Toon posts:

Acer Travelmate 5515 WLMI en 5520G

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs bij Tele2 de Acer Travelmate 5515 WLMi aangevraagd, maar gisteren heb ik de Travelmate 5520G ontvangen.

Heb er zelf geen kaas van gegeten en heb natuurlijk wel geprobeerd op internet het verschil te achterhalen, maar helaas ik ben er niet uitgekomen.

Hebben jullie misschien enig idee? Wil namelijk niet hebben dat ik me weer eens iets in m'n handen heb laten drukken...

Alvast bedankt!

Groetjes,
Ilona

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De 5520G heeft een volledig andere behuizing, het BMW design is nieuwer en steviger.

De processor, geheugen en harde schijf zijn hetzelfde, maar de 5520G zal waarschijnlijk een 8400GS hebben als videokaart tegenover een X1300 van de 5515. Dus in dingen als Photoshop zullen beide laptops elkaar niet echt ontlopen; maar in spelletjes is de 5520G waarschijnlijk sneller.

Wel mist de 5520G een webcam die de 5515 wel heeft volgens mij, persoonlijk zou ik de 5520G houden als deze ook op de garantiebon staat :) !

De meeste mensen deugen!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:49

Thandor

SilverStreak

Op GoT verwachten wij enig zelfonderzoek van de gebruikers. Daar hoort het opzoeken van specificaties (en die zijn met Google best makkelijk te vinden) ook bij ;). Mocht dat te hoog gegrepen zijn dan deze quote uit Het algemeen beleid:
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.