-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Wat versta je onder 'al mijn afbeeldingen'? Waar staan deze? En heb je deze afbeeldingen al een keer gebruikt i.c.m. MSN?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daarmee bedoel ik dus de map "mijn afbeeldingen" in "mijn documenten" hij kan óók alle submappen hierin bekijken.Han schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:51:
Wat versta je onder 'al mijn afbeeldingen'? Waar staan deze? En heb je deze afbeeldingen al een keer gebruikt i.c.m. MSN?
Deze plaatjes die hij ziet heb ik nooit allemaal in MSN gebruikt. Wel een aantal van deze.
[ Voor 6% gewijzigd door diontjuh op 10-01-2008 12:57 ]
Ben je er zeker van dat je niet bent geïnfecteerd door een virus ?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Hitmanpro met nod32 nog laten lopen..Petervanakelyen schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:11:
Ben je er zeker van dat je niet bent geïnfecteerd door een virus ?
Ik vraag me af waarom die messenger for mac het plus knopje heeft, en of dit normaal is ?
Verwijderd
Ik ben geen Mac persoon, maar bij MSN Messenger kan je er voor kiezen welke makken je gedeelde mappen maakt... Alle instellingen handmatig 100% nagelopen?diontjuh schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:26:
[...]
Hitmanpro met nod32 nog laten lopen..
Ik vraag me af waarom die messenger for mac het plus knopje heeft, en of dit normaal is ?
Verwijderd
ik kan wel voor al mijn contacten hun afbeeldingen gebruiken (al die dingen die ze ooit gebruikt hebben).
Die worden gewoon opgeslagen op het moment dat iemand ze gebruikt (Linux hier overigens).
Die worden gewoon opgeslagen op het moment dat iemand ze gebruikt (Linux hier overigens).
ik had inderdaad een gedeelde map met deze persoon.. Dit heb ik momenteel uitgezet, maar het probleem blijft zich voortdoen.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:27:
[...]
Ik ben geen Mac persoon, maar bij MSN Messenger kan je er voor kiezen welke makken je gedeelde mappen maakt... Alle instellingen handmatig 100% nagelopen?
Pagina: 1