Toon posts:

rdram pc800

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik zit met een probleem, ik heb een vrij oude computer met RD-ram geheugen

2x 256mb MR16R1628AFO-CM8

bij everest geeft hij aan:

pc800 (400mhz)
16bit
2.5V
32ms

ik wil graag uit brijden met nog eens 2x 256mb maar kan die zelfde staafjes nergens vinden,
weet iemand een alternatief of heeft iemand er nog 2 werkende liggen!??

alvast bedankt.

greetzz pieter

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-04 15:48
RDRAM was toen het actueel was al heel slecht verkrijgbaar en schreeuwend duur. Ik ben bang dat je weinig van dit geheugen gaat vinden.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Tweakers.net: Pricewatch en Tweakers.net: Vraag&Aanbod. Hoewel beschikbaarheid bij winkels wel eens absurd laag kan zijn. Ik zou toch daarnaast ook uitrekenen wat een budget-pc tegenwoordig voor jou zou kosten. :)

[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 16-01-2008 18:31 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Occy74
  • Laatst online: 09-04 10:51
Zoek maar eens op marktplaats op rimm, zat te vinden

Systeem Specs

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:06

Haan

dotnetter

Ik heb een jaar geleden nog de pc van m'n vriendin pc uit kunnen breiden met 2x 128MB pc800 RDRAM (totaal 4x 128MB), maar dat hadden we puur toevallig nog in een hoekje liggen op de Technische Dienst van de pc-winkel waar ik werkte.

Maar normaal gesproken kan je er wel vanuit gaan dat je er echt niet meer aan kan komen, of je kan inderdaad beter meteen een zo goedkoop mogelijk nieuw systeempje kopen, dat is sowieso al veel sneller dan je nu zal hebben.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Je hebt momenteel al 4GB DDR2 geheugen voor 79 euro, dan moet je je serieus afvragen of het nou nog zo verstandig is om een hoop geld uit te geven aan 2x 256MB RDRAM :)

• dion_b
  • Laatst online: 23:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
PMG FAQ

• GoT is geen helpdesk. Als je niet meldt wat je zelf gezocht hebt, je toen zelf uitgeprobeerd/beredeneerd hebt en wat niet duidelijk is, voldoe je niet aan de eisen die we qua inzet stellen.
• Een Tweaker wordt in staat geacht zelf te kunnen kiezen.
• Belangrijkste factor dat bepaalt wat je aan geheugen bij kunt prikken is je moederbord. En aangezien je daar met geen woord over rept...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.