Toon posts:

2 beeldschermen aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Wij baten een zelfstandige bakkerij uit en graag had ik om de klanten wat informatie mee te geven en wat reclame te maken een tweede beeldscherm aan mijn kassa (= computer + proggie) aangesloten. Nu de computer is een fujitsu siemens Scenic edition x102 alle info:

http://www.ciao-shopping....ENIC_Edition_X102__546172

Nu alles is onboard, ik zal dus wrs een nieuwe graka moeten kopen.
Maar voor ik die kost maak wil ik graag eens jullie antwoorden hebben op volgende vragen:

1 moet het een zware grafische kaart zijn (huidig beeldscherm 15" touchscreen + eventueel nieuw reclamescherm 15")
2 is het perfect mogelijk om bv een pps of een video op het reclamescherm af te spelen maw mensen mogen NIET kunnen meekijken wat mijn vrouw en ik doen op onze touchscreen :-)

Mvg

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-05 19:37

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Geloof niet dat het echt een zware graka hoeft te zijn, als alles maar in balans is.(zag nl dat er maar 512MB ram in zit?) Ligt er ook weer aan hoe je pc nu belast wordt met 1 scherm.

Via dualview(nv) kun je iig op het ene scherm gewoon werken en het andere scherm een film afspelen.
Dit kan bij zowel ati als nvidia kaarten, maar heeft biij beide een andere naam

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-01-2008 09:27 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

• Het hoeft geen zware kaart te zijn, als er maar voldoende uitgangen zijn voor jouw wens.
• Het is prima mogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Gewoon beeldscherm uitbreiden naar 2e monitor en je kan aan de gang. En anders moet je even bij de opties van de grafische kaart kijken.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met 210 watt voeding?

niet te licht?

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb hetzelfde probleem gehad, zie topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1253738/

grootste probleem is je voeding, andere kaarten dan de matrox zijn niet geschikt i.v.m. te hoog stroomgebruik.
Kijk dus goed naar de specs.
Uiteindelijk 4 Matrox Millennium P650 LP, PCI, kaarten aangeschaft en deze werken naar volle tevredenheid.