Micro ATX moederboard zonder onboard video

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

• Glitchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 20:01
Ik ben opzoek naar een socket 775 mATX moederbord zonder integrated graphics. Iemand een idee welke fabrikant zoiets aanbied?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom specifiek zonder integrated graphics? Is het uitschakelen hiervan en losse kaart gebruiken geen oplossing.

Er zijn vast wel bordjes die het hebben, maar ben ze nog nooit tegengekomen.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Asus, Abit, MSI, Tyan... etc etc volgens mij elk gerenomeerde Moederbord fabrikant. Gewoon even goed kijken en anders neem je er één met onboard VGA, dat is toch ook geen probleem. Deze wordt toch gewoon uitgeschakeld als je er een andere kaart in steekt. Zelf heb ik net ook voor iemand een systeempje samen gesteld met een mATX moederbordje met onbaord VGA, ondanks dat er een ATi HD2600Pro in het systeem komt. Ik heb toch voor het mATX bordje gekozen vanwege de vele andere features die ik op andere moederborden miste in deze prijs categorie waarin ik wat zocht.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat Terw_Dan zegt. Als het erop zit hoef je het nog niet te gebruiken...
Gezien de markt waarvoor Micro-ATX borden voor bedoeld zijn zul flink wat moeite moeten doen om er uberhaupt eentje te vinden zonder video. En het is toch hoe meer features hoe beter? :)

🖥️ | 🚗

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

MadMarky schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:51:
Wat Terw_Dan zegt. Als het erop zit hoef je het nog niet te gebruiken...
Gezien de markt waarvoor Micro-ATX borden voor bedoeld zijn zul flink wat moeite moeten doen om er uberhaupt eentje te vinden zonder video. En het is toch hoe meer features hoe beter? :)
Ik ben eens opzoek geweest en toen had ik er geen moeite om er één te vinden, ik geloof dat het een Asus bordje was. Is ook wel al weer een poos geleden, dat moet ik toegeven. :D Maar in iedergeval kan het ook geen kwaad als het er wel op zit.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Er zijn er zat. Doe zelf even de moeite te zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.