Toon posts:

Welke camcorder met HDD tot € 500,00?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft wil ik graag een camcorder kopen. De Hi-8 die ik heb liggen gebruik ik niet meer omdat het zo'n gedoe is om de beelden op m'n PC en DVD te zetten (geen firewire op de camcorder dus moet capturen).

Ik heb gezocht met google en op het forum maar kan toch geen recente goeie tests vinden.

Het gaat om video van m'n gezin, vakanties e.d. dus het het hoeft wat mij betreft geen HD kwalitteit te zijn. Wat wel belangrijk is: redelijk goed beeld en gebruiksgemak. Dus gemakkelijk naar PC en DVD kunnen gooien.

Om de oude camcorder te vervangen dacht ik aan een camcorder met een harddisk. Zijn er redenen om toch te kiezen voor iets anders?

Graag jullie gedachten hierover, ook aanbevelingen van een bepaald merk/type met onderbouwing zou ik erg op prijs stellen. Waarschijnlijk zijn er dan ook meer mensen die iets aan dit topic hebben.

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02 12:31

rick77

... get to the point!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:01

voodooless

Sound is no voodoo!

Daar kun je inderdaad prima terecht. Verder zien we niet graag dit soort "wat moet ik kopen" topics, zeker niet als ze zelf nog niet erg veel zelf uitgezocht hebt.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.