GENETX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:33:
[...]
Advertising sells, zelfs onder de tweakerts... Leuk die singleplayer, maar na 10 uur is het wel leuk geweest.
Mja, echte games worden rustig gemaakt, krijgen niet ieder jaar een vervolg.Bij echt goede games zie je dat de devvers er ongelovelijk veel lol aan hebben gehad, luisteren naar hun klanten en de community helpen. Echt goede games worden gemaakt door ex-modders, game liefhebbers die hun game uitbrengen zodra hij af is. Echte games, zoals Enemy Territory: QUAKE Wars

CoD4 is dan ook zeker niet alleen single player. Online is dit spel echt vet.
ET:QW is slechter dan zijn voorganger vind ik, rtcw:et heb ik helemaal grijs gespeeld en was nog gratis ook. ET:QW heb ik de beta gespeeld en maar besloten om het niet te kopen, terwijl ik hier van te voren wel enthousiast over was en hoopte dat het een waardige opvolger zou zijn.
Trouwens een irc chat gehad met ET:QW devs, ik stelde een serieuse vraag over balance en vehicles etc, de gozer boven mij vroeg "are you the glass full or empty kind of guy?" en die onder me vroeg naar favoriete bands van de devs. Mijn vraag werd niet beantwoord en die andere wel, dus tjah ze luisteren wel naar klanten, maar wel degene die hun uitkomt.
Maar ieder zijn meug natuurlijk, maar om te zeggen dat cod4 verkocht wordt door hype zit je er toch echt naast
UT3 vond ik ook al zeer teleurstellend, fanatiek ut2k4 gespeeld (mede dankzij Lotus en zijn UTComp). Maar in UT3 vond ik niks meer terug zowat van wat ik goed vond in UT2k4.
The Witcher was wel oke, heb hem zelf niet uitgespeeld overigens. Wel leuk maar niet full price, haal ik misschien als ie afgeprijsd is een keer.
Ook 2 mensen voor Folklore, een spel dat ik al tien keer in mijn handen gehad heb in de winkel, maar nog altijd niet gekocht (demo vond ik best genietbaar).
Folklore leek mij ook wel leuk van de demo, maar net zoals jij twijfel ik een beetje. De manier van vertellen staat me niet erg aan, maar het verhaal dan weer wel. De sfeer en het vechten was ook wel oke uitgewerkt. Denk dat ik deze haal als ie afgeprijsd is ook.
Daarnaast ben ik ook gek op Adventures zoals Monkey Island, Full Throttle, Grim Fandago, Indiana Jones en the Fate of Atlantis, Leisure Suit Larry, Gabriel Knight, Phantasmagoria,... De lijst van adventures is gewoon eindeloos.
Full Throttle
Ook in die tijd speelde ik een point and click adventure, kwam op 4 cd-roms als ik het goed herinner (veel in ieder geval voor toen). Atlantis: The Lost Tales. Daar heb ik me ook lang mee vermaakt.