Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Javascript vraagje (transparant maken)

Pagina: 1
Acties:

• CentralX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-11 07:57
Kan iemand mij a.u.b. helpen met het vinden (en eventueel implementeren) van een javascript?

Ik zoek namelijk een javascript dat afbeeldingen met een mooie overloop transparant (of gedeeltelijk transparant) kan maken wanneer er sprake is van een mouse-over. Graag zoek ik er een waar maximaal 2 afbeeldingen nodig zijn per mouse-over. Verder moet het tenminste goed werken op alle bekende browsers.

Jan

Verwijderd

zoek eens op css transparency

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Volgens mij is vorige week een issue geweest over een div welke niet goed getoont werd. Als je de div veranderd in je images, dan kun je zo dat script hergebruiken.

Link naar thread: [JS] Fade script, content wil niet opkomen.

If it isn't broken, fix it until it is..

• 7.01D
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08-2009

7.01D

Smells Like Team America

Misschien is FACE iets voor je.

-- einde bericht --

Verwijderd

Dit klinkt een beetje als een script-request, maar goed volgens mij moet je dit makkelijk kunnen maken met een gewone image-rollover mbv CSS. (Waarvan 1 plaatje dan (semi-)transparant is)
Je zou het zelfs met 1 plaatje kunnen doen en dan gewoon de background-position veranderen. Voorbeeldje hier: http://css.maxdesign.com.au/listamatic/horizontal18.htm (Plaatjes werken niet, maar het idee moet duidelijk zijn)