Hier werkte Windows 7 x64 ook prima op een Turion X2 TL-60. Echter vorige week heeft de kabel naar de inverter het ook begeven (4 van de 6 aders gebroken door het veelvuldig openen en sluiten van het scherm

) en deze is nergens te krijgen
Ik heb nu een kabel van een ander type MSI notebook besteld op
www.msi-shop.de (S262 en PR200 inverter kabel, komt hopelijk v/d week binnen (ze sturen alleen naar adressen in DE en AT, dus heb het naar ons kantoor in München laten sturen waar een collega het doorstuurt naar mij

), deze is een paar cm te kort naar het schijnt, maar zou moeten werken in ieder geval.
Een beetje creatief zijn en ik kan hem onder het scherm naar binnen laten gaan, geen mooie oplossing, maar beter dan niets
Wellicht dat ik hem een paar cm kan verlengen door de oude kabel iets aan te passen zodat deze als "verlengkabel" dienst doet en ik hem wellicht alsnog via het scharnier kan laten lopen.
Voor de rest een prima laptopje

Lekker snel, zeker met genoeg geheugen, snellere HD en CPU

Gekocht met een Sempron, echter meteen CPU vervangen, HD vervangen en extra geheugen erin gezet
Eerder dit jaar was de power plug aan de zijkant afgebroken van het moederboard door ongelukkig stoten (niet ik zelf maar een vriendin), echter middels een creatieve oplossing een nieuwe geschroefd op de behuizing aan de zijkant, zodat deze een stuk steviger is en niet meer op het moederboard zelf zit