[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.919 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh zo ja inderdaad custom.

Er is nog geeneen officiële map helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

BM

Moderator Spielerij
Vraagje :)

Een vriend en ik verbazen ons al een tijdje over de camouflage van teams op de map Wet Work, misschien dat iemand hier er wat meer van weet.

Klopt het dat je altijd tegen teams speelt met zwarte camouflage? Dus ik zie de tegenstander zo, maar de tegenstander mij ook? Zou anders namelijk wel akelig toeval zijn dat we altijd in het team komen met de mindere camouflage ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Kijk eens naar de camouflage van je teamgenoten, dan weet je het.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb inmiddels het probleem gevonden van het niet onthouden/laden van de server instellingen na een map change. Het is de clanbase ruleset, door z_svr_rules_cb_v3.iwd uit de pam4 folder te verwijderen werkt alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

dannyreuser schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:38:
Ik heb inmiddels het probleem gevonden van het niet onthouden/laden van de server instellingen na een map change. Het is de clanbase ruleset, door z_svr_rules_cb_v3.iwd uit de pam4 folder te verwijderen werkt alles naar behoren.
Kijk daar zat ik laatst nou ook mee, ongelovelijk irritant als je na iedere map weer moet voten om HQ aan te zetten.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

RoadKill21 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:34:
[...]

Ik had de patch al een tijd geinstalleerd, maar sinds gisteren na een tijdje spelen, ook 999ms met alles, best vreemd, heb zelf niks veranderd en geen andere extra connecties openstaan.
Ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem, de browser geeft alles veel te hoge pings(200 tot 500 en zelf 999), ik heb ook het gevoel dat ik lang niet alle servers zie. Als ik eenmaal in een server zit dan is mn ping gewoon normaal (rond de 40)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik was de singleplayermaps al vergeten... laat ze idd maar snel Hills kopieren naar multiplayer _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
aicaramba schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:38:
Kijk eens naar de camouflage van je teamgenoten, dan weet je het.
Idd iedere teammate ziet er natuurlijk hetzelfde uit! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
De mod/map tool is uit maar zijn er ook al nieuwe maps online?

Kheb al gekeken op filefront maar daar staat nog niets.

En ja, ik weet het, ik ben ongeduldig.... :9

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ben onderhand ook wel toe aan nieuwe mp-maps :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Leuk, spel vandaag net ontvangen en al 2 complete vastlopers waabij alleen een PC reset helpt :(((

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

ChojinZ schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:12:
De mod/map tool is uit maar zijn er ook al nieuwe maps online?

Kheb al gekeken op filefront maar daar staat nog niets.

En ja, ik weet het, ik ben ongeduldig.... :9
Kijk eens op ModsOnline.com zou ik zeggen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jointb2h
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-03 13:21
ambi schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:49:
Leuk, spel vandaag net ontvangen en al 2 complete vastlopers waabij alleen een PC reset helpt :(((
heb je toevallig X-fire draaien?
Zo ja, ff uitzetten.
Ik had het ook en nadat ik die uit had gezet geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien waarom cod4 schokt bij mij

specs: win xp pro sp2, p4 3.4 ghz 2 gb ram geforce 6600 en een samsung 226bw monitor aangesloten op de dvi hdcp aansluiting, nu is het probleem dat hij schokt als ik kleine bewegingen maak, dus aim/rondkijkt op een rustige manier... als ik ren e/d is er niet veel aan de hand, ik heb elke reso al geprobeerd.. en drivers zijn up to date.. ik heb geen flauw idee wat dit is, op mijn 17'' crt had ik nergens last van..

is er al een nieuwe patch uit ofzo ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ambi schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:49:
Bekend probleem, ik heb er ook last van. Op het cod4 forum zijn meerdere meldingen te lezen. Het komt bij mij niet heel erg vaak voor maar toch zeker 1x per week of 1,5 week.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:21:
[...]

Bekend probleem, ik heb er ook last van. Op het cod4 forum zijn meerdere meldingen te lezen. Het komt bij mij niet heel erg vaak voor maar toch zeker 1x per week of 1,5 week.
Tjah, ik had er ook last van, tot xfire dus uit ging.

Rare bugs met xfire tegenwoordig, gebruik het maar niet meer. WoW crashed er soms door (dual box altijd), cod4 regelmatig etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:21:
[...]

Bij mij gebeurd het ook, wanneer ik ctrl en shift tegelijk indruk. Erg vaag, en ik weet er ook geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:09:
[...]

Bij mij gebeurd het ook, wanneer ik ctrl en shift tegelijk indruk. Erg vaag, en ik weet er ook geen oplossing voor.
gebruik de search ff want dit is al zo vaak voorbij gekomen met een oplossing! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tecnische vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen, dat weten we toch onderhand wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:14:

specs: win xp pro sp2, p4 3.4 ghz 2 gb ram geforce 6600 en een samsung 226bw monitor aangesloten op de dvi hdcp aansluiting, nu is het probleem dat hij schokt als ik kleine bewegingen maak, dus aim/rondkijkt op een rustige manier... als ik ren e/d is er niet veel aan de hand, ik heb elke reso al geprobeerd.. en drivers zijn up to date.. ik heb geen flauw idee wat dit is, op mijn 17'' crt had ik nergens last van..

Res: 1680x1050 maare mijn 6600GT heeft het met tweaked cfg en 1024x768 (niet native zuigt :'() al moeilijk dus verbaas me niks dat je met die reso ergens in de 20fps zit en geloof me dat is niet gezond.
Zie ook dat je nieuwste drivers hebt vind ik zelf nooit fijn bij oudere generaties en dat kun je ook zeker merken want ik heb met nieuwe drivers gemid ~10-20fps minder iit drivers ten tijde van de geforce 6 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:14:

Waarschijnlijk is het je videokaart die het niet trekt:

Minimum Systeemeisen COD 4
• Operating System: Windows XP or Vista
• Processor: 2.4 GHz Pentium 4 / AMD +2800 / Intel en AMD 1,8 Ghz Dual Core
• Geheugen: 512 MB WinXp, 768 MB Vista
Videokaart: Nvidia Geforce 6600 / ATI Radeon 9800 pro
• Geluidskaart: 100% werkend met DirectX 9.0c
• DVD-speler: 6x
• Hard Disk ruimte: 8 GB (+ 600MB swap file)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
jointb2h schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:12:
[...]

heb je toevallig X-fire draaien?
Zo ja, ff uitzetten.
Ik had het ook en nadat ik die uit had gezet geen probleem meer.
Pfff... de bekende Shift+Ctrl bug ! Hoop dat Xfire snel een nieuwe patch uit brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Heb gister voor het eerst 'online' gespeeld tegen een aantal collega's, en de gameplay is verbazend. Heb TDM gedaan, en heb me geen moment verveeld. Vooral ook omdat je speelt om wapens e.d. te unlocken, dus ben je verplicht je best te blijven doen.

Hopelijk komen er wel snel nieuwe maps, om het een beetje af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Laatst heb ik een nieuwe Class gemaakt. Ik moest de stealth 'killer-challenges' nog...
Het werd een P90 met silencer
3x special grenade
UAV Jammer
Dead Silence

Dit is echt een dodelijke combinatie in Vacant. >:) Buiten vacant om heb ik hem nog niet gebruikt. Vooral omdat de range vaak kort is, schiet het heerlijk weg. Je ziet mensen gewoon echt naar je zoeken ipv op de radar kijken waar het rode bolletje is. Ook met een UAV zien ze je niet dus kun je op je dooie gemak om ze heen lopen en ze in de rug schieten. :P

Verder heb ik ook de auto shotgun een kans gegeven in vacant, ook dat werkt enorm goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

shotgun op vacant gebruik ik zelf ook in matches. erg effectief op die map ( ook de enige map ).
Mocht het long range worden dan pak je een wapen op van iemand die je zojuist neergehaald hebt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

wishmasterUT2k4 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:32:
[...]

Pfff... de bekende Shift+Ctrl bug ! Hoop dat Xfire snel een nieuwe patch uit brengt.
Niet echt xfire bug hoor.
Ik had het als ik aant snipen was en mn adem inhield en dan snel naar prone wilde gaan.
Daarna in mijn toetsenbord instellingen van windows zitten prutsen dat hij niets doet met ctrl+shift.
Dat is namelijk dat je de lay out ofzoiets van het toetsenbord veranderd, en daar is tie niet zo blij mee.
Dus ga effe snuffelen in het menuutje waar je op uit komt als je op dat toetsenbordje rechts onder klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

denk dat het ook een functie binnen xfire enabled. Net als met steam friends dat je dan een mogelijkheid krijgt om steam friends te openen.

@hieronder

Ben wel blij dat Wet Work niet/amper wordt gespeeld in matches :+

Maar in publics pak ik daar inderdaad ook weleens een shotgun. Verder is de m16 ook een goed wapen :)

* vind ik dan weer *

[ Voor 43% gewijzigd door tuinïnen op 23-01-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:32:
Laatst heb ik een nieuwe Class gemaakt. Ik moest de stealth 'killer-challenges' nog...
3x special grenade
UAV Jammer
Dead Silence

Dit is echt een dodelijke combinatie in Vacant. >:) Buiten vacant om heb ik hem nog niet gebruikt. Vooral omdat de range vaak kort is, schiet het heerlijk weg. Je ziet mensen gewoon echt naar je zoeken ipv op de radar kijken waar het rode bolletje is. Ook met een UAV zien ze je niet dus kun je op je dooie gemak om ze heen lopen en ze in de rug schieten. :P

Verder heb ik ook de auto shotgun een kans gegeven in vacant, ook dat werkt enorm goed :)
tuinïnen schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:37:
shotgun op vacant gebruik ik zelf ook in matches. erg effectief op die map ( ook de enige map ).
Mocht het long range worden dan pak je een wapen op van iemand die je zojuist neergehaald hebt :+.
Yep ! Gebruik ook op Vacant vaak een shotgun (niet die automatische want maar 4 kogels en met double tap gaat het hard!) met 3 stun grenade, double tap en extra sprinten. en als je dan inderdaad een automatisch wapen tegenkomt gelijk ruilen met je pistool. Gaat als trein. Soms werkt het ook op Wet Work (op dat schip) als je maar aan de zijkanten blijft "rushen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Vraag over de perk "Steady Aim".
Deze perk stel ik meestal in voor Skorpion e.d. SMGs om te killen zonder ironsight enzo in hectische maps. Echter is zie nooit zo'n groen balkje bij de gunstats als ik de accuracy ermee increase met de perk. Heeft "Steady Aim" eigenlijk wel zin? Wat zijn jullie ervaringen/meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:36:
Vraag over de perk "Steady Aim".
Deze perk stel ik meestal in voor Skorpion e.d. SMGs om te killen zonder ironsight enzo in hectische maps. Echter is zie nooit zo'n groen balkje bij de gunstats als ik de accuracy ermee increase met de perk. Heeft "Steady Aim" eigenlijk wel zin? Wat zijn jullie ervaringen/meningen?
steady aim verbeterd niet de accuracy van bijv de ironsights
unscoped kan je nu wel gerichter schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:52:
[...]

steady aim verbeterd niet de accuracy van bijv de ironsights
unscoped kan je nu wel gerichter schieten
Volgens mij zie je bij steady ain gewoon een crossair wat dichter bij elkaar zit en dus gerichter is vanaf 'de heup' zoals het beschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:01:
[...]

Volgens mij zie je bij steady ain gewoon een crossair wat dichter bij elkaar zit en dus gerichter is vanaf 'de heup' zoals het beschreven staat.
zo ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ah bedankt,
dacht al wel dat het zo zat, maar even voor de zekerheid.
Ik bedoelde ook vanuit normale positie, vandaar dat ik zei "om te killen zonder ironsight" ;)

m4yall schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:32:
3x special grenade
UAV Jammer
Dead Silence

Nice, klinkt wel leuk zo'n Stealth class met alles erop en eraan :P.
Echter vraag ik me af of "Dead Silence" wel zo nuttig is? Ik bedoel, je hoort de vijand toch niet echt zo goed in Vacant of wel? Het is daar altijd zo hectisch en er wordt veel geschoten. In andere maps om bv. snipers neer te halen is het natuurlijk wel een voordeel, anders hoort de sniper je voetstappen op de trap.

[ Voor 76% gewijzigd door Moonborne op 23-01-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:48:
Ah bedankt,
Ik bedoelde ook vanuit normale positie, vandaar dat ik zei "om te killen zonder ironsight" ;)

[...]

Echter vraag ik me af of "Dead Silence" wel zo nuttig is? Ik bedoel, je hoort de vijand toch niet echt zo goed in Vacant of wel? Het is daar altijd zo hectisch en er wordt veel geschoten. In andere maps om bv. snipers neer te halen is het natuurlijk wel een voordeel, anders hoort de sniper je voetstappen op de trap.
Idd. Ik gebruik dead silence wel bij mp_bloc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Weet iemand hoe ik een patch uninstalleer? ik heb 1.4 maar had 1.3 nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

CoD4 opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al menig maal verrast door de deadsilence perk , heb hem zelf nouwelijks gebruikt maar dat komt nog wel , dat is nu juist ook zo sterk bedacht van de verschillende perks , je gaat ze na een tijdje het spel veel gespeeld te hebben meer inzicht krijgen en dan de perks afstellen op de manier hoe je het spel gaat spelen, hoe langer ik het speel hoe leuker ik vind worden . Was erg negatief na het spelen van de SP demo maar de SP is zelfs voor mij die niet graag SP speelt een parel maar zo iets te kort .

Speel momenteel deze game op een AMD 3500+_ met een ATI 1900XT 512mb met 2 gig geheugen .
Hoewel de videokaart nog steeds vele spellen op redelijke grafische afstelling kan draaien ga ik toch binnenkort een hardware update doen , tja wil dit spel gewoon op volle glorie spelen en dat vind ik nu eenmaal leuk . Mijn vraag daarom welke videokaartmerk is nu beter voor COD4 , is dat Nvidea of ATI?
En welke kaart rond de 300 euro kunnen jullie me dan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Je hoort hier eigenlijk niet te zijn met dat soort vragen, maar koop een 8800gt en je bent van al je problemen af en hou je nog geld over ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Sydney08 op 23-01-2008 22:23 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Uav jammer for the win :)

net even op 193.47.83.233:28935 Smart server gespeeld , daar draaien ze alle nieuwe maps atm .
En moet zeggen dat ik er maar 1 goeie bij vind zitten :S , ik hou niet van maps als bog look a like geef mij toch maar de distict look a likes.

Ps server is ook none hardcore , ook niet echt mijn ding , mjah je moet wat :p

[ Voor 13% gewijzigd door MaFFia op 23-01-2008 22:28 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:42
Spacey23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:23:
Je hoort hier eigenlijk niet te zijn met dat soort vragen, maar koop een 8800gt en je bent van al je problemen af en hou je nog geld over ook.
Volgens mij draait COD4 beter op ATI kaartjes , de 3870 doet het enorm goed in CoD4. kan er ook naast zitten though :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik speel nu regeld wars, zeg maar bijna altijd één per avond. En je merkt het duidelijk hoor, of het een mis is of niet. En vooral ook wie er bovenaan staat van je tegenpartij. Speelde vanavond tegen een stel italianen in een mix, gast met 160 ping stond bovenaan omdat hij maar rond liep te sprayen en wij moeite hadden em te raken.
Je ziet duidelijk dat 't een mix of clan opponent is (buiten tags om dan). Het verloopt stukken rustiger, in die mix zaten stel rushers, ze waren overigens wel goed met het cooken van hun nades.. Netjes gedaan vaak was het "Oh kut ik zie een nade vliegen, pats tegen men kop en boem zei tie meteen erachteraan".

Wij speelden ook met n mixer, en die speelde met mini-uzi op dat tuintje bij crossfire. En dat was eigenlijk mijn spotje, dus ik had er aardig de pee in dat ik in dat huisje boven a moest, das toch een rotspot!

Is dat vanwege mijn meer dan voldoende warervaring op cs: source, of heeft iedereen dat wel, dat je zonder het rushen en de namen kan zien of het een mix is of een clan.

Edit: Overigens hebben wij ontzettend veel problemen met mensen die PAM mod.ff moeten downloaden, erg vaak hebben we dat de tegenstanders deze message krijgen "Dropped to download files" erg irritant, veel haken er dan ook af. Dat is écht klote!.
Waarom maken ze het niet gewoon zoals bij CS: source, gewoon een client side match config, en dan niet een file die je weer moet downloaden, erg irritant imo.

[ Voor 16% gewijzigd door rCk op 23-01-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Heraclius schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:48:
Ah bedankt,

[...]

Ik denk dat het in andere maps misschien ook wel iets nuttiger is. In Downpour heb ik nu ook en keer stealth-class gedaan en dat werkte ook goed. Helaas moet ik nog wel wat challenges halen in de weapon groups dus ik ga maar weer eens aan de M14 en wat andere smg's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

rCk schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:46:
Is dat vanwege mijn meer dan voldoende warervaring op cs: source, of heeft iedereen dat wel, dat je zonder het rushen en de namen kan zien of het een mix is of een clan.

Edit: Overigens hebben wij ontzettend veel problemen met mensen die PAM mod.ff moeten downloaden, erg vaak hebben we dat de tegenstanders deze message krijgen "Dropped to download files" erg irritant, veel haken er dan ook af. Dat is écht klote!.
Waarom maken ze het niet gewoon zoals bij CS: source, gewoon een client side match config, en dan niet een file die je weer moet downloaden, erg irritant imo.
Tuurlijk zie je niet of het een mix is of een clan. Een clan kan wat beter op elkaar ingespeeld zijn, echter kunnen bij mixes ook gewoon zeer goede spelers spelen en dan zie je echt niet het verschil tussen een clan en mix.

Bij CS moet niet het hele spel aangepast worden. Gewoon wat restarts en dan na een aantal rondes weer (handmatig) wisselen van kant.

Bij CoD moeten allerlei perks worden uitgeschakeld, automatisch na 10 rondes kant wisselen, combinaties zijn niet allowed. En enkele andere PAM aanpassingen waardoor het inderdaad meer een MOD is dan een config die je laad in het spel.

Overigens wel aardig nieuws : Fnatic heeft een CoD4 team ( ex-Eyeballers) in hun organisatie opgenomen. Voor nu zijn ze nog Fnatic Academy, maar ze zouden vrij snel naar Proffesional kunnen gaan als de CoD4 scene door blijft groeien / stabiel wordt. Ik denk dat andere organisaties nu snel gaan volgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

rCk schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:46:
..knip..

Dat komt omdat er niet een vaste pam mod is die nu gebruikt wordt er zijn veels te veel kleine aanpassingen per verschillend pam mod ook al lijken ze hetzelfde. Erg irritant en dat zal ook zo blijven totdat de mensen 1 gestandariseerde pam mod aannemen. Toen ik CoD4 nog speelde en nog wat wars deed had ik op een gegeven moment 3 verschillende pam mods.. als ze de server nou goed hadden ingesteld en de pam mod op een http direct gezet kon je de mod nog in een paar seconden binnen halen maar vaak is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:04:
[...]

Res: 1680x1050 maare mijn 6600GT heeft het met tweaked cfg en 1024x768 (niet native zuigt :'() al moeilijk dus verbaas me niks dat je met die reso ergens in de 20fps zit en geloof me dat is niet gezond.
Zie ook dat je nieuwste drivers hebt vind ik zelf nooit fijn bij oudere generaties en dat kun je ook zeker merken want ik heb met nieuwe drivers gemid ~10-20fps minder iit drivers ten tijde van de geforce 6 series.
fps is goed.. het is puur als ik rustig wil aimen/kijken dat ie hapert, @ degene die et over de videokaart had.. ;p het is niet de videokaart want op de crt 17'' had ik dit nooit, en liep het perfect op 1024x768 met dezelfde videokaart dit is sinds ik met de 226bw speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Blijf erbij je videokaart is toch echt een bottleneck. Hapert is gewoon fps. Als je dan wat hogere res gebruikt dan trekt dat beestje het niet meer.
Ikzelf speelde CoD2 met moeite ( met een 6600 ) op 800/600. Dan ging het net.

Maar denk niet dat dit het juiste topic is om dat te discussiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik dus al zei, met dezelfde videokaart op 1024x768 heb ik geen problemen op een 17''CRT op de 22'' LCD hapert ie op elke reso als ik langzaam beweeg/kijk/aim met rennen enzo heb ik een goede fps rate het is alleen het rustige rondkijken waar hij opeens schokjes geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em ook gekocht, omdat een vriend van me zo liep aan te dringen.
Gister samen met hem 2 on 2 gespeeld (weet even het type niet meer, soort van CS)
2 "terrors" moeten bom plaatsen, 2 "CTS" moeten bom defusen/defenden.

G e w e l d i g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

@Archatos: Jij bent de komende tijd wel zoet, dit is echt een van de betere online shooters...goede gameplay, leuk voor het oog en veel extra's...zeker wel verbeterde versie van Counterstrike Source.

Ik speel op mijn laptop ( Go7600 ) kan prima gamen vind ikzelf, frames tussen 30-60...soms als het echt heel druk is en net ff wat meer ontploffingen gaat het wat trager. Speel op 1024x veel staat uit en sommige op med. Vind snelheid wat belangrijker online dan mooiheid...zeker als je een beperkt systeem hebt...niet dat ik het niet mooi vind, want is echt supergame ! Als je flink bezig bent heb je toch geen tijd om op te letten op die paar mooiere effecten etc...

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 24-01-2008 12:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:18:
@Archatos: Jij bent de komende tijd wel zoet, dit is echt een van de betere online shooters...goede gameplay, leuk voor het oog en veel extra's...zeker wel verbeterde versie van Counterstrike Source.
Ik weet het :D
Heb persoonlijk nooit cs source gespeeld, alleen maar classic.

Gewoon dat prowlen enzo en dat sluipen dat doet het hem.
Camouflage, in het gras stil zitten enzo dat is gewoon erg goed uitgewerkt in dit spel.

Ben er nog niet helemaal uit welk wapen ik mee ga spele, maar hou altijd wel van een mp5 silenced, gewoon puur om het geluid >:) .

Zeker pluspunt aan deze CoD: Piercing walls helemaal te gek, ziet er ook erg gaaf uit.

Bij CS bijv zie je niet dat de kogels er daadwerkelijk doorheen komen, maar je word dan gewoon door onzichtbare kogels geraakt.
Hier zie je echt van die mooie stofwolkjes uit de muur komen en de kogels inslaan op de muur erachter, echt gaaf gewoon!

Heb trouwens ook wel klein minpuntje:

Als ik "depth of field" aanzet krijg ik als ik dus inzoom met mn wapen een onwijs lelijk beeld, heel erg overbelicht en je kan niet meer aimen.
Alleen op te lossen door het uit te schakelen :'( , dit had ik ook al in 1.0, maar in 1.4 nu nog steeds hellaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
even een paar korte vragen. (ps3 versie)
Met welke gamemode pak je het snelst de meeste XP ?
En hebben er meer mensen lastvan dat de letters van de classes zijn verdwenen zoals "custom class one" enz. ( bedoel in het beginscherm als je staat te wachten op een server/game) bij mij staan de grijze vakken er nog wel maar de witte letters zijn ineens verdwenen toen ik vanmorgen een potje wou spelen. En hoe los ik dit weer op ? 8)7
En krijg je nadat je 1 keer een helicopter uit de lucht hebt gehaald geen XP meer hiervoor, want heb 1 keer 250 XP gehad? wat blijf die dingen maar uit de lucht knallen , maar heb het idee dat ik totaal geen punten ontvang...

ciao :) :+

[ Voor 22% gewijzigd door paulmp op 24-01-2008 14:10 . Reden: niet duidelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:57:
En hebben er meer mensen lastvan dat de letters van de classes zijn verdwenen zoals "custom class one" enz. bij mij staan de grijze vakken er nog wel maar de witte letters zijn verdewenen ineens. En hoe los ik dit weer op ? 8)7
En krijg je nadat je 1 keer een helicopter uit de lucht hebt gehaald geen XP meer hiervoor?

ciao :)
Denk dat je met Headquarters de meeste XP kan verdienen. Of als je erg goed bent met Team Death Match. Voor het neerhalen van een helicopter krijg je alleen de eerste keer punten (je behaalt een challenge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:57:
En hebben er meer mensen lastvan dat de letters van de classes zijn verdwenen zoals "custom class one" enz. ( bedoel in het beginscherm als je staat te wachten op een server/game) bij mij staan de grijze vakken er nog wel maar de witte letters zijn verdewenen ineens. En hoe los ik dit weer op ? 8)7
En krijg je nadat je 1 keer een helicopter uit de lucht hebt gehaald geen XP meer hiervoor, want heb 1 keer 250 XP gehad? wat blijf die dingen maar uit de lucht knallen , maar heb het idee dat ik totaal geen punten ontvang...

ciao :) :+
HQ doet het altijd wel goed :) S&D ook :) Dan gaat het meestal wel hard met je XP.

En klopt, alleen de eerste keer krijg je 250 punten, daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
thanks for de snelle feedback :) alleen nu nog de oplossing voor het weirde verdwijnen van de "classes" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
BTW, hebben er meer mensen last van bij de PS3 versie dat alles soepel loopt. behalve als je de map "the bog" (als ik het goed heb is dit de map waarbij je in de singelplayer die tank moet verdedigen , want die bedoel ik ;) ben niet thuis en weet het zo even niet ) en is hier iets aan te doen, want alle maps zijn top om te spelen, behalve in "bog" map dan krijg ik last van lags en stotteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Mja erg verslavend spelletje dit. Heb eergister eindelijk mn punten behaald voor het dood vallen van 9 meter of hoger (map crash, laddertje niet goed vastpakken).

Die nieuwe maps mogen inderdaad wel snel komen al vind ik dat ze ook wel iets mogen doen aan de hoeveelheid nades die je hebt. Gewoon standaard geen nade en een perk voor nades. Flashes vind ik niet zo heel erg, das gewoon erg taktisch maar een nade gooien op een spawnpunt is gewoon erg lame. Daarnaast mag de kracht van zo'n nade ook wel omlaag want of je hem nou weg probeert te gooien of wegrennen, 7 van de 10x lukt het je toch niet. Let wel, bij een gegooide nade en geen martyrdom, daarbij moet je gewoon opletten.
Ook spawnprotectie zou wel fijn zijn want zeker in TDM kom ik nog wel es op een verkeerd punt terecht.

Trouwens de hele kleine map met die containers (ff naam kwijt) is erg vet in dm en tdm. Zeker als je een airstrike krijgt (win je hem geheid!)

En over bugs en dergelijke nog het volgende:
Tijdens het spelen heb ik (op de pc en 360) nog nooit last gehad van bugs. Dat wil zeggen, heeeeeeeeeeeel af en toe merk ik iets op maar voordat ik de tijd krijg om te onderzoeken staat er al weer 1 voor mn neus en maakt het me niets uit. En daarnaast ben ik volgens mij nog nooit benadeeld door een bug, ik wordt gewoon vaak afgemaakt door iemand die me vanuit een onverwachte plek neerschiet (sniper, in de rug, e.d.) dan met behulp van een bug.

Wat ik trouwens online vaak merk is dat met Headquarters er veel campers gaan zitten (op plekken waar geen HQ staat) en dat het verdedigen of aanvallen van zo'n HQ niet lang genoeg duurt. Dat wil zeggen, soms heb je eindelijk je mensen zover gekregen om een georganiseerde aanval uit te voeren, maar dan is de tijd alweer om.

Domination is dan weer zo vaag dat iedereen de hele tijd heen en weer loopt om vlaggen te nemen en niet op elkaar gaat concentreren. Misschien wordt het tijd om eens wat vaker met GoTTers af te spreken.

Btw, mijn naam online is nu trouwens Martinspire en geen GameAddictNL meer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:20:
BTW, hebben er meer mensen last van bij de PS3 versie dat alles soepel loopt. behalve als je de map "the bog" (als ik het goed heb is dit de map waarbij je in de singelplayer die tank moet verdedigen , want die bedoel ik ;) ben niet thuis en weet het zo even niet ) en is hier iets aan te doen, want alle maps zijn top om te spelen, behalve in "bog" map dan krijg ik last van lags en stotteringen.
Dat heb ik ook op de PS3. Meestal gebeurt dit op het moment als je of een ground waar speelt (dus met 18 man in het open velt rond dendert) of als de eerste airstrikes en heli's aankomen. Dan wordt er nog wat rook gegooid en tadaaaa, daar heb je je lag. Dit is ook het enige level waar dit zo extreem gebeurt.
paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:14:
thanks for de snelle feedback :) alleen nu nog de oplossing voor het weirde verdwijnen van de "classes" :)
Hier heb ik soms ook wel 'last' van. Nadat ik het opnieuw had ingesteld gebeurde het weer en sindsdien laat ik ze maar gewoon blanco qua naam. Je kunt ze toch wel gemakkelijk aanpassen. Het lijkt soms wel alsof de PS3 het spel eens in de zoveel tijd terug zet naar default. Ik moet namelijk ook soms na een tijdje niet gespeeld te hebben de y-as weer op invert zetten, die heeft de ps3 dan ook weer op default gezet (net zoals het geluid van mijn headset wat weer op 0 komt te staan en wat opgekrikt moet worden). Ik weet niet waar dit aan ligt, maar aangezien het is te verhelpen door een paar simpele manoeuvres met je controller stoor ik me er niet aan.

[ Voor 34% gewijzigd door Sandyman538 op 24-01-2008 14:31 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Sandyman538 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:29:
[...]

Dat heb ik ook op de PS3. Meestal gebeurt dit op het moment als je of een ground waar speelt (dus met 18 man in het open velt rond dendert) of als de eerste airstrikes en heli's aankomen. Dan wordt er nog wat rook gegooid en tadaaaa, daar heb je je lag. Dit is ook het enige level waar dit zo extreem gebeurt.

[...]

Hier heb ik soms ook wel 'last' van. Nadat ik het opnieuw had ingesteld gebeurde het weer en sindsdien laat ik ze maar gewoon blanco qua naam. Je kunt ze toch wel gemakkelijk aanpassen. Het lijkt soms wel alsof de PS3 het spel eens in de zoveel tijd terug zet naar default. Ik moet namelijk ook soms na een tijdje niet gespeeld te hebben de y-as weer op invert zetten, die heeft de ps3 dan ook weer op default gezet (net zoals het geluid van mijn headset wat weer op 0 komt te staan en wat opgekrikt moet worden). Ik weet niet waar dit aan ligt, maar aangezien het is te verhelpen door een paar simpele manoeuvres met je controller stoor ik me er niet aan.
ik bedoel eigenlijk dat de letters (witte letters waarmee "custom classes" vermeld staat) er gewoon niet staan en het gewoon 5 lege grijze vakjes zijn. niet zo zeer instelling want die zijn bij mij altijd hetzelfde en blijven ook hetzelfde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
en ik hoop dat ze daar dan iets voor fixen want ik vind de "Bog" wel écht een bruuuuuute map _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door paulmp op 24-01-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:36:
[...]

ik bedoel eigenlijk dat de letters (witte letters waarmee "custom classes" vermeld staat) er gewoon niet staan en het gewoon 5 lege grijze vakjes zijn. niet zo zeer instelling want die zijn bij mij altijd hetzelfde en blijven ook hetzelfde. ;)
ja, bij mij verdwijnen de benamingen ook altijd van de aangemaakte char's, wapens enzo blijven wel staan

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor PC, gebeurt dit alleen bij MODWare en de de custom maps. Wel irri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja

Als je niets toe te voegen hebt, doe dat dan ook gewoon niet ;)

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 24-01-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:38:
en ik hoop dat ze daar dan iets voor fixen want ik vind de "Bog" wel écht een bruuuuuute map _/-\o_
Ik merk dit ook op mijn ps3 met Ground War op Bog. Ik probeer Bog echter te ontlopen :P , ben niet zo van die map. De laatste tijd probeer ik em wel wat meer te spelen, maar echt lekker vind ik de map nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:48:
Voor PC, gebeurt dit alleen bij MODWare en de de custom maps. Wel irri :)
Op de Xbox nog nooit gehad. De gegeven namen blijven netjes staan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

paulmp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:36:
[...]

Daarom staat er ook in mijn verhaal dat die vakjes bij mij ook blanco zijn. Dus gewoon grijze vakjes zoals jij wilt :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

hehe ik kwam net: [GoT]Cobra tegen op een server, dat was ik dus :P
hoe zit dat met die perks? die kun je instellen als je een class aanmaakt, maar werken ze dan automatisch? of moet je ze tijdens het spelen nog activeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:33:
hehe ik kwam net: [GoT]Cobra tegen op een server, dat was ik dus :P
hoe zit dat met die perks? die kun je instellen als je een class aanmaakt, maar werken ze dan automatisch? of moet je ze tijdens het spelen nog activeren ofzo?
Nee , class aanmaken en tidens een spel online die class kiezen en de perks die je ingesteld heb zitten dan bij het wapen enz. van wat je er allemaal bij hebt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:03
Ik heb opeens zeer apparte problemen met cod4. Soms gooi ik opeens een flashgrenade of gaat opeens nightvision aan, soms schiet ik opeens ook. Het lijkt het soms ook op alsof ik lag heb, iedereen springt van hot naar her, maar mijn ping is prima. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Hou het nuttig

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 14:22 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57

d_star

Maharadja of the Year :-/

pingkiller schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:51:
Ik heb opeens zeer apparte problemen met cod4. Soms gooi ik opeens een flashgrenade of gaat opeens nightvision aan, soms schiet ik opeens ook. Het lijkt het soms ook op alsof ik lag heb, iedereen springt van hot naar her, maar mijn ping is prima. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Heb je hier ook last van buiten cod4 (dus met andere spellen)?

Heb je een speciaal toetstenbord, of een speciale muis, of een programma op de achtergrond draaien, of iets anders?

Kortom: help ons even, mn glazen bol doet het vandaag even niet :o

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 05-09 10:45
rCk schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Niet echt xfire bug hoor.
Ik had het als ik aant snipen was en mn adem inhield en dan snel naar prone wilde gaan.
Daarna in mijn toetsenbord instellingen van windows zitten prutsen dat hij niets doet met ctrl+shift.
Dat is namelijk dat je de lay out ofzoiets van het toetsenbord veranderd, en daar is tie niet zo blij mee.
Dus ga effe snuffelen in het menuutje waar je op uit komt als je op dat toetsenbordje rechts onder klikt.
Vreemd dan... als ik Xfire uit heb is er niks aan het handje, vrienden van mij hebben precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
d_star schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:27:
[...]

Heb je hier ook last van buiten cod4 (dus met andere spellen)?

Heb je een speciaal toetstenbord, of een speciale muis, of een programma op de achtergrond draaien, of iets anders?

Kortom: help ons even, mn glazen bol doet het vandaag even niet :o
Ik speel naast cod4 alleen wow en simcity en die werken prima. Daarnaast heb ik geen programma's draaien die voor de problemen ook niet had draaien. Het is opeens gekomen. Het viel me net wel op dat ik op nederlandse servers er geen last van heb, dus misschien is het een probleempje bij telfort oid.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk lvl55
Ik twijfel nog een beetje of ik aan prestige mode zal beginnen
Zoveel tijd heb ik niet om te spelen

Gisteren ook voor het eerst met uav jammer & deadsilence lopen spelen icm silenced AK. Erg leuk om rond te rennen en mensen te knifen of neer te schieten zonder dat ze enig id hebben waar het vandaan komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik heb mezelf net weer even van de straat gehouden met CoD4 (PS3). Nu viel me iets op na een paar keer naar een killcam te hebben gekeken. Er was iemand in de server die echt razendsnel (maar dan ook echt RAZENDsnel) 180 en 360 graden om zich heen keek. Is dit gewoon een kwestie van de hoogte sensitivity of is er een andere manier, want die vent deed het wel echt schandalig. Om zich heen kijken en iemand in het vizier. Volgens mij kun je niets toepassen op een ps3 versie dus is dit iemand die zichzelf wel erg veel van de straat houd?

Zijn er hier ook mensen die dit zo ingesteld hebben en hier goed mee kunnen werken op de PS3?

Verder is Free4All ook wel eens leuk om te spelen. Net 1ste, 2de en 1ste geworden en toe hield de host er mee op :( . Mijn M14 marksman challenge III was bijna completed.
Soms zag ik mensen op mij richten en dan eerst denken van is het nu een teammate voordat ze (probeerden te) schieten 8)7 . Als je goed op een overview plek loopt of staat zie je mensen ook echt rustig sluipen en rondlopen totdat ze iemand zien. De M14 was dan voor het medium-lange afstandwerk goed geschikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:00:
Ik heb mezelf net weer even van de straat gehouden met CoD4 (PS3). Nu viel me iets op na een paar keer naar een killcam te hebben gekeken. Er was iemand in de server die echt razendsnel (maar dan ook echt RAZENDsnel) 180 en 360 graden om zich heen keek. Is dit gewoon een kwestie van de hoogte sensitivity of is er een andere manier, want die vent deed het wel echt schandalig. Om zich heen kijken en iemand in het vizier. Volgens mij kun je niets toepassen op een ps3 versie dus is dit iemand die zichzelf wel erg veel van de straat houd?
Als je de sensitivity op custom zet kan je hem nog veel hoger instellen dan de standaar low, medium, high
Zelf speel ik op high, snel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand suggesties?

@ mod, lees ff trug dan

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Vreemd dan... als ik Xfire uit heb is er niks aan het handje, vrienden van mij hebben precies hetzelfde probleem.
Sorry, dan weet ik het ook niet. Maar die key daarin uitstellen, dat werkte bij mij. Ook mét xfire ;)
Dus als ik jou was zou ik dat even vertellen van mij, want hier is het over nu.

Op de taakbalk op het toetsenbordje met RMB drukken, instellingen, dan toetsinstellingen. En de opdracht met control+shift die daar staat uitschakelen of de combinatie veranderen. Dat werkte bij mij, hopelijk ook bij je vrienden. Laat het maar weten of t werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
m4yall schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:00:
kan ook eventueel liggen aan dat zo'n dude met een FRAG FX speelt.... gaat een stuk rapper :+

[ Voor 28% gewijzigd door paulmp op 25-01-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Volgens mij kunnen we niet lang na 31 maart (en dan niet 1 april :') ) een mappack verwachten. Op de blog van fourzerotwo staat nu namelijk een stuk over de modtools en alles, en let even op de volgende passage:
One more thing, design your custom maps around your platform of choice, so just because you're mapping on the PC doesn't mean your maps have to be designed for Mouse and Keyboard, if you have a cool design you think would work great on the Xbox 360 or PS3 then make it happen, the possibilities are endless on where it could end up.
Wat zou het toch vet zijn om dus niet alleen op de PC nieuwe maps te krijgen, maar ook op de consoles :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:19:
Volgens mij kunnen we niet lang na 31 maart (en dan niet 1 april :') ) een mappack verwachten. Op de blog van fourzerotwo staat nu namelijk een stuk over de modtools en alles, en let even op de volgende passage:

[...]

Wat zou het toch vet zijn om dus niet alleen op de PC nieuwe maps te krijgen, maar ook op de consoles :)
Free for all , tuurlijk zou het ook op andere platforms thuis zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Even een klein vraagje over het bestellen op play-asia. er staat dat het een aziatische versie is, betekent dat dat de serial in rare letters geschreven is? Anders heb ik natuurlijk niks aan z'n goedkope versie :+

[ Voor 15% gewijzigd door Remmertjuh op 25-01-2008 19:17 ]

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb van CD-WOW.com de Asia-Pacific versie gekregen, en das de Australische versie, alles in het Engels.

Net trouwens voor de grap free for all gespeeld op shipment met zo'n 40 man. 8)7
25 kills met 1 airstrike :P Na amper 10 minuten stond ik op iets van 275-300, en ben ik er maar mee gekapt, aangezien ik m'n heli's toch niet de lucht in kreeg omdat iedereen maar op 6 aan het rammen was!

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remmertjuh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:16:
Even een klein vraagje over het bestellen op play-asia. er staat dat het een aziatische versie is, betekent dat dat de serial in rare letters geschreven is? Anders heb ik natuurlijk niks aan z'n goedkope versie :+
Ik confirm dit van hierboven, en ik heb hem van play-asia, dus gewoon kopen daar, lekker goedkoop. Je moet wel rekenen op 10 dagen delivery time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
pingkiller schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:45:
[...]

Ik speel naast cod4 alleen wow en simcity en die werken prima. Daarnaast heb ik geen programma's draaien die voor de problemen ook niet had draaien. Het is opeens gekomen. Het viel me net wel op dat ik op nederlandse servers er geen last van heb, dus misschien is het een probleempje bij telfort oid.
Ik heb sinds 2 dagen exact hetzelfde op servers vanaf een ping of 80; soms als ik een stuk wil rennen gaat m'n nightvision aan & kruip ik ipv dat ik begin te rennen, en soms schiet ik zomaar uit het niets 1 kogel. Ook Telfort..

Telfort lijkt ook steeds iets trager te worden - niet in up-/download-snelheid, maar in de ping. Opnieuw intrainen ed maakt geen verschil..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hazuki schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:45:
Ik heb van CD-WOW.com de Asia-Pacific versie gekregen, en das de Australische versie, alles in het Engels.

Net trouwens voor de grap free for all gespeeld op shipment met zo'n 40 man. 8)7
25 kills met 1 airstrike :P Na amper 10 minuten stond ik op iets van 275-300, en ben ik er maar mee gekapt, aangezien ik m'n heli's toch niet de lucht in kreeg omdat iedereen maar op 6 aan het rammen was!
Je hebt de zogenaamde laming servers gevonden lees ik. Nu weet je dus ook waarom kill / deathcount en rank niets zeggen. Het is met wat campwerk echt super makkelijk erg hoog te scoren met minimaal een kill death van 3:1

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

@ dat Telfort / CoD4 probleem: Een maat van mij heeft ook Telfort, en sinds 2 dagen hetzelfde probleem.
Het was zelfs zo erg dat er op teamspeak bijna niets van te maken was.
Hij zei vandaag iets over een storing van Telfort oid, geen idee of dat al opgelost is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Laatst online: 11-09 14:32
Nakebod schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:38:
@ dat Telfort / CoD4 probleem: Een maat van mij heeft ook Telfort, en sinds 2 dagen hetzelfde probleem.
Hij zei vandaag iets over een storing van Telfort oid, geen idee of dat al opgelost is.
Sinds tiscali telfort is geworden loopt nog niet alles op rolletjes een maatje van me heeft op WoW 9k ping en dus onspeelbaar het is al een paar dagen aan de gang, hij heeft al gemailed tis maar afwachten

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Heb net een half uurtje zitten spelen en nu is er niks aan de hand,heel appart.
Overdag bleven mijn pings trouwens wel goed, zelfs over een langere tijd(half uur aan laten staan,gewoon cmgpromt) maar wel die rare problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:38:
Ook Telfort hier. Vanaf het begin problemen tijdens Call of Duty 4 dat er om de 15 a 20 minuten totaal geen verbinding was. Geeft ie in Call of Duty dan ook aan. Dit duurt tussen de 20 tot 60 seconden. Pas als ik een paar keer werd neergeknald dan is er in 1 x weer verbinding. Tig keer de modem gereset.
Laatste 2 weken valt het echter weer reuze mee (hopen dat het zo blijft). Nu nog maar 1 a 2 x geen verbinding geweest. En wat het nu geweest is ?? :? Ik weet het niet. 8)7
Tussen de problemen door was mijn ping wel goed (tussen de 30 en 60).
Nu alleen het probleem dat ie mijn lijst met favoriete servers soms niet verversd of geen verbinding kan maken. Zie dan ook geen ping waardes verschijnen.

- Weet er trouwens nog iemand een wapen die met silencer wat beter en krachtiger is dan de MP5 met silencer? Als ik die nu gebruik dan moet ik bijna elke keer een magazijn leeg knallen om iemand om te leggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:17:
[...]
- Weet er trouwens nog iemand een wapen die met silencer wat beter en krachtiger is dan de MP5 met silencer? Als ik die nu gebruik dan moet ik bijna elke keer een magazijn leeg knallen om iemand om te leggen. :P
Ligt er beetje aan of je range wilt of dat je voor close combat gaat, in close combat doet de P90 het goed, in een iets grotere verte kun je best de MP5 gebruiken, misschien de AK-47u.

Ben laatste tijd opzoek naar de ultieme stealth class, dus met UAV Jammer en die Dead Silence, echter 1 ding zit me nog dwars: welke gun + silencer. Dus welke gun is nu echt goed in combinatie met een stealth class? Een van de Assault Rifles of gewoon de SMG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Heraclius schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:11:
[...]

Ben laatste tijd opzoek naar de ultieme stealth class, dus met UAV Jammer en die Dead Silence, echter 1 ding zit me nog dwars: welke gun + silencer. Dus welke gun is nu echt goed in combinatie met een stealth class? Een van de Assault Rifles of gewoon de SMG's?
IMO, de g36c die is echt geweldig, heb die ook als stealth class. Of de G3 is ook leuk :-) Maar skorpion is ook leuk, die is een beetje bugged, en daarom is die range nog steeds erg groot mét silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

BM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:39:
Vraagje :)

Een vriend en ik verbazen ons al een tijdje over de camouflage van teams op de map Wet Work, misschien dat iemand hier er wat meer van weet.

Klopt het dat je altijd tegen teams speelt met zwarte camouflage? Dus ik zie de tegenstander zo, maar de tegenstander mij ook? Zou anders namelijk wel akelig toeval zijn dat we altijd in het team komen met de mindere camouflage ;)
Weet iemand hier het antwoord op? :) Want ik heb regelmatig samen met BM op wetwork gespeeld maar we komen echt elke keer volgens mij de SAS tegen (team met volkomen zwarte camouflage). Dit is uitermate vervelend vind ik zelf als je weer een keer iemand over het hoofd hebt gezien omdat deze volkomen wordt gecoverd in de schaduws..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb een demo van Resistance: Fall of men gedownload en het richten gaat echt *BIEP*. Ik heb COD 4 op mijn brakke laptop gespeeld met *BIEP* graphics. Dus wil ik COD 4 kopen voor de PS3 (voor de online gameplay en de graphics :9~ )en nou was mijn vraag.
Gaat het richten beter in COD 4 of gaat het net zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:46:
[...]

Weet iemand hier het antwoord op? :) Want ik heb regelmatig samen met BM op wetwork gespeeld maar we komen echt elke keer volgens mij de SAS tegen (team met volkomen zwarte camouflage). Dit is uitermate vervelend vind ik zelf als je weer een keer iemand over het hoofd hebt gezien omdat deze volkomen wordt gecoverd in de schaduws..
Als je dit soort dingen bedoelt klopt het niet en moet je ff op infinityward forums zoeken voor een fix :
http://www.infinityward.c...ic=3587.msg38990#msg38990

Zoniet, dan geen idee wat je bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Tweak15KW schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:52:
Ik heb een demo van Resistance: Fall of men gedownload en het richten gaat echt *BIEP*. Ik heb COD 4 op mijn brakke laptop gespeeld met *BIEP* graphics. Dus wil ik COD 4 kopen voor de PS3 (voor de online gameplay en de graphics :9~ )en nou was mijn vraag.
Gaat het richten beter in COD 4 of gaat het net zo moeilijk?
Mogelijk heeft Resistance: Fall of men een andere besturing... en misschien wel dezelfde. Ik zou je vraag opnieuw stellen in het PS3 topic :) daar zul je meer mensen vinden, die het kunnen bevestigen of niet. Maar zo te horen aan de geluiden, zit het met de bestuing van Call of Duty 4 op de PS3 (en Xbox360) dik in orde :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:11:
[...]

Ligt er beetje aan of je range wilt of dat je voor close combat gaat, in close combat doet de P90 het goed, in een iets grotere verte kun je best de MP5 gebruiken, misschien de AK-47u.

Daar was ik dus ook mee bezig vandaar mijn vraag. Heb hem in eerste instantie nodig voor close combat, maar als ie ook wat verder kan knallen dan graag. Die SMG's zijn met silencer een beetje 'underpowered' om echt goed te zijn. En sommige Assault Rifles zijn van dichtbij te lastig.
Maar ik zal de wapens die geadviseerd worden eens proberen. Bedankt _/-\o_ . Kijken wat het wordt.
rCk schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:13:
[...]

IMO, de g36c die is echt geweldig, heb die ook als stealth class. Of de G3 is ook leuk :-) Maar skorpion is ook leuk, die is een beetje bugged, en daarom is die range nog steeds erg groot mét silencer.
De g36 klinkt inderdaad logisch. Is bijna een SMG i.p.v. een Assault Rifle. Met de G3 lijkt het mij dat je van dichtbij wat lastiger kan richten. De Scorpion heb ik nog niet geprobeerd als stealth. Moet ik nog unlocken. Ga ik eens doen. Bedankt voor de tips. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
JuliettPapa schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:23:
[...]

Mogelijk heeft Resistance: Fall of men een andere besturing... en misschien wel dezelfde. Ik zou je vraag opnieuw stellen in het PS3 topic :) daar zul je meer mensen vinden, die het kunnen bevestigen of niet. Maar zo te horen aan de geluiden, zit het met de bestuing van Call of Duty 4 op de PS3 (en Xbox360) dik in orde :)
Oke, dan ga ik daar de mensen even raadplegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:28:

De g36 klinkt inderdaad logisch. Is bijna een SMG i.p.v. een Assault Rifle. Met de G3 lijkt het mij dat je van dichtbij wat lastiger kan richten. De Scorpion heb ik nog niet geprobeerd als stealth. Moet ik nog unlocken. Ga ik eens doen. Bedankt voor de tips. _/-\o_
Die had je al unlocked hoor :)
Als je g36 hebt dan heb je die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:02:
[...]

Die had je al unlocked hoor :)
Als je g36 hebt dan heb je die ook.
Heb je helemaal gelijk in. 8) Maar om de silencer te krijgen moet je wel wat frags met dit wapen halen. :P En die silencer heb ik dus nog niet. :'( Daar moet dus nog aan werken bedoelde ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hoi,

ik heb COD4 origineel gekocht in Thailand (engelse versie). Dus met gesealed doosje, originele key, boekie etc etc ... En installeren ging vlekkeloos en ook opstarten van SP ging zonder problemen. Maar zodra ik MP wil opstarten duurt het echt enorm lang voordat ie opgestart is ... Zeker 1 - 2 minuten ofzo. Als hij eenmaal gestart is, dan doet hij het wel goed verder. Maar toch vind ik het raar. Ik heb de game al gepatched daarna, zelfde probleem. Ook geen zeueren firewall ofzo ... Dus ik weet het effe niet .. Heb al gezocht op internet, maar kom niet zo dit probleem tegen ... Is dit misschien bij iemand hier ook bekend ??
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.