Toon posts:

USB probleem, wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds gister zit ik met het probleem dat geen enkele USB geheugenstick wordt herkend door windows xp. Ik heb echter geen enkele wijziging doorgevoerd. Andere overige USB apperaten zoals me muis en digitaal mengpaneel worden zonder problemen herkend.

Bij het aansluiten komt de fout melding van onbekend apperaat. bij Apperaatbeheer in windows staat dat er geen geschikte driver is geinstalleerd, terwijl ik niks heb verwijderd ofzo. Iemand een tip voor mij?

alvast bedankt voor de moeite

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand ?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41

Sebazzz

3dp

Dit topic lijkt me eerder iets voor WOS.

Maargoed, heb je al geprobeerd een Ubuntu Live CD te starten en dan je stickje in te pluggen? Misschien doet ie het dan wel.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,,, een Ubuntu Live CD zegt me totaal helemaal niks?

Verwijderd

Zelfde probleem (xp) [XP] USB Mass storage probleem
vista:[Vista]OS vraagt drivers voor mass storage devices*
Heb het zelfde probleem gehad maar dan in vista, er misten 2 bestanden, na deze terug te hebben gezet was dit allemaal opgelost

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 15:56 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:23
Probeer eens een andere poort (bij voorkeur achteraan direct op het moederbord).

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:52:
Sorry,,, een Ubuntu Live CD zegt me totaal helemaal niks?
Dan Google je toch even?
Met een Ubuntu LIVE CD weet je terplekke of het probleem je USBport is, of dat het brakke software is.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wat ik tot nu toe heb gedaan is een ander besturingssysteem geinstalleerd, namelijk windows xp home, normaal gesproken werk ik met xp professional. Dit heeft helaas geen succes gehad, me geheugen stickies worden nog steeds niet herkerd. Daarom trek ik de conclussie dat het niet software matig is. Ik ben geheel zonder ideeen, ik las iets over een batterij van bios om die eruit te halen en alsware zo de boel te ressetten, goed idee?
Pagina: 1