Om even het onderscheid te maken met de topic over het breken van de snelheid van het licht: Dit gaat niet over de snelheid c overschrijden.
Ik zat namelijk te denken over het volgende:
Ik ben er zeker van dat je betere referenties kan vinden, maar dit om snel even te illustreren dat het correct is.
M.a.w. de man reisde gedurende ongeveer een tijdspanne van 2 jaar, 1/50 s in de toekomst (vanuit ons perspectief). Even het marginale verschil achterwege latend, hoe kan je communiceren met iemand die tijdreisd? Elke keer je een signaal verstuurd, zal dit toch hopeloos te laat aankomen?
Edit: Woops foutje aangepast
Ik zat namelijk te denken over het volgende:
http://www.nytimes.com/2005/06/28/science/28cheap.htmlThe record holder for this type of travel, he said, is the Russian astronaut Sergei Krikalev, who came back from 748 days orbiting in the Mir space station a full one-fiftieth of a second younger than he would have if he had stayed on the ground.
Ik ben er zeker van dat je betere referenties kan vinden, maar dit om snel even te illustreren dat het correct is.
M.a.w. de man reisde gedurende ongeveer een tijdspanne van 2 jaar, 1/50 s in de toekomst (vanuit ons perspectief). Even het marginale verschil achterwege latend, hoe kan je communiceren met iemand die tijdreisd? Elke keer je een signaal verstuurd, zal dit toch hopeloos te laat aankomen?
Edit: Woops foutje aangepast
[ Voor 1% gewijzigd door Thunderhawk0024 op 18-01-2008 00:00 . Reden: Foutje ]