Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Snelheidsverhoging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg deze week een email van Orange dat de beloofde snelheidsverhoging van 4mb naar 8mb op 09012008 zou plaatsvinden.
Dat is ook gebeurd; via de webinterface van de Livebox zie ik dat de snelheid nu ipv op 4000 op 8000 staat. Maar...., de werkelijke snelheid bij het downloaden en ook op de speedtests is niet verhoogd en gewoon gebleven wat het was.
Ik heb dat via email gerapporteerd aan Orange.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb hem van de stroom gehad en later weer aangesloten. Zijn er nog andere dingen die je moet of kunt doen?

Meindert

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 08:54
Kijk ff in dit topic:
Orange snelheidsverhoging aanstaande, alleen Orange?

ff me zelf quoten:
Prolution schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:50:
Ik heb dat probleem al sinds midden december, toen werd de snelheid bij mij ook verhoogt. Maar de effectieve (download) snelheid ging niet omhoog.
De upload ging daarintegen wel direct merkbaar omhoog! (ging van 512Kb naar 1Mb)
Heb al aantal keer gemaild en ze herkennen het probleem en ze vertelde dat de technische dienst er bezig mee was. Op dit moment ben ik het echt zat volgens mij heeft nog niemand een echte ''effectieve'' verhoging gehad. :X
Het is dus een bekend probleem, er is ook nog steeds geen duidelijkheid wanneer dit word opgelost. :X

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Een DSL verbinding bestaat uit 2 delen je DSLAM settings, deze zie je in je livebox, en de ATM settings. De ATM setting ziet je niet staan en kunnen best verkeerd ingesteld staan. Geen idee of het zo is maar het kan wel.

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 08:54
Toen KPN indertijd nog aan snelheidsverhogingen deed, ging de laatste snelheidsverhoging op dezelfde manier. Eerst kwamen de nieuwe intrainsnelheden tevoorschijn in de modems, en een maand(?) daarna werd pas de effectieve snelheid verhoogt.
(lees ook: http://www.webwereld.nl/a...-bandbreedte-even-af.html)

Maar Orange weet nergens iets van af, de technische dienst is nog steeds bezig in mijn geval :O .