Hallo,
ik zoek een 22" tft voor een prijs van max 300 euro. Er zijn er enkel zoveel tegenwoordig dat ik werkelijk niet meer weet welke ik moet kiezen. Daarom vraag ik jullie help
Waar ga ik hem voor gebruiken:
- Standaard windows dingen
- Programmeren (vandaar widescreen zeer handig, en hoge resolutie)
- Af en toe eens een spelletje
- Ik ga hem niet gebruiken voor films te kijken.
- Er schijnt geen zonlicht op, dus zo'n "glas" achtig scherm is wel mooi denk ik (weerspiegelt dan toch niet als er geen zonlicht op schijnt?)
- Zwarte kleur, liefst beetje glanzend
- Speakers zijn niet nodig, mag wel
Vereisten:
- Mooi contrast, mooie kleuren
- DVI ingang (of is dit eigenlijk niet echt nuttig? Heb dvi uitgang op videokaart maar gebruik nu dvi->vga)
Welke dacht ik aan:
- Samsung 22" 226BW (272euro, contrast 1:1000, dynamisch 1:3000, DVI)
- AOC 210S (190euro, heeft contrast 1:700, dynamisch 1:2000, VGA)
- LG 22" L222WS-BN (225euro, contrast 1:1000, VGA)
- Acer 22" P223W Glossy Black (264euro, contrast 1:2500, DVI) -> deze lijkt me wel één van de betere
- Acer 24" AL2416WB (24" 322euro, lijkt me ook wel mooi maar waarschijnlijk wel slechter dan die hierboven, 1:1000, VGA)
Andere mogenlijkheden?
Ik zou het bij deze winkel gaan kopen, en hier ook wel goed overzicht van alle verschillende merken/types:
http://www.pcmegastore.nl...ault.php?cPath=1_6_32_540
(modjes, indien die link niet mag, spam ofzo, verwijder hem dan maar, het gaat mij meer om een mooi overzicht van het aanbod in monitoren.)
ik zoek een 22" tft voor een prijs van max 300 euro. Er zijn er enkel zoveel tegenwoordig dat ik werkelijk niet meer weet welke ik moet kiezen. Daarom vraag ik jullie help
Waar ga ik hem voor gebruiken:
- Standaard windows dingen
- Programmeren (vandaar widescreen zeer handig, en hoge resolutie)
- Af en toe eens een spelletje
- Ik ga hem niet gebruiken voor films te kijken.
- Er schijnt geen zonlicht op, dus zo'n "glas" achtig scherm is wel mooi denk ik (weerspiegelt dan toch niet als er geen zonlicht op schijnt?)
- Zwarte kleur, liefst beetje glanzend
- Speakers zijn niet nodig, mag wel
Vereisten:
- Mooi contrast, mooie kleuren
- DVI ingang (of is dit eigenlijk niet echt nuttig? Heb dvi uitgang op videokaart maar gebruik nu dvi->vga)
Welke dacht ik aan:
- Samsung 22" 226BW (272euro, contrast 1:1000, dynamisch 1:3000, DVI)
- AOC 210S (190euro, heeft contrast 1:700, dynamisch 1:2000, VGA)
- LG 22" L222WS-BN (225euro, contrast 1:1000, VGA)
- Acer 22" P223W Glossy Black (264euro, contrast 1:2500, DVI) -> deze lijkt me wel één van de betere
- Acer 24" AL2416WB (24" 322euro, lijkt me ook wel mooi maar waarschijnlijk wel slechter dan die hierboven, 1:1000, VGA)
Andere mogenlijkheden?
Ik zou het bij deze winkel gaan kopen, en hier ook wel goed overzicht van alle verschillende merken/types:
http://www.pcmegastore.nl...ault.php?cPath=1_6_32_540
(modjes, indien die link niet mag, spam ofzo, verwijder hem dan maar, het gaat mij meer om een mooi overzicht van het aanbod in monitoren.)