Toon posts:

Welke merk 3850

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn oog laten vallen op een nieuwe graf.kaart. Een radeon 3850.
Nu zie ik door he tbomen het bos niet meer wat betreft de verschillende merken die deze kaart aanbieden.
Zou iemand mij enige info kunnen verstrekken over wat de verschillen zijn tussen deze merken en of er wel degelijk een verschil is tussen de 256 en de 512 versies hiervan?

Alvast bedankt.

Groet,
Demeter

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 23:13

Just_I

What did you just say?

Naast de prijs zit het grootste verschil zit vaak in de accessoires/software die meegeleverd word. Daarnaast willen sommige fabrikanten ook nog wel eens de kaarten wat hoger clocken.

Voor het verschil tussen de 256MB en de 512 MB varianten kan je het beste even naar reviews/benchmarks zoeken.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 17:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waarom zouden wij het wel met wat zoeken kunnen vinden en jij niet?
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Ga zelf eens even op zoektocht. Vaak zitten de verschillen in, wat Just_I zegt, meegeleverde accessiores/software en mogelijk de clockspeeds. Op zich is dat best op te zoeken en na te vragen.
Sommige fabrikanten maken gebruik van een eigen cooler en soms ook van een afwijkend PCB. Een verschil in koeler valt natuurlijk meteen op en een verschil in PCB is even kijken. Bij de kaarten van PEAK kun je het verschil vrij goed zien.
En voor verschillen in performance tussen 256MB en 512MB videogeheugen zijn reviews gemaakt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 22-01-2008 23:19 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.