Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een andere video kaart voor leuk geld maar duidelijk betere prestaties dus gewoon een 2e handsie ofzo, heb nu een agp nvidia geforce fx 5600 op een athlon xp 3000+ winxp 1gb ddr 333.
keuze is zo vreselijk groot, alleen op martplaats al 10 pagina's met agp kaarten dusssss......

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11 22:43

Thandor

SilverStreak

Zo moeilijk is het niet. Aanschouw wat benchmarks bij en bekijk welke kaart sneller is dan de huidige GeForce FX 5600. Kijk welke kaart binnen jouw budget past en kopen maar :z.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

dusssss....... je gaat nog wat gezellig verder zoeken op GoT / Tweakers / andere... totdat/zodat je ofwel een keuze kan maken uit het aanbod ofwel dat je kan bewijzen dat je al wat research hebt gedaan en bijgevolg je vraag hier komt posten voor wat verdere info of ervaringen van andere personen..

Veel plezier met zoeken!

Verwijderd

Topicstarter
dat is eigenlijk het handigste ja, ff een testje draaien en vergelijken maar.... 8)7

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 11:16

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Een nieuwe videokaart, ook voor oude systemen, kun je prima zelf uitkiezen.
Focus op wat je wilt en wat er zinnig is voor je systeem. Er is vanalles te krijgen op AGP wat nog zinnig is voor je systeem. Van GeForce 6800 t/m Radeon X1950 lijkt me uitermate geschikt. Let alleen wel op dat je voeding voldoende sap kan leveren.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.