Toon posts:

[ISA] Certificaat is niet zichtbaar in de SSL listener

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem bij het vernieuwen van een certificaat voor SSL binnen ISA. Ik heb een nieuw certificaat ontvangen via Verisign. Deze heb ik geimporteerd in de lokale certificaten (Personal). dit gaat goed, maar als ik in de listener opties kijk binnen ISA komt mijn niuwe certificaat niet terug? Via ISS gaat het wel goed trouwens. Zie ik iets over het hoofd voor dat hij in ISA beschikbar wordt.

Dank,

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je moet het certificaat ook niet importeren in de personal store, maar (uit m'n hoofd) in de computer store.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
dank voor je antwoord, echter bestaat er geen Computer store.. De root is al Certificates (local Computer)

• ZeRoC00L
  • Niet online
Oke, en heb je daarna wel je ISA listener aangepast ? Deze moet je namelijk wel opnieuw aanpassen naar het nieuwe certificaat.

Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Dat is mn doel, het aanpassen van de listener, echter zie ik daar alleen het oude certificaat en het nieuwe niet. Als ik de oude weghaal dan ziet hij er geen meer.

• ZeRoC00L
  • Niet online
Als je je nieuwe certificaat toevoegd, zie je daar ook je oude staan ?

Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ja de oude blijft staan inderdaad, ik krijg een lijst te zien met beschikbare certificaten, mar alleen de oude staat er.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is dit een cert van een vertrouwde publisher? Of een selfsigned/issued? En heb je misschien gewoon de private key niet geimporteerd waardoot het certificaat niet goed genoeg is?

Wat heb je zelf zoal ondernomen? Want we verwachten hier op GoT dat je zelf moeite doet om een oplossing te vinden voor je een topic opent. Vermeld die informatie duidelijk in de topicstart voortaan, zie ook Het algemeen beleid

Welke ISA gaat het om? ISA 2004? ISA2006? Standard, Enterprise?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem isa 2004 via console ingevoerd. op alle plekken waar het oude certificaat staat. maar kan hem niet terug vinden.
Pagina: 1