Ik heb sinds enige tijd een NDAS harde schijf aan mijn router hangen. Router is een Linksys WRT54G (v3.1). Na een heel geklooio heb ik de schijf aan de praat weten te krijgen via de router. Echter is het nu zo dat op het moment dat er een hele grote hoeveelheid data overgepompt wordt, ik m'n verbinding met de NDAS schijf kwijt raak en ik vervolgens geen toegang meer heb tot internet via de router. Het enige wat een oplossing bied is de router volledig te resetten.
Ik heb gekeken naar een nieuwe firmware voor de router maar ik heb een nieuwere dan dat ze op de site aanbieden.(Firmware Version: v4.21.1, Nov. 6, 2006). Op de site wordt er één uit 2005 aangeboden (NL site). Op de USA site blijkt v4.21.1 de laatste te zijn.
Een andere Firmware lijkt dus geen optie.
Googlen leverd ook geen resultaten op. Heeft er iemand al dergelijke ervaringen gehad?
Ik heb gekeken naar een nieuwe firmware voor de router maar ik heb een nieuwere dan dat ze op de site aanbieden.(Firmware Version: v4.21.1, Nov. 6, 2006). Op de site wordt er één uit 2005 aangeboden (NL site). Op de USA site blijkt v4.21.1 de laatste te zijn.
Een andere Firmware lijkt dus geen optie.
Googlen leverd ook geen resultaten op. Heeft er iemand al dergelijke ervaringen gehad?