Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MyReact - overzcht vs. volledige history

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
In mijn MyReact heb ik onder andere de meest 5 recente posts waar ik ooit op gereageerd heb. Als ik op F5 of CTRL+F5 druk, zou je verwachten dat wordt geupdate hoeveel reakties er zijn op die topics of dat een ander topic naar boven komt.

Vreemd, dat werkt niet meer; tenminste niet in hetzelfde interval als ik ga naar het volledige overzicht via http://gathering.tweakers...ind/poster/user-id/topics

Laatstgenoemde URL ververst wel na elke F5 maar MyReact maar eens in de paar minuten, al zou ik F5 om de seconde indrukken.

*edit*
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.com/GoT/react.jpg
Kijk maar naar het verschil in replies voor het topic " [contest] Nieuwe naam voor gemuteerde React \o/".

Directe link naar plaatje

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 10-01-2008 16:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dat klopt, dat lijstje wordt nu gecached. Of dat wel wenselijk is moeten we nog bekijken.
In ieder geval kan je een refresh forceren mbv http://gathering.tweakers.net/forum/reset

Intentionally left blank

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:05:
Dat klopt, dat lijstje wordt nu gecached. Of dat wel wenselijk is moeten we nog bekijken.
In ieder geval kan je een refresh forceren mbv http://gathering.tweakers.net/forum/reset
Dank; ik wist niet van het bestaan af van die reset-link. Ik red me in de tussentijd wel... O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:57
Ik vind het in ieder geval verre van wenselijk, want ik maak veelvuldig gebruik van myReact om te kijken of er nog nieuwe replies zijn in topics waarin ik heb gereageerd, maar dat gaat nu dus een stuk moeizamer...

The devil is in the details.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:08:
Ik vind het in ieder geval verre van wenselijk, want ik maak veelvuldig gebruik van myReact om te kijken of er nog nieuwe replies zijn in topics waarin ik heb gereageerd, maar dat gaat nu dus een stuk moeizamer...
Ik vind het ook een vreemde beslissing van React (de cacheing van dat lijstje is React standaard). Ik zal eens kijken hoe zwaar of dat die query normaliter is.

Intentionally left blank

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:13:
[...]

Ik vind het ook een vreemde beslissing van React (de cacheing van dat lijstje is React standaard). Ik zal eens kijken hoe zwaar of dat die query normaliter is.
Hij was voorheen ook niet gecached, dus ik betwijfel in hoeverre het op dit moment zwaarder zal worden dan voor de upgrade. Tenzij er complete contra-optimalisaties zijn uitgevoerd, denk ik dat de performance niet veel zal verschillen tov de vorige release. Tenzij het in de vorige release ook al slecht was, maar dat betwijfel ik :p

In ieder geval is een reset voor het updaten van je myReact niet wenselijk, omdat ik net zoals Hahn vanuit de post history en bookmarks werk die in myReact mooi samengevat zijn :)

Voor mij dus ook een +1 gewenst voor Hanhn's post ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hahn schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:08:
Eensch, ik vind het ook erg onhandig. Zou het erg op prijs stellen als het weer "live" zou kunnen zijn ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb dus ook last van deze "feature". Ik zou het prettiger vinden indien dit weer live gaat. Ik gebruik myReact voornamelijk om de activiteiten bij te houden in topics waarin ik heb gereageerd.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gambieter schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:03:
[...]

Eensch, ik vind het ook erg onhandig. Zou het erg op prijs stellen als het weer "live" zou kunnen zijn ;)
Eensch x2. Zie opeens in active topics een topic langskomen waar ik vaak in post, maar mijn post history (myreact) gaf die niet :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

cacheing van de post-history in myreact uitgezet

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.