Opera verstopt in Leopard?!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben geen gebruiker van Opera, wat schetst mijn verbazing:

Ik download een .torrent-bestand, Terminator snapt het even niet en Opera opent met de vraag wat ik wil downloaden...

Ik heb nooit Opera geïnstalleerd, kan het niet vinden op mijn schijf. Iemand een idee 'how to get rid of it?'

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• sbosveld
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2025
Ik dacht dat Opera meekwam met... uhh... Adobe CS3?

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-02 20:54
Opera wordt niet meegeleverd met Leopard.
Waarschijnlijk heb je een programma geïnstalleerd op je Mac waarbij Opera ook wordt meegeïnstalleerd. Dat heb ik namelijk ook al eens meegemaakt alleen weet ik niet meer welk programma dat precies was...

EDIT: Het is inderdaad Adobe CS3. :)

[ Voor 7% gewijzigd door GuntherS op 10-01-2008 13:56 ]

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:05
Opera komt inderdaad met Abobe CS3 mee

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:47
Dit had ik ook laatst. Adobe Bridge schijnt gebruik te maken van de Opera browser, vandaar dat-ie ongevraagd mee wordt geinstalleerd met Adobe CS(3). Als je het verwijdert schijnt Bridge niet meer te werken..

Lekker laten staan dus, en je torrent bestanden even opnieuw koppelen aan je favoriete prog. (openen met..)

[ Voor 0% gewijzigd door Chillem.nl op 10-01-2008 13:56 . Reden: Beetje laat :-) ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je met de search zoekt naar "opera" in dit forum, vind je een topic wat over precies hetzelfde probleem gaat: [torrentclient] Standaard torrentclient. Aangezien nog een topic over dit onderwerp wat teveel van het goede is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.