Toon posts:

Geen HD aanwezig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen.

Ik heb net een pctje in elkaar gezet :\

* Buffalo 4 GB DDR2-667 Kit,
* Samsung SpinPoint T166,
* Gigabyte G31M-S2L
* Logitech Cordless Desktop EX110,
* Antec SmartCool,
* Procase CardReader,
* AOpen DSW2012P,
* Cooler Master Elite 331,
* Acer AL1916WAs,
* Chieftec GPS-400AA,
* Intel® Core™ 2 Duo E6750,
* Acer AL1916WAs,
* Asus EN8600GT SILENT/HTDP,

Probleem:

Ik wil net windows xp pro 64 bit instaleren alles gaat goed tot het het laden van de setup. Daarna als ik op enter druk om de echte install te beginnen kan hij geen schijf vinden.

Ik ben dus op zoek naar drivers ofzo voor mijn HD. Ik kan op de site van samsung voor mij tyupe HD geeen drivers vinden .

Kunne jullie m mij helpen. De schijf maakt wel geluid dus aansluiting moet goed zijn.

Het gaat om mdeze SATA schijf : http://www.alternate.nl/h...oListFrame&source2=coList

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 00:26 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk niet dat je drivers moet zoeken voor de HD zelf maar de controller waar hij op aangesloten zit ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:28:
Ik denk niet dat je drivers moet zoeken voor de HD zelf maar de controller waar hij op aangesloten zit ;)
Kun je dit beter uitleggen aub. Ik heb niet zo heel veel verstand van deze dingen :)

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02 17:06
Iets beter zoeken kan geen kwaad ;)

Maar mogelijk heb je het eea niet kunnen vinden omdat je naar de verkeerde zaken zocht. Je probleem staat uitgelegd in de FAQ.

Mocht je geen floppy drive bij de hand hebben, of een usb stick die een floppy drive kan emuleren, dan zul je de drivers toe moeten voegen aan de Windows cd. Hoe je dat doet kun je hier vinden.

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
[/onzinverhaal]

Maak een driverfloppy aan d.m.v. de drivers die op de CD staan. Dit staat ongetwijfeld uitgelegd in de manual van je moederbord. Druk op F6 tijdens windows setup, laad de drivers van de floppy, en loop de setup verder door.

[ Voor 75% gewijzigd door Fauna op 14-01-2008 15:19 . Reden: Geen vista, maar XP :x ]