Xbox360 op mijn LCD

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik wil mijn Xbox 360 HDTV aansluiten op mijn Iiyama LCD monitor maar hij heeft alleen een vga uitgang. En het liefst ook op mijn surround boxjes...

Nu heeft mijn moederbord een HDTV panel ( Asrock 775 Twins Rev 2.0). IK heb in het boekje gekeken maar er staat dat dat bedoeld is om je tv op je pc aan te sluiten. Dus daar kan ik mijn xbox360 dus niet op aansluiten neem ik aan. Ik heb ook op google gekeken maar ik word er helemaal kriegel van zoveel types enzo, ik heb geen id wat ik nu nodig heb.

Zijn er opties om dit voor elkaar te krijgen? wellicht een of andere kabel converter.

[ Voor 11% gewijzigd door Reconhell op 22-01-2008 14:39 ]

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:29
Simpel. Voor de 360 kan je kabel kopen die een VGA uitgang heeft. Officieel van Microsoft en kan je zo aansluiten op je monitor :)

Voor meer info

p.s. ik denk dat je toch beter hier: Het Xbox 360 ervaringen Topic #44 terecht kan voor dit soort vragen.

[ Voor 23% gewijzigd door Harmsen op 22-01-2008 14:49 ]

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Ook heel mooi van deze kabel (heb em zelf ook in gebruik), het menu waarmee je je HD-resolutie kan kiezen (480, 720 etc) is vervangen door een normaal Resolutie selectie scherm, waarmee je zelf de xbox op een bepaalde resolutie kan laten draaien. Zo heb je dus helemaal geen speciaal scherm nodig om HD-achtige resoluties te halen!

Mijn Samsung 22"inch Breedbeeld 2ms LCD hangt aan me Xbox360 op 1440x900