Toon posts:

3 Schermen op 1 videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een beetje een probleem in mijn huidige setup wat betreft beeldschermen. De situatie is als volgt:

Ik gebruik 2x een 19" TFT scherm aangesloten via DVI en daarnaast heb ik net een HDTV gekocht. Voor mijn muziekproducties maak ik graag gebruik van een dual-monitor setup en in de rest van mijn vrije tijd zou ik films vanaf de pc op mijn HDTV willen kijken.

Een 2e 1950 Pro erbij zetten is een optie, maar dan ben ik weer +- 150 euro lichter, aangezien mijn voeding het dan ook niet meer zal trekken.

Dus een switch zou ook handig kunnen zijn. Maar bestaan er wel switches die 1x DVI input hebben en 2x DVI output? Ik kon het zo 1 2 3 niet vinden.

Of heeft iemand een andere oplossing?

Grtz Luxus

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb je zelf al gezocht?

Google's eerste hit op: 3 Schermen op 1 videokaart
http://www.tbforum.nl/thread/98714.html

Hoi!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Google'n kan wel eens helpen om te zien of er switches bestaan.

offtopic:
: Enne..we doen elkaar altijd al de groeten, dus hier alsnog posten is niet de bedoeling. lees de FAQ er ff op na.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Je kunt een Matrox Dualhead2Go gebruiken, waar je vervolgens je twee 19" schermen aan hangt. Je computer ziet dit als 1 heel breed scherm, en de Matrox scheidt dit weer in 2 losse uitgangen.
Je hebt dan nog 1 uitgang over om je tv aan te hangen; wel een dure oplossing trouwens.
Ik denk dat je beter een los kaartje erbij kunt prikken om je tv aan te hangen. Neem dan een HD2600Pro ofzo, dan kun je meteen HD encoden :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Geldt ook voor triple-head oplossingen. Verder lijk je wel erg kort door de bocht te gaan met je mogelijke oplossingen. Denk eens wat ruimer...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.