Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Andermans bestanden bekijken: Messenger for mac

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Topicstarter
Beste tweakertjes,

een goede vriend van mij heeft sinds kort een macbook. Nu heeft hij zich een versie van messenger for mac 6.nogwat gedownload.

Als hij zijn schermafbeelding wil wijzigen, kan hij op het knopje + (plus) duwen, en dan kan hij ál mijn afbeeldingen bekijken en als zijn schermafbeelding instellen.
Hoe kan dit in godsnaam? Ik heb geen gedeelde map of wat dan ook met hem. Het lukt hem momenteel ook alleen bij mij.

Ik ben aangesloten bij orange en heb een 20mbit abbonnement. De standaard firewall staat aan. Alles is verdeelt dmv een switch.

alvast bedankt

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat versta je onder 'al mijn afbeeldingen'? Waar staan deze? En heb je deze afbeeldingen al een keer gebruikt i.c.m. MSN?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
Han schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:51:
Wat versta je onder 'al mijn afbeeldingen'? Waar staan deze? En heb je deze afbeeldingen al een keer gebruikt i.c.m. MSN?
Daarmee bedoel ik dus de map "mijn afbeeldingen" in "mijn documenten" hij kan óók alle submappen hierin bekijken.

Deze plaatjes die hij ziet heb ik nooit allemaal in MSN gebruikt. Wel een aantal van deze.

[ Voor 6% gewijzigd door diontjuh op 10-01-2008 12:57 ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ben je er zeker van dat je niet bent geïnfecteerd door een virus ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
Petervanakelyen schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:11:
Ben je er zeker van dat je niet bent geïnfecteerd door een virus ?
Hitmanpro met nod32 nog laten lopen..
Ik vraag me af waarom die messenger for mac het plus knopje heeft, en of dit normaal is ?

Verwijderd

diontjuh schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:26:
[...]

Hitmanpro met nod32 nog laten lopen..
Ik vraag me af waarom die messenger for mac het plus knopje heeft, en of dit normaal is ?
Ik ben geen Mac persoon, maar bij MSN Messenger kan je er voor kiezen welke makken je gedeelde mappen maakt... Alle instellingen handmatig 100% nagelopen?

Verwijderd

ik kan wel voor al mijn contacten hun afbeeldingen gebruiken (al die dingen die ze ooit gebruikt hebben).

Die worden gewoon opgeslagen op het moment dat iemand ze gebruikt (Linux hier overigens).

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:27:
[...]

Ik ben geen Mac persoon, maar bij MSN Messenger kan je er voor kiezen welke makken je gedeelde mappen maakt... Alle instellingen handmatig 100% nagelopen?
ik had inderdaad een gedeelde map met deze persoon.. Dit heb ik momenteel uitgezet, maar het probleem blijft zich voortdoen.

Pagina: 1