Verschil iPhone's

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08-2025
Uit verschillende internet bronnen heb ik vernomen dat de iPhone begin dit jaar (februari/maart) verkocht gaat worden in Nederland.

Wat is nu het grote verschil tussen een geimporteerde iPhone of een die straks gewoon in de T-mobile winkel te koop is?

Ik zie namelijk dat er nog steeds veel iPhones geimporteerd worden terwijl we hooguit nog 1,5 maand moeten wachten. Zitten hier dan grote voordelen aan om toch te importeren, hacken en blijven wachten op nieuwe hacks om weer te kunnen updaten?

Verwijderd

goedkoper, geen extra abokosten, je hebt het 1.5 maand vroeger, je hebt een kans om de oude firmware te hebben,...

nadeel: hier (nog) geen ondersteuning

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29
Zou je die internet bronnen eens kunnen linken? (als je ze nog weet..)

Grootste verschil lijkt me dat je garantie etc. realistisch gezien wel kunt vergeten als je nu importeert.

Verwijderd

Houd er even rekening mee dat 1.1.3 nog niet gekraakt is, en het dus niet zo simpel is om naar duitsland / us / uk / fr te gaan om een iphone uit winkel te halen, heb je een oudere nodig.

Je kan ook een unlocked iPhone uit duitsland / frankrijk (goedkoper) halen, hierbij heb je dan zeker geen problemen met je eigen sim en nieuwe updates. is dus misschien wel de moeite waard!

Ook heb je natuurlijk geen visual voicemail als je niet de orginele sim gebruikt!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Er komst hoogstwaarschijnlijk een 3G versie voor NL, omdat wij geen EDGE netwerk hebben.

Wikipedia: Enhanced Data Rates for GSM Evolution

it's as simple as something the nobody knows....

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:17:
Je kan ook een unlocked iPhone uit duitsland / frankrijk (goedkoper) halen, hierbij heb je dan zeker geen problemen met je eigen sim en nieuwe updates. is dus misschien wel de moeite waard!
Moest je dan ook geen adres in Frankrijk opgeven ofzo?
Of heb ik dat ergens (jaja :+) verkeerd gelezen/onthouden?

Verwijderd

fabulaus schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:56:
Uit verschillende internet bronnen heb ik vernomen dat de iPhone begin dit jaar (februari/maart) verkocht gaat worden in Nederland.
Klopt geen drol van

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
Is inderdaad onzin. Dat gedoe ook met iPhone in Nederland. Er is helemaal NIKS bevestigd. Het kan net zo goed zijn dat hij er nooit komt. Het kan zijn dat hij pas komt wanneer iPhone wellicht ooit 3G kent. Niemand weet het, nouja vrijwel niemand.

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Voor geruchten topics vereisen we dat je tenminste drie verschillende bronnen kunt noemen. Anders dan dat Apple heeft gezegd dat ze de iPhone in andere Europese landen in 2008 op de markt willen brengen, is er helemaal niets officieel bekend.

Verder kun je de verschillen vrij simpel vinden door even het [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5 topic door te lezen. In het kort komt het erop neer, dat je de netwerk-afhankelijke functies, zoals visual voicemail zal moeten missen en dat je (afhankelijk van de unlock oplossing) niet meteen de nieuwste updates van Apple zal kunnen installeren.

Deze gaat iig op slot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.