Toon posts:

37PX70 hier bruikbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Panasonic 37PV70 met digitale tuner - de Engelse 37PX70 dus, volgens mij. Kan ik die zonder problemen in Nederland gebruiken? Met een andere netstekker natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 12:36 ]

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:33:
Ik wil graag een Panasonic 37PV70 met digitale tuner - de Engelse 37PX70 dus, volgens mij. Kan ik die zonder problemen in Nederland gebruiken? Met een andere netstekker natuurlijk...
Volgens mij kan je die hiero gewoon aansluiten (met verloop net stekker).
De digitale tuner weet ik zo niet, maar als het kan, dan alleen voor Digitenne lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
stimpyrulez schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:48:
[...]

Volgens mij kan je die hiero gewoon aansluiten (met verloop net stekker).
De digitale tuner weet ik zo niet, maar als het kan, dan alleen voor Digitenne lijkt mij.
OK, dank. Er zit volgens de Engelse specs een DVB-T tuner in, en die moet ik als ik 't goed begrepen heb inderdaad kunnen gebruiken voor Digitenne! Toch beter dan niks...

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:03:
[...]

OK, dank. Er zit volgens de Engelse specs een DVB-T tuner in, en die moet ik als ik 't goed begrepen heb inderdaad kunnen gebruiken voor Digitenne! Toch beter dan niks...
Anders stel je vraag even in dit forum: [Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 7

dan krijg je snel en goed advies denk ik ;-)

Verwijderd

Topicstarter
OK, dank!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
Die DVB-T tuner kun je hier niet gebruiken omdat de kanalen hier gecodeerd zijn en er zit een module in om een CAM module te plaatsen dus je kan alleen de FTA kanalen ontvangen
Pagina: 1