Ik heb van mijn werkgever een zeer interessant aanbod gekregen om in het centrum van Londen te komen werken / wonen. Alles wordt geregeld qua verhuizing en onderkomen ook financieel zie ik geen problemen, ik heb in de vakanties al regelmatig voor dit bedrijf gewerkt en dit is mij altijd zeer goed bevallen. Niets houdt mij tegen om akkoord te gaan met dit aanbod 
Nu heb ik al op verschillende websites gekeken voor informatie over het emigreren zelf en waar ik op moet letten, maar het zou toch wat prettiger zijn om ervaringen van Tweakers die geëmigreerd zijn naar Engeland te horen.
Hoe hebben jullie onder andere het AOW en pensioen geregeld? Ik heb van mijn werkgever gehoord dat ik belasting vrij een deel van mijn inkomen op kan sparen voor mijn pensioen maar zelf hebben ze er niet veel ervaring mee.
Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?
alvast bedankt!
Nu heb ik al op verschillende websites gekeken voor informatie over het emigreren zelf en waar ik op moet letten, maar het zou toch wat prettiger zijn om ervaringen van Tweakers die geëmigreerd zijn naar Engeland te horen.
Hoe hebben jullie onder andere het AOW en pensioen geregeld? Ik heb van mijn werkgever gehoord dat ik belasting vrij een deel van mijn inkomen op kan sparen voor mijn pensioen maar zelf hebben ze er niet veel ervaring mee.
Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?
alvast bedankt!
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark