Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kleine smartphone met gps ingebouwd?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.670 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Over aan aantal maanden loopt mijn abonnement af. Ik wil een nieuwe smartphone, maar dit keer met gps ingebouwd.
Ik vind de toestellen die er op dit moment zijn erg groot of niet zo mooi. Ik ben een vrouw :> , dus wil wel iets dat een beetje bij me past :-) Ik weet het, het is veel gevraagd...

Maar weet iemand of er binnenkort een kleine, mooi uitgevoerde smartphone uitkomt? Of dat die er al is en ik hem gewoon gemist hebt?

Alvast bedankt! :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:41
HTC P3300 ?

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat heb je al gevonden?

Ik vind de Nokia N82 wel een mooie.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
De N82 is iig niet klein..

Verwijderd

Topicstarter
HTC-achtige modellen (in ieder geval die ik tot nu toe gezien heb) vind ik minder mooi.
Die N82 vind ik in ieder geval wel een stuk mooier.
Kleiner zou nog mooier zijn, maar dat is denk ik lastig met GPS ingebouwd.

Bedankt voor de tips zover. Heeft iemand nog meer tips?

Verwijderd

telefoon zonder GPS nemen? ;) haha, heb je waarschijnlijk niet zoveel aan.

Op de frontpage stond enkele dagen een artikel over 2 nieuwe Sony Ericcson mobielen, ik dacht dat 1 daarvan GPS had. *zoekt op ces 2008, en jawel*: klik

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Welkom op Gathering of Tweakers.

Heb jij de faq al wel door gelezen ? Daar lees je namelijk dat dit soort topics niet zijn toegestaan.
Tevens kan je met de zoek opdracht genoeg telefoons vinden met gps en het is aan jou welke telefoon je wilt hebben, dat kan niemand anders voor jou beslissen, loop gewoon de winkel in en kijk welke gps heeft en welke je mooi vind.

Blij Met Wilco

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT! :)

Wij kunnen niet bepalen wat jij een mooi toestel vindt. Daarnaast kan je met wat speurwerk best zelf vinden wat geschikte toestellen voor je zijn. Gebruik de vergelijkwebsites zoals GSMarena en NieuweMobiel, of ga eens is bij een winkel langs.

Zoals je hierboven zie, iedereen geeft jou een ander advies. Lees de topics door van de telefoons waarin jij geïnteresseerd ben en maak op basis daarvan een keuze. Succes :)

[ Voor 43% gewijzigd door Ginz op 17-01-2008 14:35 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.