== GoT Game verkiezingen 2007 - De uitslagen zijn bekend ==

Pagina: 1
Acties:
  • 2.949 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Topicstarter
De grote GoT game-verkiezing voor het spel van het jaar is geopend!

Op http://verkiezing.gathering.tweakers.net/ kun je je stem uitbrengen op het beste spel per platform. Zaterdag 2 februari zullen we dan eindelijk weten welk spel het 1337st is.

Met dank aan -Thunder-, TheZeroorez, moto-moi en iedereen die een spel genomineerd heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 31-01-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm, volgens mij is het stuk en onze support desk is niet meer wakker. Ik gooi dit even dicht :P
Het werkt weer \o/

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-01-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*kick* Al bijna 1000 stemmen :+

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 23-01-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*O* 1000 stemmen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hey!

Ga nou stemmen!!!! Het is bijna te laat!!!!

© Apen-nootjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
..En vanaf heden is dit topic een stucky om te kijken of jullie ook nog iets te melden hebben over de uitslagen (houd het aub wel nuttig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Na 4 weken tijd weten we dus eindelijk wat de winnaars zijn ! :D

Alleen valt me op dat enkele games die door jullie zijn genomineerd, niet op gestemd zijn.

Tot 2009 :w

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
Het valt me op dat er maar 6 games zijn genomineerd voor de PSP, zegt misschien wat over dat apperaat.

Hele vergeten te stemmen. Heb het topic ook niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nu pas het topic gezien, aantal stemmen vallen flink tegen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

jep, zie het topic ook pas te laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach het zijn toch al aardig wat mensen opzich. Voor je master thesis is het lastiger om de helft zoveel mesen te krijgen :-p. Wat me het meest opvalt is bij de 360 Assisan's creed, doet het bij het publiek geloof ik toch ietsjes beter dan bij de pers(daar stond ie gemiddeld rond de 3-5 plek maar nergens eerste sowiezo geloof ik al kan ik een grote site hebben gemist).
En het nog steeds gebrek aan kwaliteits titels voor nietmongnniet-alleen-party gamers. Feit dat SMG stijf bovenaan staats bevestigt dat beeld alleen maar dat de mensen die af en toe toch iets "serieuzer" willen gamen dan je "happy happy joy joy"mensen, nog steeds zitten te hunkeren op meer "echte" spellen.

(let even op de "", ik weet dat big brain acadamy of iets net zoveel spel is als Mass effect of Civ. Maar bij gebrek aan betere termen doe ik het voorlopig zo maar even.)

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 02-02-2008 23:20 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Zoveel GoTers en dan toch zo weinig stemmen binnen, hoe zou dat komen? :'(
Misschien volgende keer er dan toch maar een prijs bij verloten? ;) :P

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-02-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Persoonlijk zou ik ook nooit stemmen, daar ik 99% van die spellen nooit heb gespeeld en ws ook nooit zal spelen. Daarnaast vind ik grote updates of flinke upgrades* van MMO's ook tot 'releases' horen, die games blijven enigzins met de tijd mee gaan en zouden dus theoretisch maar 1x meekomen in de verkiezingen.

*(een EotN, burning crusade, P2P->F2P, nieuwe server in europe etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Assassins Creed op de eerste plaats voor de 360.. Verrassend, al dan wel terecht, had zelf Halo 3 gestemd maar had verwacht dat COD 4 op de eerste plaats zou komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:40
W000t een gedeelde 16e plek voor Enemy Territory: QUAKE Wars :+

Mja, gelukkig dus niet gehyped waardoor de echte liefhebbers de game kunnen spelen zonder gedonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Pfff, wat een shooter liefhebbers hier zeg. :/ De top 5 bij de pc bestaat volledig uit FPS-games.

Vind ik echt helemaal niets. Maar goed ieder z'n meug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 16:42
Ik denk dat dat een vicieuze circel is eigenlijk:
Steeds meer shooter liefhebbers>Gamedevelopers gaan zich daar meer op richten>Betere shooters>Steeds meer shooter liefhebbers.

Het is gewoon een feit dat er steeds minder goeie non-shooters gemaakt worden IMO, ik zou zelf ook graag wat meer originele games zien, maar helaas is die markt gewoon niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
hugoy schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:11:
Ik denk dat dat een vicieuze circel is eigenlijk:
Steeds meer shooter liefhebbers>Gamedevelopers gaan zich daar meer op richten>Betere shooters>Steeds meer shooter liefhebbers.

Het is gewoon een feit dat er steeds minder goeie non-shooters gemaakt worden IMO, ik zou zelf ook graag wat meer originele games zien, maar helaas is die markt gewoon niet zo groot.
Daarbij is het nog eens zo dat shooten gewoon op een PC 'hoort', ook volgens vele die-hards. Er zijn genoeg mensen die op de PC shooten, en dan op de consoles wat andere games spelen (omdat shooters daar niet zo lekker spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:41
Kwestie van wachten op een echt goede shooter op de Wii ;) Ik vind shooters ook nog steeds het best spelen op een pc hoor. Al moet ik zeggen dat bungie het wel goed heeft gedaan met halo... Maar als je dan weer half-life speelt, dan weet je hoe het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233889

TheZeroorez schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:59:
[...]

Daarbij is het nog eens zo dat shooten gewoon op een PC 'hoort', ook volgens vele die-hards. Er zijn genoeg mensen die op de PC shooten, en dan op de consoles wat andere games spelen (omdat shooters daar niet zo lekker spelen).
Ik vraag me af hoeveel mensen dat nou precies vinden.
Ik kan echt geen shooters spelen met een muis, het beweegt zo anders, terwijl ik met de X360 toch best wel goed ben.(De controller zou iig winnen als de ene mij een muis en de andere mij een X360 controller had :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:48

Wootlock

Evilution

Beetje jammer van CoD4 bij de PC categorie.
wat mij betreft meer gehyped dan een top spel.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

TheZeroorez schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:59:
[...]

Hmmmm... Ik heb het ook niet zo voor shooters en toch is de PC ook nog altijd mijn favoriete speelplatform. De PC is altijd al mijn favoriete speelplatform geweest. Vroeger voor de strategiespellen zoals Civilization, Heroes of Might and Magic en Age of Wonders in het TBS genre en Dune 2, Command & Conquer en Warcraft in het RTS genre. Daarnaast ben ik ook gek op Adventures zoals Monkey Island, Full Throttle, Grim Fandago, Indiana Jones en the Fate of Atlantis, Leisure Suit Larry, Gabriel Knight, Phantasmagoria,... De lijst van adventures is gewoon eindeloos. En dan vergeet ik nog de space shooters zoals Tie Fighter, Wing Commander en Freespace. Tegenwoordig hou ik me vooral bezig met MMORPG's zoals WoW en Guild Wars.

Shooters zijn dus totaal niet aan mij besteed en ik heb voor de PC dan ook voor The Witcher gestemd.

Ik heb ook mijn portie consoles zoals een PS2, PS3 en NDS. Het doet me plezier dat er toch 2 mensen samen met mij voor Eye of Judgement op de PS3 gekozen hebben. Ook 2 mensen voor Folklore, een spel dat ik al tien keer in mijn handen gehad heb in de winkel, maar nog altijd niet gekocht (demo vond ik best genietbaar).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:01
Wootlock schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:40:
Beetje jammer van CoD4 bij de PC categorie.
wat mij betreft meer gehyped dan een top spel.
Inderdaad, ik had echt niet verwacht dat cod4 het zo goed zou doen, zo speciaal vond ik hem nou ook weer niet. Ik snap ook niet waarom stalker boven eve online en quake wars staat maarja :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
JeanLucPicard schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:48:
[...]

Inderdaad, ik had echt niet verwacht dat cod4 het zo goed zou doen, zo speciaal vond ik hem nou ook weer niet. Ik snap ook niet waarom stalker boven eve online en quake wars staat maarja :) .
Advertising sells, zelfs onder de tweakerts... Leuk die singleplayer, maar na 10 uur is het wel leuk geweest.

Mja, echte games worden rustig gemaakt, krijgen niet ieder jaar een vervolg.Bij echt goede games zie je dat de devvers er ongelovelijk veel lol aan hebben gehad, luisteren naar hun klanten en de community helpen. Echt goede games worden gemaakt door ex-modders, game liefhebbers die hun game uitbrengen zodra hij af is. Echte games, zoals Enemy Territory: QUAKE Wars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Blijf het jammer vinden dat UT3 niet zo hoog scoort (zelf ook niet gestemd :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

World in Conflict en The Witcher hadden wat mij betreft wel wat hoger gemogen. Tenminste een beetje originele spellen :)

Maar ach, ik heb in elk geval gestemd, dus heb ik het recht te zeuren :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

GENETX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:33:
[...]

Advertising sells, zelfs onder de tweakerts... Leuk die singleplayer, maar na 10 uur is het wel leuk geweest.

Mja, echte games worden rustig gemaakt, krijgen niet ieder jaar een vervolg.Bij echt goede games zie je dat de devvers er ongelovelijk veel lol aan hebben gehad, luisteren naar hun klanten en de community helpen. Echt goede games worden gemaakt door ex-modders, game liefhebbers die hun game uitbrengen zodra hij af is. Echte games, zoals Enemy Territory: QUAKE Wars ;)
CoD4 is dan ook zeker niet alleen single player. Online is dit spel echt vet.

ET:QW is slechter dan zijn voorganger vind ik, rtcw:et heb ik helemaal grijs gespeeld en was nog gratis ook. ET:QW heb ik de beta gespeeld en maar besloten om het niet te kopen, terwijl ik hier van te voren wel enthousiast over was en hoopte dat het een waardige opvolger zou zijn.

Trouwens een irc chat gehad met ET:QW devs, ik stelde een serieuse vraag over balance en vehicles etc, de gozer boven mij vroeg "are you the glass full or empty kind of guy?" en die onder me vroeg naar favoriete bands van de devs. Mijn vraag werd niet beantwoord en die andere wel, dus tjah ze luisteren wel naar klanten, maar wel degene die hun uitkomt.

Maar ieder zijn meug natuurlijk, maar om te zeggen dat cod4 verkocht wordt door hype zit je er toch echt naast

UT3 vond ik ook al zeer teleurstellend, fanatiek ut2k4 gespeeld (mede dankzij Lotus en zijn UTComp). Maar in UT3 vond ik niks meer terug zowat van wat ik goed vond in UT2k4.

The Witcher was wel oke, heb hem zelf niet uitgespeeld overigens. Wel leuk maar niet full price, haal ik misschien als ie afgeprijsd is een keer.
Ook 2 mensen voor Folklore, een spel dat ik al tien keer in mijn handen gehad heb in de winkel, maar nog altijd niet gekocht (demo vond ik best genietbaar).
Folklore leek mij ook wel leuk van de demo, maar net zoals jij twijfel ik een beetje. De manier van vertellen staat me niet erg aan, maar het verhaal dan weer wel. De sfeer en het vechten was ook wel oke uitgewerkt. Denk dat ik deze haal als ie afgeprijsd is ook.
Daarnaast ben ik ook gek op Adventures zoals Monkey Island, Full Throttle, Grim Fandago, Indiana Jones en the Fate of Atlantis, Leisure Suit Larry, Gabriel Knight, Phantasmagoria,... De lijst van adventures is gewoon eindeloos.
Full Throttle d:)b

Ook in die tijd speelde ik een point and click adventure, kwam op 4 cd-roms als ik het goed herinner (veel in ieder geval voor toen). Atlantis: The Lost Tales. Daar heb ik me ook lang mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Dat CoD4 een ijzersterk spel is klopt, van wat ik gezien heb is het een super game. Maar Game van het Jaar? Nou nee, daarvoor is het imo niet vernieuwend genoeg voor. BioShock bijv, het verhaal, de setting en de gameplay in mindere mate (System Shock 2 he) maakten dat spel vele malen bijzonderder dan bijv CoD4. Dat doet overigens niets af aan CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Anoniem: 197857 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:17:
[...]

CoD4 is dan ook zeker niet alleen single player. Online is dit spel echt vet.

ET:QW is slechter dan zijn voorganger vind ik, rtcw:et heb ik helemaal grijs gespeeld en was nog gratis ook. ET:QW heb ik de beta gespeeld en maar besloten om het niet te kopen, terwijl ik hier van te voren wel enthousiast over was en hoopte dat het een waardige opvolger zou zijn.

Trouwens een irc chat gehad met ET:QW devs, ik stelde een serieuse vraag over balance en vehicles etc, de gozer boven mij vroeg "are you the glass full or empty kind of guy?" en die onder me vroeg naar favoriete bands van de devs. Mijn vraag werd niet beantwoord en die andere wel, dus tjah ze luisteren wel naar klanten, maar wel degene die hun uitkomt.
Ik heb W:ET ook grijs gespeeld. Ook ik heb de Beta gespeeld. In het begin was ik enthousiast. Toen wat minder door de noobs en ben heel eventjes weg geweest door probs met mn laptop en omdat ik dacht dat de game niet was waar ik op hoopte.

Echter heb ik de laastste 5 weken echt de W:ET feeling terug. Vele trucjes ontdekt en een geweldige server. Sinds patch 1.4 zijn de vehicles een stuk minder sterk en is de balance goed. Waar ik in het begin de tormentor nog vaak gebruikte ben ik nu weer in mijn oude W:ET rol als aanvallende engineer die het spel bepaald.

De "noobs" en battlefielders weten nu ook eindelijk hoe de game werkt. Mijn CFG is klaar en ik heb een topserver met geweldige teamwork. Sinds de laatste maand kan ik echt zeggen dat hij de naame Enemy Territory waardig is _/-\o_

Ik zou zeggen, betaal die 30 euro die hij nu nog kost. Je hebt zo te lezen jaren plezier gehad aan W:ET. Dan is 30 euro eigenlijk een koopje. Beloon die devvers, alleen is het al vanwege W:ET. En probeer het nog een keertje, kom eens langs op de LAW server. Je weet niet wat je mist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

GENETX schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:06:
[...]

Echter heb ik de laastste 5 weken echt de W:ET feeling terug. Vele trucjes ontdekt en een geweldige server. Sinds patch 1.4 zijn de vehicles een stuk minder sterk en is de balance goed. Waar ik in het begin de tormentor nog vaak gebruikte ben ik nu weer in mijn oude W:ET rol als aanvallende engineer die het spel bepaald.

Ik zou zeggen, betaal die 30 euro die hij nu nog kost. Je hebt zo te lezen jaren plezier gehad aan W:ET. Dan is 30 euro eigenlijk een koopje. Beloon die devvers, alleen is het al vanwege W:ET. En probeer het nog een keertje, kom eens langs op de LAW server. Je weet niet wat je mist ;)
hmm, nog maar eens proberen dan, want W:ET was zeker 1 van de betere online games.

Dus ben demo aan het installeeren. Hoop dat de patches dan geholpen hebben :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Voor een forum van dit formaat is het aantal uitgebrachte stemmen toch enigzins teleurstellend te noemen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Let je wel op dat alleen fervente SP-gangers hier waarschijnlijk gestemd hebben, omdat veel van de andere forumleden niet/nauwelijks gamen? Daarbij heb ik op maar twee categoriën gestemd, en niet allemaal :P

Deze kan nu trouwens wel onstuckied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Anoniem: 197857 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:31:
[...]

hmm, nog maar eens proberen dan, want W:ET was zeker 1 van de betere online games.

Dus ben demo aan het installeeren. Hoop dat de patches dan geholpen hebben :3
Verstandig besluit :) Raad je aan hier ook langs te komen: Enemy Territory: Quake Wars - Deel 4 . Al is het jammer dat het nog steeds een demo is... Je zal daar nog steeds meer n00bs vinden dan bij het échte spel...
Pagina: 1