Goedennacht,
2 dagen geleden heb ik een clean reinstall gedaan van Windows. Nu doet alles het goed op 1 ding na:
USB Mass Storage apparaten (zoals mijn Zen Touch MP3 speler, card reader en mijn telefoon) totaal niet meer herkent door Windows. Als ik de card reader/telefoon in mijn USB poort plug gebeurd er simpelweg niets, bij mijn Zen geeft hij wel aan dat er nieuwe hardware gevonden is maar dat hij niet de benodigde software heeft gevonden om hem te installeren. Bij mijn vorige Windows install (zelfde CD alleen deze keer Unattended gemaakt met nLite) werkte alles perfect. 'Gewone' USB apparaten (muis, joystick, stuur) werken overigens zonder problem
(Relevante) Specs:
Asus K8V-X Mobo (met VIA K8T800 chipset)
Onboard USB2.0 HiSpeed ports
- Creative Zen Touch 20GB
- Medion MD 85134 7-in-1 Cardreader with 3x USB Hub (de usb hub werkt ook niet)
- Sony Ericsson K750i (met en zonder dockingstation)
Geprobeerd:
Nu hoop ik dat jullie me hierbij kunnen helpen want ik begin hier inmiddels een beetje moe van te worden. Heb op GoT/google mijn antwoord iig niet kunnen vinden.
2 dagen geleden heb ik een clean reinstall gedaan van Windows. Nu doet alles het goed op 1 ding na:
USB Mass Storage apparaten (zoals mijn Zen Touch MP3 speler, card reader en mijn telefoon) totaal niet meer herkent door Windows. Als ik de card reader/telefoon in mijn USB poort plug gebeurd er simpelweg niets, bij mijn Zen geeft hij wel aan dat er nieuwe hardware gevonden is maar dat hij niet de benodigde software heeft gevonden om hem te installeren. Bij mijn vorige Windows install (zelfde CD alleen deze keer Unattended gemaakt met nLite) werkte alles perfect. 'Gewone' USB apparaten (muis, joystick, stuur) werken overigens zonder problem
(Relevante) Specs:
Asus K8V-X Mobo (met VIA K8T800 chipset)
Onboard USB2.0 HiSpeed ports
- Creative Zen Touch 20GB
- Medion MD 85134 7-in-1 Cardreader with 3x USB Hub (de usb hub werkt ook niet)
- Sony Ericsson K750i (met en zonder dockingstation)
Geprobeerd:
- Drivers / Software installeren voor de USB Apparaten (Duh
)
- BIOS naar de laatste versie updaten
- USB2.0 drivers van viaarena.com downloaden
- Via Hyperion 4in1 Drivers installeren
- usbstor.sys/inf van ander systeem naar deze kopieren
- Windows voor de 2e keer opnieuw installeren
- In device manager/apparaatbeheer alle USB controllers verwijderen (had ik op andere site gelezen als oplossing voor win2k, maar viel altijd te proberen).
- In de bios alle USB settings proberen.
- SP2 opnieuw installeren
Nu hoop ik dat jullie me hierbij kunnen helpen want ik begin hier inmiddels een beetje moe van te worden. Heb op GoT/google mijn antwoord iig niet kunnen vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 02:32 ]