mijn probleem..

Zodra ik als professional een klant, die geen affiniteit heeft met een bepaald product/merk, zeg dat er dat -en dat in zit terwijl dat helemaal niet kan, (quote jullie: "omdat Dell alleen Dell producten levert" (behalve de videokaart en processor....... Misschien ook nog het geheugen?? en de voeding?? vertel jij t mij, dan vertel ik t jou. ) voel ik me opgelicht, heel simpel.

ik zal er nu over ophouden; ik weet wat ik moet weten, en verder ben ik er ook klaar mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hammer op 24-01-2008 10:35 ]

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Goed, naar aanleiding van dit draadje wilde ik het volgende nog kwijt:
Was die it-leverancier niet met een offerte van die specifieke machine op de proppen gekomen?
Wanneer een bestelling afwijkt van datgene wat gevraagd wordt lijkt het me dat dit even teruggekoppeld wordt met de klant. Als dit niet is gebeurd is dat niet netjes, maar om direct van oplichting te spreken gaat me te ver. Een dergelijk probleem dient dus onderling tussen jou en de leverancier (en niet Dell) opgelost te worden, zonder direct in een dergelijke kramp te schieten zoals je liet zin in de originele TS.

Maar vertel nu eens precies waarom het pc'tje niet voldoet? Qua prestaties is er kennelijk een akkoord overeengekomen; waarom dan toch deze post?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 13:55

Floor-is

5.2

En omdat je de vorige keer een slotje hebt gehad, maar dit schijnbaar niet begrijpt...

Krijg je nu een slotje en een waarschuwing, helemaal graties!

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.