Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Heeft het apparaat een functie voor firmware-upgrade? Zoja, dan kan je simpelweg nieuwere software van de website downloaden en via een USB-stick of cdr de firmware upgraden. Zonee, dan zou ik de klantenservice eens bellen.Heb je nog garantie?
Volgens mij kan je de Firmware wel updaten maar er zijn echter geen Firmware Updates vrijgegeven op de site.
Toen ik een Reset uitvoerde gaf het Apparaat aan dat hij Type HT902 was.
Contact opnemen met de Klantenservice haalde weinig uit, na het uitleggen van mijn probleem kreeg ik gelijk de reactie, "daar kunt U niks aan veranderen, U zult het product terug moeten brengen naar het service centre (aankoop locatie)". Toen ik vroeg of ze de technische dienst kon raadplegen stond ik een aantal minuten in de wacht echter zonder resultaat.
Het lijkt dus alsof het bekend is dat de software deels in de soep draait oid. Iemand misschien toch ergens een FirmWare update voor dit apparaat gevonden?
Toen ik een Reset uitvoerde gaf het Apparaat aan dat hij Type HT902 was.
Contact opnemen met de Klantenservice haalde weinig uit, na het uitleggen van mijn probleem kreeg ik gelijk de reactie, "daar kunt U niks aan veranderen, U zult het product terug moeten brengen naar het service centre (aankoop locatie)". Toen ik vroeg of ze de technische dienst kon raadplegen stond ik een aantal minuten in de wacht echter zonder resultaat.
Het lijkt dus alsof het bekend is dat de software deels in de soep draait oid. Iemand misschien toch ergens een FirmWare update voor dit apparaat gevonden?
Ik zou zelf op zoek gaan naar een remote 'code'.... jouw situatie lijkt een beetje op zo`n hotelcode, waarmee je een toestel vastzet op een functie, zodat deze alleen daarvoor gebruikt kan worden.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ja dat idee kreeg ik ook al een soort van Shop Mode, maar alle Mode Zoekacties die ik start eindigen in het niets. Het apparaat lijkt vrij onbekend op het internet. Terwijl het toch een Mediamarkt actie is geweest maja standaard gebruikers zullen al snel doen wat LG van hun verwacht en dat is braaf naar de Dealer gaan.
Kun je me op weg helpen voor de HT552PH of HT902 versie?
Kun je me op weg helpen voor de HT552PH of HT902 versie?
Ik ben nu in een soort van Hack Prompt waar veel mensen in het verleden hun (S)VCD functie mee inschakelden.
Heb al vele prom opt geprobeerd echter geven ze allemaal niet het gewenste resultaat, sommige zorgen er zelfs voor dat mijn Beeld compleet verdwijnt.
De Code is nu
Heb al vele prom opt geprobeerd echter geven ze allemaal niet het gewenste resultaat, sommige zorgen er zelfs voor dat mijn Beeld compleet verdwijnt.
De Code is nu
Iemand enig idee welke waardes ik moet aanpassen om weer geluid te krijgen en functies te kunnen wijzigen.?prom opt:4e 4c 30 f7 2e 05 f8 31
0b 00 00 00 00 00 00 00
Pagina: 1