Installatieproblemen MOHAA

Pagina: 1
Acties:

• FcAalst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-11 08:43
Als ik Medal Of Honour Allied Assault installeer loopt deze vast bij het wisselen van de cd.

Het ligt niet aan de cd (deze is orgineel!). Deze werkt perfect op andere pc's. Ook met een image van deze cd werkt het niet. Meerdere keren geprobeerd, temp mappen leeg gegooid, installshield geupdate. Mag allemaal niets baten.

Het enige wat ik terug kan vinden in mijn logboeken is de volgende melding:
Vastgelopen toepassing: IKernel.exe, versie: 6.31.100.1221, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Kan iemand mij hiermee helpen :?

[ Voor 3% gewijzigd door FcAalst op 14-01-2008 12:44 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 15:22

Wootlock

Evilution

Specs van je pc ?
Bovendien is dit niet de geschikte plaats voor dit soort topic's.

"Don't let your dreams be memes"

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SGD >>> SPV ;)

En hoe werkt het dan niet? Valt het weg, krijg je een foutmelding, of doet hij gewoon _niets_ en kun je enkel iets in je logboeken terugvinden?

Verder zijn specs van je systeem inderdaad wel handig. Heb je trouwens al eens een tootlje als CCleaner even een rondje laten lopen voordat je weer opnieuw probeerde te installeren?

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:39

Jake Bullet

Wise Scripter

Probeer de processor affinity in te stellen net zoals in dit topic van gisteren.

• FcAalst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-11 08:43
Het is mij al gelukt om het spel te installeren. Ik heb op een andere pc de dvd-speler gedeeld en het spel via het lokale netwerk geinstalleerd. En toen liep het in een keer door.

Toch bedankt voor de moeite.