Toon posts:

Een volume erbij aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.666 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Aan het begin van mijn topic wil ik zeggen:
Ik weet niet goed waar ik dit topic in moet zetten,ik heb al wel vaker geklaagt over de forum index, maar dat terzeide.

MIjn probleem is
Ik wil 1 volume erbij aan maken ik zal het hieronder aantonen

De situatie die nu het geval is:
Systeem 160GB
GJ 60GB
Robert 60GB
Recovery 20GB

De situatie die ik graag wil:
Systeem 160GB
GJ 50GB
Robert 60GB
Recovery 20GB
Software 10GB

Ik heb het geprobeerd met computer beheer,maar als ik dan 10 gb van de schijf GJ afhaal,en dan daarmee een nieuwe wil beginnen,krijg ik de volgende foutmelding:

Er is onvoldoende ruimte op de schijf/schijven beschikbaar om deze bewerking te voltooien

Ik gebruik Windows Vista Home Premium

Wie kan mij helpen zodat ik het met Computerbeheer kan oplossen,of wie heeft er een programma waarmee ik het makkelijk wel kan doen zonder risco's ?

b.v.b

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

welk OS hebben we het uberhaupt over. Het zal wel niet windows anders zou je niet posten in NON windows operating systems zijn maarwel een foutmelding in het nederlands. Iets eer info graag.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,dat ben ik inderdaad vergeten..

Ik heb windows Vista home Premium..

Ik heb hem hier maar in geplaatst omdat ik niet wist waar die anders moet, ik vindt de forumindex ook wel beetje onhandig.

En met de index forum's

NON-Windows Operating Systems
En Windows Operating Systems
Dacht ik dat je de problemen die echt met je OS temaken moet hebben in Windows Operating Systems moet plaatsen,en je overige problemen in NON-Windows Operating Systeems

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 09:21 ]

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

in ieder geval dat het hier niet hoort lijkt me duidelijk. Lees anders even de FAQ door van WOS
Windows Clients - Policy
geeft prima aan wat daar hoort (onder andere deze vraag dus)
Je hebt toch een probleem met je OS je kan geen volume toevoegen aan je OS. Met jouw redenering had dit dan Windows NON Operating systems moeten heten.

[ Voor 27% gewijzigd door TrailBlazer op 12-01-2008 09:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat is dus duidelijk,wat kan ik het beste nu doen?
Want ik kan mijn eigen topic niet verwijderen

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

boven ff op het handje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gifdrukken om een TR aan te maken en vragen of een modje hem wil verlaatsen voor je. Het kan overigens ook zijn dat je een slotje krijgt omdat er nog wat inzet onbreekt maar dat is aan het modje en ik heb sowieso geen verstand van WOS

[ Voor 15% gewijzigd door TrailBlazer op 12-01-2008 09:26 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

mv naar Windows Clients :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Oja WOS bestaat niet meer sinds een tijdje he :p

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mod dat je hem hebt verplaatst,de zon begint weer teschijnen:)

Nu benieuwd of iemand ook raad weet met mijn probleem (A)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De helpfunctie, F1, geeft uitsluitsel.
Kan ik mijn vaste schijf opnieuw partitioneren?

U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.

Ja. Het is in deze versie van Windows mogelijk om de vaste schijf opnieuw te partitioneren met de functie Verkleinen in Schijfbeheer. U kunt een bestaande partitie of een bestaand volume verkleinen om niet-toegewezen schijfruimte te maken waarmee u een nieuwe partitie of een nieuw volume kunt maken. (De termen 'partitie' en 'volume' worden vaak door elkaar gebruikt.)

Klik hier om Computerbeheer te openen.‌ Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Klik in het navigatievenster onder Opslag op Schijfbeheer.

Klik met de rechtermuisknop op het volume dat u wilt verkleinen en klik vervolgens op Volume verkleinen.

Volg de instructies op het scherm.

Als u precies wilt weten hoe u een volume verkleint, opent u Schijfbeheer en klikt u achtereenvolgens op Help op de menubalk, Help-onderwerpen, de tab Inhoudsopgave, Schijfbeheer: Welkom, Standaardvolumes beheren en tot slot op Een standaardvolume verkleinen.

Opmerkingen
Als de vaste schijf in meerdere partities is verdeeld, kunt u partities verwijderen en nieuwe partities maken met de resulterende niet-toegewezen ruimte. Wanneer u een partitie verwijdert, worden alle gegevens op deze partitie gewist.

U kunt vaste schijven ook opnieuw partitioneren met een partitioneringsprogramma van derden. Verscheidene fabrikanten bieden programma's aan waarmee u de vaste schijf kunt partitioneren zonder gegevens te wissen.
Als deze methode bij jou niet blijkt te werken dan doe je iets niet goed. Het behoort nl. wel te werken en jouw versie van Vista zal niet afwijken van andere versies. :)

ARME AOW’er

• Lightning502
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
en anders Partition Magic kopen en installeren. Werkt heel simpel, dus daar moet je wel uit komen

http://tweakers.net/gallery/123027/sys

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:13:
De helpfunctie, F1, geeft uitsluitsel.

[...]

Als deze methode bij jou niet blijkt te werken dan doe je iets niet goed. Het behoort nl. wel te werken en jouw versie van Vista zal niet afwijken van andere versies. :)
Zo heb ik het toch gedaan ofniet dan,ik denk dat jij mijn topic maar eens beter moet gaan lezen ofzo,want aan zoon reactie heb ik niet's

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/img34/1200126728-980.jpg

Het verkleinen lukt wel,alleen met de gb die ik dan heb,kan ik geen volgend volume maken..(maar dat had je ook kunnen weten als je me topic wel goed had doorgelezen..)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 10:26 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:22:
[...]
Zo heb ik het toch gedaan ofniet dan,ik denk dat jij mijn topic maar eens beter moet gaan lezen ofzo,want aan zoon reactie heb ik niet's

[afbeelding]

Het verkleinen lukt wel,alleen met de gb die ik dan heb,kan ik geen volgend volume maken..(maar dat had je ook kunnen weten als je me topic wel goed had doorgelezen..)
Behalve loos geblaat waar je topic nu wel of niet moet staan geef je alleen aan
"Ik heb het geprobeerd met computer beheer,maar als ik dan 10 gb van de schijf GJ afhaal,en dan daarmee een nieuwe wil beginnen,krijg ik de volgende foutmelding:

Er is onvoldoende ruimte op de schijf/schijven beschikbaar om deze bewerking te voltooien.
Verder niets. Niets hoe je exact het e.e.a. hebt geprobeerd en niets wat je zelf hebt proberen te doen. Een duidelijk gebrek aan eigen inzet, iets wat op GoT toch absoluut van je wordt verlangd.

GoT zit niet te wachten op mensen die alleen op GoT komen om een probleem opgelost te krijgen. Ik noch mijn mede-tweakers vormen samen geen helpdesk-team in het leven geroepen om jouw problemen op te lossen.

Als je op bovenstaande manier denkt te moeten reageren dan lijkt me dat verdere hulp van andere mede-tweakers ook maar gestaakt moet worden.

edit:
En doe iets aan je schrijfstijl en probeer eens goed Nederlands te schrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Guardian Angel op 12-01-2008 10:40 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb rechtermuisknop op GJ gedaan , Toen Volume verkleinen,dan kom je in zoon schermpje en dan moet je kiezen hoeveel GB van de GJ Schijf afmoet,ik heb daar 10000 ingevult,toen drukte ik op verkleinen.
Zie screenshot nu:

Toen heb ik rechtermuisknop gedaan op 9,77 GB niet toegewezen toen heb ik gedrukt op, Nieuwe Eenvoudige Volume maken.(dat was de enigste optie die ik kon doen) toen heb ik weer 10000 ingevult,toen heb ik mijn station letter gekozen (was de N),toen heb ik mijn Volume naam ingevult : Genaamd Software,en toen op voltooi gedrukt.

En dan krijg ik de foutmelding:

Er is onvoldoende ruimte op de schijf/schijven beschikbaar om deze bewerking te voltooien

Dit beter?

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:58
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:39:
Ik heb rechtermuisknop op GJ gedaan , Toen Volume verkleinen,dan kom je in zoon schermpje en dan moet je kiezen hoeveel GB van de GJ Schijf afmoet,ik heb daar 10000 ingevult,toen drukte ik op verkleinen.
Zie screenshot nu:

Toen heb ik rechtermuisknop gedaan op 9,77 GB niet toegewezen toen heb ik gedrukt op, Nieuwe Eenvoudige Volume maken.(dat was de enigste optie die ik kon doen) toen heb ik weer 10000 ingevult,toen heb ik mijn station letter gekozen (was de N),toen heb ik mijn Volume naam ingevult : Genaamd Software,en toen op voltooi gedrukt.

En dan krijg ik de foutmelding:

Dit beter?
kan zijn dat windows een deel voor zichzelf reserveert... probeer eens 95000 in te vullen, wedden dat dat wel gaat?

• Brede P
  • Laatst online: 08-01 14:43
Normaal gesproken vult Windows automatisch al het maximale in. Laat dat dus eens gewoon staan anders.
En probeer anders na het verkleinen van het volume, eerst de boel toe te passen, start desnoods een keer opnieuw op, en probeer dan de nieuwe schijf aan te maken...

Verwijderd

Topicstarter
ChaosZ0ne schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:45:
[...]

kan zijn dat windows een deel voor zichzelf reserveert... probeer eens 95000 in te vullen, wedden dat dat wel gaat?
Geprobeerd en krijg zelfde foutmelding.
Brede P schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:51:
Normaal gesproken vult Windows automatisch al het maximale in. Laat dat dus eens gewoon staan anders.
En probeer anders na het verkleinen van het volume, eerst de boel toe te passen, start desnoods een keer opnieuw op, en probeer dan de nieuwe schijf aan te maken...
Ik wil geen 30 GB van mijn GJ schijf af,maar 10.

EDIT:

Ik heb daarnet mijn computer geboot zoals BredeP zei,maar het werkt niet,ik krijg nogsteeds dezelfde foutmelding :z

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 12:07 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:39:
[...]

Toen heb ik rechtermuisknop gedaan op 9,77 GB niet toegewezen toen heb ik gedrukt op, Nieuwe Eenvoudige Volume maken.(dat was de enigste optie die ik kon doen) toen heb ik weer 10000 ingevuld,toen heb ik mijn station letter gekozen (was de N),toen heb ik mijn Volume naam ingevult : Genaamd Software,en toen op voltooi gedrukt.

[...]
Zie vetgedrukte tekst: Doe dat eens niet dan; laat eens de standaard staan (die 9,77 GB). Dat is ook wat Brede P bedoelde, namelijk.

(Onderstaande weet ik niet meer zeker... lang geleden dat ik ermee te maken heb gehad ;))
Het kan ook zijn dat je tegen het partitielimiet aanloopt. Ik dacht dat je maar 4 primaire partities mag hebben. Daarom zijn er "uitgebreide partities" uitgevonden (zie die groen omlijnde partitie rechts) zodat je daarop meerdere "logische partities" kun huisvesten. In jouw geval moet je dus die vrije ruimte zien toe te voegen aan de bestaande uitgebreidde partitie en daarin een 2e logische partitie maken.

Edit: Ik denk dat dat het is, inderdaad. De 2e post van deze thread is wel uitgebreid.

Zoals ik het daar lees zul je dus je extended partitie uit moeten breiden met de vrije ruimte die je hebt gecreeerd. Ik weet niet of de disk manager van Vista dat tegenwoordig al kan, anders moet je toch even op zoek naar een wat geavanceerdere. Je zou GPartED kunnen proberen (gratis en open source. Ik gebruik hem voor alles, maar ik heb geen vista)

[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 12-01-2008 12:36 ]

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

Verwijderd

Topicstarter
Engels is niet echt mijn ding,maar wat bedoel je nou precies,wat kan ik het beste doen?

• Room42
  • Niet online
Ow... Er staat dus dat je maximaal 4 partities mag hebben en dat daar toendertijd een oplossing is gevonden door extended partitions te maken. Zo'n extended partitie kan 255 "logische" partities bevatten.

Wat jij moet doen is de I: (Robert) naar links verschuiven en de 9,77 GB bij de uitgebreide partitie (die groene) toevoegen (maar niet bij de D:). Vervolgens maak je in die vrije ruimte een nieuwe partitie aan van 9,77 GB.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03
Bij de normale MBR partitie-indeling kun je maximaal vier primaire partities aanmaken op een schijf. Om meer partities aan te kunnen maken heeft men de extended partitie bedacht, daarin kun je dan weer tientallen logische partities aanmaken. De extended partitie gedraagt zich in de MBR als één primaire partitie. Als je naar je overzichtje kijkt heb je al drie primaire partities (de donker-blauwe markering) plus een extended (groene rand) maar daarin weer één logische partitie (licht blauw). Jij probeert nu nog een primaire partitie in de lege ruimte aan te maken, wat dus niet kan. Misschien dat je de extended partitie kan vergroten zodat I: erbij-in valt, maar mogelijk dat je recovery dan niet meer goed werkt. Weet niet wat vootr een systeem het is, maar mogelijk kun je in de software een recovery-dvd aanmaken, en daarna de recovery-partitie verwijderen, extended vergroten naar de lege rimte en daarin extra logische stations aanmaken.

/edit: Oeps, antwoord was al lang gegeven door sjaakduhuuhl.

[ Voor 6% gewijzigd door Nielson op 12-01-2008 13:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
De Recorvery ga ik niet mee kloten,omdat daar een OM verise (of hoe je dat ook schijft) op mij pc staat,en als dat er niet meer opstaat,kan ik mijn windows vista er niet opnieuw opzetten als ik er problemen mee heb.

En hoe schijf ik in helemels naam mijn Robert I schijf naar links,kan het allemaal wat duidelijk want ik ben niet zoon ''tweaker''

En wat jij zegt over de groene uitbreings partie dat is de D schijf..

ik vat het allemaal ff niet meer hoor.

Edit:

sjaakduhuuhl ik ben nu bezig met dat programma te downloaden, maar het gaat 23 kb per seconde :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 13:33 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 13:20

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:12:
De Recorvery ga ik niet mee kloten,omdat daar een OM verise (of hoe je dat ook schijft) op mij pc staat,en als dat er niet meer opstaat,kan ik mijn windows vista er niet opnieuw opzetten als ik er problemen mee heb.

En hoe schijf ik in helemels naam mijn Robert I schijf naar links,kan het allemaal wat duidelijk want ik ben niet zoon ''tweaker''

En wat jij zegt over de groene uitbreings partie dat is de D schijf..

ik vat het allemaal ff niet meer hoor.
Tja het is hier ook geen beginnersforum. Ik denk ook dat het door je houding/toonzetting komt dat de meeste mensen al zijn afgehaakt je te helpen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Room42
  • Niet online
Nee, die D-schijf staat in de uitgebreide partitie. Eigenlijk zie je daar dus 2 patities staan. Die groene lijn omcirkeld de uitgebreide partitie en het kader daarin met de lichtblauwe balk is de D-schijf (een "Logisch station" genaamd).
Maak voor de gein de D-schijf maar eens wat kleiner. Dan zul je zien dat er vrije ruimte in het groene kader onstaat :)

Het verschuiven doe je met een partition manager zoals Gparted die ik eerder noemde of de Schijfbeheer die jij al gebruikt. Ik weet alleen niet of die laatste het verschuiven van partities ondersteund. Maar ik weet ook weer niet hoe goed de Vista ondersteuning van Gparted is. Dat zul je dus even op de website moeten bekijken. Eventuele andere partition managers zijn wel in de FAQ te vinden. Partition Magic is ook een populaire, maar controleer ook daarvan in hoeverre hij Vista compatible is.

edit:
Volhouder, ben ik, he? ;) Maar hij is pas 15. Ik geef hem even wat handvaten en hoop dat ie op die manier in ieder geval weet waar hij moet zoeken.
Maar Masteromg, ik raad je wel aan om je Engels te leren... dat is zeer belangrijk als je problemen als dit wil oplossen... heel veel op internet is enkel in het Engels te vinden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 12-01-2008 13:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:30:
[...]

Tja het is hier ook geen beginnersforum. Ik denk ook dat het door je houding/toonzetting komt dat de meeste mensen al zijn afgehaakt je te helpen.
Dat is mischien jou mening,maar ik bedoel het niet zo tegen mensen van tweakers.net ofzo,maar ik vind het gewoon achterlijk van Windows dat dat niet kan..

Want zo moeilijk moet het eigenlijk toch niet zijn?
Room42 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:33:
Nee, die D-schijf staat in de uitgebreide partitie. Eigenlijk zie je daar dus 2 patities staan. Die groene lijn omcirkeld de uitgebreide partitie en het kader daarin met de lichtblauwe balk is de D-schijf (een "Logisch station" genaamd).
Maak voor de gein de D-schijf maar eens wat kleiner. Dan zul je zien dat er vrije ruimte in het groene kader onstaat :)

Het verschuiven doe je met een partition manager zoals Gparted die ik eerder noemde of de Schijfbeheer die jij al gebruikt. Ik weet alleen niet of die laatste het verschuiven van partities ondersteund. Maar ik weet ook weer niet hoe goed de Vista ondersteuning van Gparted is. Dat zul je dus even op de website moeten bekijken. Eventuele andere partition managers zijn wel in de FAQ te vinden. Partition Magic is ook een populaire, maar controleer ook daarvan in hoeverre hij Vista compatible is.
Ja dat zou zo maar kunnen,ik ben kleurenblind dus ik kan het verschil tussen paars en blauw niet zien.

Maar ik ben niet van plan om een programma zoals Partition Magic te gaan betalen..

Ik ben nu een trial versie van Partition Magic te maken, dus als dat downloaden klaar is kan ik het makkelijk eventjes doen?

edit:
Volhouder, ben ik, he? Maar hij is pas 15. Ik geef hem even wat handvaten en hoop dat ie op die manier in ieder geval weet waar hij moet zoeken.
Maar Masteromg, ik raad je wel aan om je Engels te leren... dat is zeer belangrijk als je problemen als dit wil oplossen... heel veel op internet is enkel in het Engels te vinden

Ja dat klopt idd:P!,en ik ben pas 15 valt nog wel mee hoor.. Ik weet best wel veel van computers af (vooral kwa hardware) Ik werk ook in een computer winkel, maar engels kan ik gewoon niet

Daim,ik heb nu Partion Magic gedownload,is ie niet complicatubol (of hoe je het ook typt) met windows vista..

Ik ben ten einde raad, *** vista.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 13:50 ]

• Room42
  • Niet online
Room42 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:33:
[...] maar controleer ook daarvan in hoeverre hij Vista compatible is.
Het stond notabene in de tekst die je quotte :?

edit:
Ik lees verschillende ervaringen met Gparted en Vista. Als je je data goed backuped, zou je het gewoon eens kunnen proberen.

edit:
Ja, ik moet ook altijd weer zoeken, hoor, met die rare afkortingen. Maar dit is OM en dit is die FAQ ;)

offtopic:
Waarom staan die afkortingen er op de index niet gewoon bij?

[ Voor 153% gewijzigd door Room42 op 12-01-2008 14:10 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het verplaatsen van de partitie kan niet met Vista. Daar is, zoals gezegd, een ander programma voor nodig. In de FAQ van OM staan er een aantal genoemd.

Eigenlijk maakt het niet uit waar de partities (fysiek) staan. Voor de volgorde van de drive-letters maakt het sowieso allemaal niet uit omdat je deze heel eenvoudig kunt herbenoemen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik vat er nu helemaal niet's meer van,Narjah dan maar niet hoor,dan koop ik wel een externe hardeschijf ofzo..:S

ik vindt het dom dat het niet met windows Vista kan

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Gparted gedownload,en dan krijg je zoon iso bestand,dan mount ik die,en dan zie ik allemaal rare bestanden,die mijn computer niet kan openen:S

• Room42
  • Niet online
't is een bootcd... ff branden dus. Dat je het dom vind weten we nu wel maar daar kunnen wij ook niets aan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik geef het op,ik heb nu verdonk 2 uur het geprobeerd,en nu heb ik geen zin meer in.
Ik heb het helemaal gehad met die *** Windows,ik ga Apple erop gooien..(denk ik dan maar heh..)

waarom kan het niet gewoon makkelijk ik ga ook meteen een klacht email naar Microsoft sturen.

ik moet allemaal programma's van jullie downloaden,waar ik uiteinderlijk niet's aan heb. En als ik nu door ga wil ik wedden dat dan mijn computer het niet meer doet.
Marjah,je word bedankt voor de hulp

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:46:
waarom kan het niet gewoon makkelijk ik ga ook meteen een klacht email naar Microsoft sturen.
Het kan gewoon, maar je moet de materie wel kennen. En als je dat eenmaal weet, is het makkelijk.
ik moet allemaal programma's van jullie downloaden,waar ik uiteinderlijk niet's aan heb.
Wat een bullshit. Niemand heeft je gedwongen wat te downloaden. Met Gparted moet het volgens recente geluiden lukken. Maar als jij niet eens weet hoe je een isotje kan branden, dan kun je ook maar beter vanaf blijven. Maar beter is nog om gewoon te leren hoe het dan wel moet. Het kost even tijd, maar dan heb je ook wat en kun je in de toekomst sneller dingen oplossen door je ervaring. Met zo'n instelling als je nu toont kom je er nooit.

EDIT: Nouja, wat wasted247 dus zegt maar dan in een woordkeuze waaruit blijkt dat mijn geduld een beetje op was ;) (Vooral doordat ik je laatste zin misschien een beetje te bot opvatte)

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 12-01-2008 15:10 ]

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Nou ik geef het op,ik heb nu verdonk 2 uur het geprobeerd,en nu heb ik geen zin meer in.
Ik heb het helemaal gehad met die *** Windows,ik ga Apple erop gooien..(denk ik dan maar heh..)

ik moet allemaal programma's van jullie downloaden,waar ik uiteinderlijk niet's aan heb. En als ik nu door ga wil ik wedden dat dan mijn computer het niet meer doet.
Marjah,je word bedankt voor de hulp
Klacht gaat je ook niets opleveren 8) Het is nou eenmaal zo dat dit niet ondersteund wordt...

Dat je programma's van 'ons' moet downloaden betekend niet per direct dat het ook werkt. Vaak zijn er bij dit soort problemen meerdere wegen die naar rome leiden. We kunnen je enkel de goede richting op sturen, maar je zal het probleem toch echt zelf moeten oplossen.

Dan lijkt me opgeven niet echt de beste benadering ;) Zeg ik overigens niet om vervelend te zijn, maar puur omdat dit niet de juiste instelling is bij software / hardware matige problemen. Je zal zelf moeten proberen, van je fouten leren, en verder willen komen, wil je dr uit eindelijk iets van opsteken.

Zoals eerder vermeld zou je dit op meerdere manieren kunnen doen...

Persoonlijk gebruik ik altijd Acronis software om mn partities aan te passen, zover ik weet werkt deze wel in vista. Echter wil ik je net als de rest wel aanraden om je goed in te lezen, voordat, zoals je zelf zegt de boel gesloopt wordt...

De aanhouder wint, vroeg of laat zal je toch weer tegen (soortgelijke) problemen aanlopen, en zal je het wederom zelf moeten uitzoeken...

[ Voor 0% gewijzigd door wasted247 op 12-01-2008 15:04 . Reden: typo's ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Succes :)

We wachten wel op de volgende rechtzaak van allerlei software fabrikanten die hun tools niet meer kunnen verkopen omdat volgens jou alles door Windows moet kunnen gedaan worden ;)

Maar nu even serieus: met een dergelijke attitude naar mensen die behulpzaam zijn heeft dit topic weinig nut vrees ik.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.