[urban exploration] Locatie's

Pagina: 1
Acties:
  • 3.594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 20:04
Er wordt heel geheimzinnig gedaan over locaties waar je je ding kan doen. Maar ik heb als eindwerk voor mijn eerste jaar fotokunst urban exploration gekozen en ik heb al een 5tal locaties waar ik mijn ding mag en kan gaan doen.

Nu vroeg ik me af of er tweakers waren die in België een aantal leuke locaties weten.

www.weefab.com

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:07
Zelf ken ik geen urban locaties, maar ik ben wel benieuwd naar de 5 locaties die jij zelf al hebt gevonden :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
'Mijn' fabriek mag je gebruiken, maar dat wist je al :P

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

YellowCube

Wait...what?

Montzen Gare

net over de Belgische grens en makkelijk binnen te komen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Soul__assasin
Herrick schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:50:
Zelf ken ik geen urban locaties, maar ik ben wel benieuwd naar de 5 locaties die jij zelf al hebt gevonden :)
In mijn geliefde belgenlandje heb ik de volgende al.

Kasteel van Baron Roels in lovendegem
spookkasteel in Zelzate
Rattekasteel in Waarschoot
Doel nabij Antwerpen
De fabriek van Fire69

www.weefab.com

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
YellowCube schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:52:
Montzen Gare

net over de Belgische grens en makkelijk binnen te komen.
Kijk, da's een mooie locatie, en dan vooral omdat je rustig je ding kan doen zonder dat iemand steeds op je vingers staat te kijken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Hasard Cheratte mag je met toestemming ook in. Ben er zelf zonder toestemming in geweest, maar na een paar uur wel 'betrapt'.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:00

qless

...vraag maar...

Soul__assasin schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:59:
[...]

In mijn geliefde belgenlandje heb ik de volgende al.

Kasteel van Baron Roels in lovendegem
spookkasteel in Zelzate
Rattekasteel in Waarschoot
Doel nabij Antwerpen
De fabriek van Fire69
Heb je een mail of DM aanstaan?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Soul__assasin
Ik heb jou gemaild op de mail uit je profiel....

www.weefab.com

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:23

_Ernst_

Mark It Zero!

Urbex.nl

Daar haal ik mijn locaties vandaan :) Goed kunnen zoeken is wel een vereiste af en toe, maar dat hoort erbij ;)

Een paar weken geleden oa Château de Noisy bezocht, echt prachtig. Wel een tijd naar gezocht, maar dan heb je ook wat :)

[ Voor 39% gewijzigd door _Ernst_ op 10-01-2008 16:26 ]

Last.fm

Verwijderd

De Baronie in Alphen aan den Rijn :). Woon er dichtbij en ben er nou al een paar keer geweest, prachtlocatie. Oja, het is nog steeds niet duidelijk wat er nou allemaal gaat gebeuren, maar als je wilt kijken zul je misschien snel moeten zijn, misschien gaan ze een deel afbreken of komen er winkels in.

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-01 11:39

Falcon10

Hit it i would !

zijn er zo ook geen bepaalde verlaten stations/treinwerkplaatsen ?
Montzen is inderdaad zo eentje, maar is dat de enige ? Zou me verbazen.

-| Hit it i would ! |-

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-01 17:38
In Haarlem kan je, als je snel bent, 6 verlaten flats rond de Slauerhoffstraat vinden. Zie hier mijn gallery.

Edit: Mmhmh je hebt het over Belgie-online locaties. Sorry :)
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:53:
De Baronie in Alphen aan den Rijn :).
Heb je ergens foto's van deze locatie staan? Ben wel benieuwd wat er binnen nog te vinden is.

[ Voor 32% gewijzigd door Jasper op 10-01-2008 22:50 ]

Verwijderd

Jasper schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:48:
[...]

Heb je ergens foto's van deze locatie staan? Ben wel benieuwd wat er binnen nog te vinden is.
Heb mijn baronie foto's helaas van mn server gehaald dus mn showcase doet het niet meer. Ik kan ook niet echt bij die foto's nu omdat ik op een iMac zit, en die foto's op mijn PC staan, en ik daar momenteel nog niet bijkan. Ik heb nu alleen nog 2 foto's op zoom staan(1 en 2).

Ander moet je maar even zoeken op google, op deze site staan ook nog wat foto's.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:00

qless

...vraag maar...

Soul__assasin schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:13:
Ik heb jou gemaild op de mail uit je profiel....
Niks gezien mail zal wel weer niet werken (op de spam na)
anders: arnoraps at gmail

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Ik heb ook wat foto's van de Baronie op m'n site staan: www.shotsbyme.com en dan "baronie" of "urban" (voor meer urban foto's) intikken in het zoekveld. Mooie locatie waar je erg makkelijk inkomt. Aanrader dus!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 18:29 ]

• Soul__assasin
Thx voor de hulp allemaal, ik houd jullie op de hoote met verdere ontwikkelingen

www.weefab.com

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Korakal schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:10:
Hasard Cheratte mag je met toestemming ook in. Ben er zelf zonder toestemming in geweest, maar na een paar uur wel 'betrapt'.
Die hond was niet grappig nee.

Overigens raad ik naast Hasard-Cheratte (mijn) ook nog Brepols (drukkerij) aan in Turnhout. Beide locaties ben ik al geweest, maar ik zoek nog meer leuke. :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Akko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01-2021
Korakal schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:10:
Op welke manier kun je toestemming krijgen? Lijkt me wel een goede locatie om een keer met een kleine delegatie van de fotoclub langs te gaan, maar met zo'n groep is toestemming wel zeer handig.

Alvast bedankt voor je antwoord.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17

Zoefff

❤ 

De berichten over een mogelijke meeting heb ik van dit topic afgesplitst naar [urban exploration] Mogelijke meeting; zo is het mogelijk om gewoon nog door te babbelen over verschillende locaties zonder dat dit met de meeting te maken heeft (en onoverzichtelijk wordt ;) ).

Beide topics (dit topic en het meeting-topic) staan nu in FGA, FGS is eigenlijk meer bedoeld om foto's te laten zien. FGA is voor alles daar omheen (m.u.v. de workflow die natuurlijk in FGW hoort) :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Sorry voor de kick maar hebben jullie nog leuke locaties voor het noorden van nederland of +- 100km vanuit groningen?
Ik en wat vrienden zijn in de ban van urban exploring ik ben tijdens de vakantie al in cheratte geweest wat ik echt heel erg tof vond.
Het lijkt erop dat de meeste urban explorers de locaties geheim willen houden ivm mensen die overal graffiti spuiten en er een bende van maken, dat is erg zonde maarja zo komen wij niet aan mooie locaties :(

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

scheemda, strokartonfabriek 'De Toekomst'. link naar recente foto's ervan op dpz

[ Voor 24% gewijzigd door Nomad op 24-03-2008 10:29 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

zo afgelopen vakantie even spontaan tegen een leuke lokatie aangelopen in porto, is niet te missen. is aan de andere kant van de rivier vanaf het centrum gezien en dan over de brug en dan 2 km naar rechts lopen.
mijn allereerste urban explorer pics dus :+

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/misc/2008-08-21-urbanexploring/thumb/image02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/misc/2008-08-21-urbanexploring/thumb/image03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/misc/2008-08-21-urbanexploring/thumb/image06.jpg

(was tevens mijn eerste echte gefreubel met de schuifjes spelen in lightroom :P )

en nog een paar hier
http://thehospages.com/pi...008-08-21-urbanexploring/

:w

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 17:42
Sorry, maar ik vind je platen ontzettend slecht geprocessed. Lightroom is leuk, maar volgens mij heb je veel te veel aan de recovery en contrast slider zitten trekken. Je kleuren en details zijn ontzettend flets.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Pagina: 1