Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] kan geen topics maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Beetje vreemd als deze wel gaat werken maar ik ga er niet vanuit.

vandaag en gister heb ik geprobeerd om hier 1 topic te maken en 1 maal in webdesign fora,

als je op mijn naam klikt kun je inderdaad bij de topic uitkomen alleen mijn topic staat niet gelist in het fora zelf.

dit is natuurlijk zeer vervelend want ik wil graag topics maken (A)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zie hem wel gelist ;)

edit: Beide dus, maar die in de bug staat onderaan, omdat hij al gesloten is.

[ Voor 62% gewijzigd door Kixtart op 11-01-2008 12:31 ]

☻/
/▌
/ \

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:57
Je topics staan er wel, alleen je topic in bug is gesloten ([bug] quicksearch error) en je andere topic staat gewoon vrijwel bovenaan in WEB.

The devil is in the details.

• Tjirp
vreemd. zelf zie ik ze niet, ik zie ook niet mijn eigen replys kom ik net achter.

ik zal wat screens maken.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Trouwens, het lijkt een beetje op hetzelfde probleem:
Ik heb hier gepost en als ik in m'n react kijk staat hij er niet tussen. Soort van lag misschien?

edit: nu staat hij er wel tussen. Had net natuurlijk al een paar keer f5 geprobeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 11-01-2008 12:33 ]

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kixtart schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:32:
Trouwens, het lijkt een beetje op hetzelfde probleem:
Ik heb hier gepost en als ik in m'n react kijk staat hij er niet tussen. Soort van lag misschien?

edit: nu staat hij er wel tussen. Had net natuurlijk al een paar keer f5 geprobeerd.
Is dat niet deze bug: MyReact - overzcht vs. volledige history ? :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier had ik gister ook flink last van, vandaag lijkt het al minder. De posthistory in MyReact klopte gister heel vaak niet. Nu zie ik geen fouten meer, maar misschien dat het probleem nog niet geheel weg is. :) Ik geloof dat het te maken had met een bepaalde history tabel die weer opnieuw gevuld moest worden.

edit:
@ RoD; aha, dat topic heb ik gemist :) Maar dat is het ongetwijfeld.

edit2:
Ik heb er inderdaad nu ook last van. Ik kan niet zien dat ik hier gereageerd heb.

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 11-01-2008 12:37 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Had hem ook gevonden ja. Lijkt er wel op.
Ik gebruik m'n myreact ook altijd veel om te kijken of er gepost is en op deze manier iig niet echt wenselijk. Maarja, zou dit ook het probleem van de TS zijn (een nieuwe react functie)?

☻/
/▌
/ \

• Tjirp
Ff wat uitgeprobeerd, onder andere CTRL+f5,

het lijkt erop dat het inderdaad iets met history heeft. Ik moet f5 drukken om nieuwe topics te zien, en in dat topic dan weer op f5 drukken om de nieuwste replys te zien.

om te laten zien wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/6949/95187525tn1.th.jpg

zoals je hier ziet heb ik in het bovensta plaatje geen reply's van mij staan. druk ik op F5, sta ik er wel tussen. Zelfde werkt het met topics.

het probleem licht niet in mydirect, op die manier ben ik de eerste keer namenlijk weer in dit topic gekomen (beetje moeilijk namenlijk als je in het fora niet zie) en zag ik de replys. Ik heb in de bovenstaande link (paar postjes hierboven, niet die van mij) al geprobeerd om naar http://gathering.tweakers.net/forum/reset te gaan. maar ik blijf het houden dat ik F5 moet drukken.

ook al een re-log gedaan om mijn sessie te vernieuwen. ik ga nog even proberen om mijn temp/cookies/cache te kleren, kijken of het probleem bij mij ligt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Tjirp: jij hebt zo te zien gewoon last van clientside cacheing problemen. Gebruik je een proxy? Welke versie IE heb je? En hoe staan je settings mbt cacheing?

Intentionally left blank

• Tjirp
crisp schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:44:
Tjirp: jij hebt zo te zien gewoon last van clientside cacheing problemen. Gebruik je een proxy? Welke versie IE heb je? En hoe staan je settings mbt cacheing?
Probleem bleek inderdaad bij mij te liggen, na het verwijderen van de cache, cookies etc. lukt het nu weer om alle updates te zien te krijgen zonder refresh.

Voor gister heb ik dit probleem nooit gehad, wat betekent dat het sinds de update van gister is en toch door een wijziging van jullie gebeurd is (zo het schijnt). De oplossing is wel door mij te doen hiervoor.

hier mag een slotje op. bedankt allemaal.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.