MacHeist software bundel*

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.052 views sinds 30-01-2008

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:06
Xe0n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Je kan met mij en Boris meedoen
Dat was aan Tofu gericht. (Van de twee andere mensen waar hij het over heeft, ben ik er een.)

^ Wat hij zegt.

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Ik wil anders ook wel meedoen...
Hoeveel euro's kost het dan als je er zo 3 tegelijk neemt?

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:36
3 bundles $98 (33% korting).

Xe0n ik doe wel mee. :-)

[ Voor 13% gewijzigd door sonderpa op 13-01-2008 18:31 ]

Verwijderd

Xe0n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Je kan met mij en Boris meedoen
Ik heb ze binnen! _/-\o_

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:36
Ik ook!
Top Xe0n! :) _/-\o_

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Xeon had je nog mijn invite gebruikt of niet?

Ik zie niets namelijk.

nm that, I see something (je krijgt dus geen mail, handig :P)

[ Voor 31% gewijzigd door FailFr8er op 13-01-2008 22:49 ]

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 08:58
Wie heeft nog zin in zo'n groepsaankooop ding?

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Meh, wie wil zo vriendelijk zijn om mijn link te gebruiken...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn referral link: https://www.macheist.com/buy/invite/91889 :)
edit:
is al gebruikt!

[ Voor 16% gewijzigd door Canaria op 15-01-2008 15:04 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Hier de mijne:[url]https://www.macheist.com/buy/invite/33291[/url]
Zodra ik de serials van de applicaties (die bij het referral programma horen) heb zal ik de link verwijderen :)

[ Voor 5% gewijzigd door RAF1 op 17-01-2008 08:44 ]

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Bashrat schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:19:
Wie heeft nog zin in zo'n groepsaankooop ding?
Count me in, ik heb net een refund gehad voor Pixelmator }) Ik heb er ook nog een linkje bij, dat is dan toch geen probleem ?

https://www.macheist.com/buy/invite/51528

0.0

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Jungian schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:46:
[...]

Count me in, ik heb net een refund gehad voor Pixelmator }) Ik heb er ook nog een linkje bij, dat is dan toch geen probleem ?

https://www.macheist.com/buy/invite/51528
Ik wil ik ook wel mee doen met twee anderen.. Heb ook nog 6 dollar korting.. :x
je kan me mailen via info@fairmedia.nl

• steven_cooreman
nog 10 dollar korting over hiero...

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
ik wil ook zo'n pakket. Hoe doet ik dat?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• combicart
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11-2015
Ik wil ook graag met twee anderen mee doen, dus als jullie nog iemand zoeken...

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
whitehouse schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:05:
ik wil ook zo'n pakket. Hoe doet ik dat?
Je gaat daar naar de website, en bestelt daar met je CC kaart. Of als je die niet hebt, zoek je 2 andere mensen, waarvan 1 met een CC en je koopt samen met hen het pakket. Dan krijg je nog korting ook!
Pixelmater zal er binnen enkele dagen wel zijn denk ik. :D
Bij Cha-Ching staat nog steeds "Your serial number will appear here Monday", volgens mij is het Monday vandaag?

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Tofu schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
[...]
Je gaat daar naar de website, en bestelt daar met je CC kaart. Of als je die niet hebt, zoek je 2 andere mensen, waarvan 1 met een CC en je koopt samen met hen het pakket. Dan krijg je nog korting ook!
Pixelmater zal er binnen enkele dagen wel zijn denk ik. :D
Bij Cha-Ching staat nog steeds "Your serial number will appear here Monday", volgens mij is het Monday vandaag?
Rat, je refferral in die link zetten :D.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb al een refferal gehad, launch bar stelt niet zo veel voor imho :p

Krijg je nou nog een andere applicatie als je 2 refferals hebt?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Joost_K
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-02 20:30
Ik wil eigenlijk ook wel bestellen, vooral CSSEdit en CoverSutra zijn interessant, de rest ken ik niet zo goed (1Password heb ik al)

Alleen nog probleempje met betalen, ik heb geen van allen dus als ik ook via iemand kan kopen, dan kan ik zonder problemen het geld overmaken via internetbankieren naar die persoon, en is dat probleem ook opgelost.

Ik houd me aanbevolen, misschien kan een van jullie me even PMen indien er nog wat plekjes over zijn!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

HerQ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:32:
Ik wil eigenlijk ook wel bestellen, vooral CSSEdit en CoverSutra zijn interessant, de rest ken ik niet zo goed (1Password heb ik al)

Alleen nog probleempje met betalen, ik heb geen van allen dus als ik ook via iemand kan kopen, dan kan ik zonder problemen het geld overmaken via internetbankieren naar die persoon, en is dat probleem ook opgelost.

Ik houd me aanbevolen, misschien kan een van jullie me even PMen indien er nog wat plekjes over zijn!
Email / MSN mij maar even (zie profiel) ik heb creditcard en kan je daarmee wel helpen.

Verwijderd

Ik gebruik iStopMotion en Snapz X Pro regelmatig op een minder legale manier. Ik ga dit pakket kopen. Iemand een refer?

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Er zijn er genoeg te vinden in dit topic, maar als je er geen kan vinden gebruik dan deze

Ik heb al 1 refer, ben wel benieuwd of de 2e applicatie unlocked wordt bij 2 ref's

• FailFr8er
  • Nu online
Royal schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:49:
Er zijn er genoeg te vinden in dit topic, maar als je er geen kan vinden gebruik dan deze

Ik heb al 1 refer, ben wel benieuwd of de 2e applicatie unlocked wordt bij 2 ref's
Ik heb nu bij de 2e app een vinkje staan. De app zelf is nog niet unlocked.

Vermoedelijk heb ik bij de 2e al een vinkje omdat mijn referer Xe0n was, die gelijk 3 man aanmeldde :P

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
Ik gebruik iStopMotion en Snapz X Pro regelmatig op een minder legale manier. Ik ga dit pakket kopen. Iemand een refer?
Mijne is nog niet gebruikt.. (zie mijn signature)..

Verder krijg je gewoon 2 apps als je 1 iemand reffered.. alleen is de tweede nog niet bekend.

• Z-Dragon
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
Kun je me vertellen wat je nou de grote meerwaarde vindt van Snapz X Pro over Grab? Alleen het filmpjes maken lijkt me? Ik was namelijk behoorlijk teleurgesteld over de functionaliteit van Snapz en kan me dan ook niks voorstellen bij de prijs ervan (normaal gesproken).

^ Wat hij zegt.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Eswip schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Mijne is nog niet gebruikt.. (zie mijn signature)..

Verder krijg je gewoon 2 apps als je 1 iemand reffered.. alleen is de tweede nog niet bekend.
Nee hoor, ik heb launchbar al en krijg dit als plaatje te zien bij de 2e applicatie:

Afbeeldingslocatie: http://upload.roysterken.nl/files/images/3447screen-capture.png

• FrankvR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01-2025
Ik zou graag twee licensies willen aanschaffen, maar heb geen creditcard. Is er een derde die mij kan helpen? (mail me op frankvanrest at gmail)

[ Voor 13% gewijzigd door FrankvR op 14-01-2008 16:14 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

FrankvR schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:10:
Ik zou graag twee licensies willen aanschaffen, maar heb geen creditcard. Is er een derde die mij kan helpen? (mail me op frankvanrest at gmail)
Check je mail over 1 minuut....

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
offtopic:
Voor de mensen die geen Creditcard hebben... Registreer je op www.paypal.nl en voeg je bankrekening toe. Zodra dat klaar is kun je via Paypal directe betalingen doen zonder Creditcard. Het betaalde bedrag word dan een dag laten via Incasso van je rekening gehaald. Werkt ideaal.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Z-Dragon
Saeverix schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:20:
offtopic:
Voor de mensen die geen Creditcard hebben... Registreer je op www.paypal.nl en voeg je bankrekening toe. Zodra dat klaar is kun je via Paypal directe betalingen doen zonder Creditcard. Het betaalde bedrag word dan een dag laten via Incasso van je rekening gehaald. Werkt ideaal.
offtopic:
Daar moet je wel aan toevoegen dat het een paar dagen duurt voor je rekening geactiveerd is. Ze maken namelijk een paar kleine bedragen naar je over die je op hun site in moet vullen. Het duurt een paar dagen voor je die bedragen binnen hebt!

^ Wat hij zegt.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
Z-Dragon schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:25:
[...]
offtopic:
Daar moet je wel aan toevoegen dat het een paar dagen duurt voor je rekening geactiveerd is. Ze maken namelijk een paar kleine bedragen naar je over die je op hun site in moet vullen. Het duurt een paar dagen voor je die bedragen binnen hebt!
offtopic:
Ja inderdaad. Dat duurt in de regel 2/3 werkdagen. Maar zodra dat klaar is kunnen ze vanaf die dag zeer gemakkelijk en snel met PayPal betalingen doen. Zeker de moeite waard.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Red

Red

Blue

Om ook nog maar even mijn referral te spammen in dit topic:

https://www.macheist.com/buy/invite/13142

Heb Launchbar niet zozeer nodig, maar ben benieuwd naar de tweede applicatie!

• Wim Leers
HerQ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:32:
Ik kan je niet PM'en... heb je uitgeschakeld klaarblijkelijk. Ga even naar http://wimleers.com/contact en contacteer me via daar aub.

• Wim Leers
Een LaunchBar licentie wil ik zeer graag hebben. Super app. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ook mijn link eens te gebruiken: https://www.macheist.com/buy/invite/4655

EDIT: of als iemand zijn launchbar licentie niet echt wilt, laat 't me weten aub.

[ Voor 19% gewijzigd door Wim Leers op 14-01-2008 17:00 ]

• Red

Red

Blue

@ Bashrat: ik heb geen interesse in de Launchbar licentie.... maar dan moet er wel eerst iemand via mijn referral een aankoop doen. Als ik hem eerder dan jou heb, geef ik hem aan jou okay?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Iemand coversutra over :P

• Wim Leers
Red schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:04:
@ Bashrat: ik heb geen interesse in de Launchbar licentie.... maar dan moet er wel eerst iemand via mijn referral een aankoop doen. Als ik hem eerder dan jou heb, geef ik hem aan jou okay?
Dan koop ik gewoon via jouw referral.

• Z-Dragon
En jawel, Pixelmator unlocked! :)

^ Wat hij zegt.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wie nog een bundel wil kopen en mij érg blij wil maken, koop 'm dan via deze kleine omweg, ik ken namelijk niemand met een mac in mijn directe omgeving (en zou onder andere Launchbar graag willen hebben, heb nog niet zoveel Mac software naast OS X en de freebies van Apple zelf van m'n MBP...) ;)

Alvast bedankt! O+

En ohja, naast Launchbar en een mystery app is er ook nog een slot vrij in het standaard pakket, dus er komt zowiezo héél binnenkort nog een app voor iedereen bij (Coda?!?) :)

[ Voor 20% gewijzigd door mindcrash op 14-01-2008 22:31 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb de bundel ook aangeschaft! :*)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• 4POX
  • Laatst online: 08-02 14:12

4POX

Everybody is wired

cain69, Ik heb jou mail ontvangen. Helaas kan ik het geld niet overmaken omdat mijn telebankieren jou rekening nummer niet herkend.

Zou u op mijn mail kunnen reageren.

Dan kan ik vanaf morgen stoppen met ergeren over de vele wachtwoorden die ik steeds kwijt raak :p 1pasword lijkt me helemaal tof :p

AKA Rinkel weblog

• steven_cooreman
Als er iemand nog een bundelkorting van 3 licentie's tegelijk zoekt, mail me dan maar op steven(punt)cooreman(at)gmail(punt)com. 98$ / 3 = 32,6 $ pp, dus plus minus 22 euro. liefst per Paypal...

• Tofu
mindcrash schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:55:
En ohja, naast Launchbar en een mystery app is er ook nog een slot vrij in het standaard pakket, dus er komt zowiezo héél binnenkort nog een app voor iedereen bij (Coda?!?) :)
Code is een programma van 80 dollar, die gaan ze heus niet zomaar even bij de ref zetten.
FL!PNEUS schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:43:
[...]
Rat, je refferral in die link zetten :D.
heeft me helaas weinig opgeleverd :P

[ Voor 38% gewijzigd door Tofu op 14-01-2008 23:16 ]

• lowfi
  • Laatst online: 08-02 10:28
Panic doet niet mee aan bundles.

• DaannO
Hoe kom je precies dan aan de extra progs? Ik ben van plan om binnenkort deze bundel aan te schaffen maar bijv Launchbar lijkt me erg intressant :?

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Is er nog iemand die ik blij kan maken en mij ook blij wil maken (elkaars referral linkje gebruiken dus) ? Mystery apps zie ik altijd wel zitten :P Gooi maar een DM mijn kant op, dan roggelen we et wel ;)

0.0

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

DaannO schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:17:
Hoe kom je precies dan aan de extra progs? Ik ben van plan om binnenkort deze bundel aan te schaffen maar bijv Launchbar lijkt me erg intressant :?
MacHeist houdt van virale marketing, Referrals dus.

Met andere woorden:

Als jij een bundel van mij koopt (graag zelfs), dan krijg ik een applicatie (Launchbar) extra. Als vervolgens nog iemand een bundel van me koopt, krijg ik nog een tot nu toe onbekende app extra.

Als ik het goed heb begrepen moet jij vervolgens ook weer 2 referrals hebben om Launchbar en die mysterieuze 2e app voor jezelf te unlocken, etcetera etcetera :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• DaannO
Duidelijk ;) We kunnen vast wel een deal maken dat ik jou referal gebruik en dat als tegenprestatie jij in je sig mijn referel houd tot dat ik die launchbar heb gekregen. ;)

[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 14-01-2008 23:42 ]

• RAF1
Ik ben eigenlijk wel benieuwd met welke nieuwe programma's ze nog komen komen nu dat alles geunlocked is :)

De MacHeist forum administrator (Johnred) meld in ieder geval: And stay tuned for some goodies as the sale goes on... _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door RAF1 op 15-01-2008 09:02 ]

• stickyfish
  • Laatst online: 12:18

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik ga vanavond ook maar eens bestellen, zitten een aantal apps tussen die ik zeker wel kan gebruiken. Eens kijken wie z'n referall ik ga gebruiken :o

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

• Red

Red

Blue

Gebruik die van mijn Stickyfish :-P

https://www.macheist.com/buy/invite/13142

Heb Launchbar niet nodig, maar heb hem al wel aan iemand hier op GoT beloofd... zo helpen we elkaar toch?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:13:
Ik ga vanavond ook maar eens bestellen, zitten een aantal apps tussen die ik zeker wel kan gebruiken. Eens kijken wie z'n referall ik ga gebruiken :o
[edit]

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 15-01-2008 15:03 ]

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

wat levert het mij op ;)

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

• Z-Dragon
Waarschijnlijk wordt er een vandaag of morgen nog iets duidelijk nu ze ook op MacWorld staan. :)

^ Wat hij zegt.

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Z-Dragon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:58:
Waarschijnlijk wordt er een vandaag of morgen nog iets duidelijk nu ze ook op MacWorld staan. :)
Je kan er bijna vergif op innemen dat de 12e app wordt onthuld (naast die 2 unlockable apps).

En ik heb begrepen dat het Cha-Ching gebeuren ook is opgelost. Eén van de developers van Midnight Apps schijnt lekker productief te zijn geweest in het vliegtuig richting San Francisco ;)

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 12:23
Zucht... Nadat ik dacht 2 mensen gevonden te hebben hebben ze allebei afgehaakt.

Ik zoek dus nog steeds 2 mensen om te delen :) DM me maar!

Mijn invite-url: https://www.macheist.com/buy/invite/93152

• Tofu
stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:13: gebruiken. Eens kijken wie z'n referall ik ga gebruiken :o
Neem dan toch gewoon de eerste in de lijst, die is van steven_cooreman geloof ik.
mindcrash schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:48:
En ik heb begrepen dat het Cha-Ching gebeuren ook is opgelost. Eén van de developers van Midnight Apps schijnt lekker productief te zijn geweest in het vliegtuig richting San Francisco ;)
De beta zou zelfs vanuit het vliegveld uitgebracht zijn!
Maar we hebben nu dus een 2.0 key, maar gebruiken nog een 1.X versie of toch een BETA van 2.0 nu, als ik het goed begrijp?

• RAF1
Tofu schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:06:

[...]
Maar we hebben nu dus een 2.0 key, maar gebruiken nog een 1.X versie of toch een BETA van 2.0 nu, als ik het goed begrijp?
De download bevat versie 1.2.2. :(
Maar van wat ik begreep is het wel een 2.0 key :)

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Tofu schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:06:
Uhm, volgens mij de key valide vanaf v1.22, en dat is volgens mij ook de versie die gepubliceerd is op de site. Als ik de comments van de Midnight Apps medewerkers in het forum goed heb begrepen is v2.0 namelijk nog niet echt customer ready. We zullen wel met z'n allen toegang exclusief toegang krijgen tot het beta programma tegen de tijd dat de applicatie enigzins af is, denk ik (en de key voor 1.22 is inderdaad ook geldig voor 2.0).

Overigens is Cha-Ching v1.22 die via MacHeist wordt verspreid ook weer een speciale build die (net zoals Speed Downloader) moet worden geactiveerd met de inbegrepen serial, en voor een bepaalde datum moet worden gedownload.

Ohja, wat betreft Launchbar en die andere app: Ik heb begrepen dat ze geen onderdeel zijn van de bundel, maar een soort van loot. Het zullen dus waarschijnlijk speciale (non-upgradeable) builds zijn, net zoiets als die apps die we hebben gekregen met de aktie rond kerst (alhoewel men dit keer ook nog een bundel moet kopen om de boel te unlocken) :)

[ Voor 17% gewijzigd door mindcrash op 15-01-2008 11:26 ]

• KrL
  • Laatst online: 00:21

KrL

Foto foto..

• RAF1
Wat ik eigelijk nog steeds een beetje jammer vind is dat Delicious Library 2 niet onderdeel van de bundle is (ook al is de app nog niet compleet gereed).
Maarja Pixelmator en Cha-Ching zijn eigenlijk de apps waarvoor ik de bundle gekocht heb (de rest moet ik nog uitproberen).

Iemand al rumours kunnen vinden over welke apps er misschien nog bij komen?

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

RAF1 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:18:
Iemand al rumours kunnen vinden over welke apps er misschien nog bij komen?
Er komt waarschijnlijk nog één app bij. Dus in totaal 12 apps. Niemand weet nog wat het gaat worden.

Er gaan al wel geruchten rond dat de aankondiging van de app waarschijnlijk zal samenvallen óf met de opening van MWSF (zo rond 18:00 onze tijd) óf de opening van de MacHeist stand op MWSF (morgen rond 3PM Amerikaanse tijd)

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
En niemand gebruikt de referral van de TS ;(. *snotter*

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 12:23
Wees gerust, je bent niet alleen ;)

Ik heb trouwens nog 1 persoon nodig voor een trio! DM is the way!

edit: DocB is de winnaar! Ik heb dus niemand meer nodig :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kiff op 15-01-2008 16:03 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik zal de invite link verwijderen.

• Osxy
  • Laatst online: 12:33

Osxy

Holy crap on a cracker

FL!PNEUS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:33:
En niemand gebruikt de referral van de TS ;(. *snotter*
Nu wel ;)
Zojuist de bundel voor mij, Lowfi en MrAcid gekocht :) 20 euro per persoon is toch niets voor zo een mega pakket? _/-\o_ :D
Gelijk Awaken, Coversutra, 1Password, Taskpaper, CSSedit en Pixelmator in gebruik genomen 8)

Nu iemand mijn linkje please :) https://www.macheist.com/buy/invite/51554

[ Voor 26% gewijzigd door Osxy op 15-01-2008 17:02 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Z-Dragon
Als we het dan toch nergens anders meer over kunnen hebben wil ik ook nog even de aandacht vestigen op de mijne. ;)

vv

^ Wat hij zegt.

• DaannO
osxy schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
[...]

Nu wel ;)
Zojuist de bundel voor mij, Lowfi en MrAcid gekocht :) 20 euro per persoon is toch niets voor zo een mega pakket? _/-\o_ :D
Gelijk Awaken, Coversutra, 1Password, Taskpaper, CSSedit en Pixelmator in gebruik genomen 8)

Als je er eentje met meerdere koopt is het goedkoper oid :?

• Osxy
  • Laatst online: 12:33

Osxy

Holy crap on a cracker

DaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:06:
[...]

Als je er eentje met meerdere koopt is het goedkoper oid :?
Jup, enkele bundel 49 dollar (of 39 als je de korting hebt.) En 3 bundels 99 dollar (of 89 dollar in mijn geval door de korting), kwam neer op iets meer dan 20 euro per bundel.

:+ Net op Aim ff de maker van Awaken een digitaal klopje op schouder gegeven, aardige gast ik heb hem in begin van Awaken nog geholpen met debuggen dus had hem nog in me lijst staan (ook handig als ik een bug vind :*) )

[ Voor 23% gewijzigd door Osxy op 15-01-2008 17:09 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• DaannO
En waarom zijn we dan niet allemaal aan het teamuppen hiero :?

Als iemand interesse heeft PM me ;)

[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 15-01-2008 17:10 ]

• steven_cooreman
Is er nu echt niemand meer die nog wil kopen met z'n drieën?

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Jaaaa, ik ook, teamen!

• DaannO
Volgens mij tel ik er nu drie op een rijtje die willen teamen :P

• steven_cooreman
jup, true! Maar ik kan je niet PM'men...

• DaannO
Je mag me gewoon mailen, zie mn profiel ;)

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Okee, mailtje gestuurd.

Ik had het niet zo op de eerdere bundels, zat niet zo heel veel soeps bij. Maar nu: Awaken, Pixelmator, Cha-Ching, en vooral Snapz Pro X, wauw! Ik was al van plan de laatste te kopen, maar als bundel is het zelfs nog een stuk goedkoper.

• Z-Dragon
Wat ziet iedereen toch in dat Snapz Pro X?

^ Wat hij zegt.

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

ik wil ook wel meedoen met een trio :)
kan ik nog ergens bij aansluiten?

• ram.con
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:43:
ik wil ook wel meedoen met een trio :)
kan ik nog ergens bij aansluiten?
Ik heb ook interesse, al heb ik nog niet precies door hoe het het beste gaat met referral-url's en zo. Dus, ik doe graag mee in een trio. Dus je mag me DM'en met voorstellen/instructies.

* ram.con kijkt met name uit naar Snap Pro X en Pixalmator....

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Z-Dragon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:39:
Voor mij is het erg handig om de dingen die op mijn scherm, of bepaalde window gebeuren op te nemen

• steven_cooreman
Sijmen, ik zou het apprecieren mocht je eens willen reageren op je emails...

• Z-Dragon
Deniax schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:25:
[...]
Voor mij is het erg handig om de dingen die op mijn scherm, of bepaalde window gebeuren op te nemen
Grab?

^ Wat hij zegt.

• FailFr8er
  • Nu online
Z-Dragon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:39:
Ik moet voor een aantal projecten een tutorial maken. Dat kan moeilijk met screenshots, of het kan makkelijker met een filmpje. Ben dus nu bezig om die tutorial op film basis te maken en dan later in papier vorm, vind mn opdrachtgever helemaal geweldig :P

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als iemand met groepskorting wil kopen mag diegene me even DM'en. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
osxy schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
[...]

Nu wel ;)

Dank u!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 16:24

Nitai

Live the life you love.

ik wil ook meedoen... :) heb al een DM gestuurd naar --MeAngry--

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• b0p
  • Laatst online: 25-01 12:09

b0p

Ik wil ook wel graag meedoen met twee andere mensen. Iemand nog interesse?

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik en ram.con doen ook samen, heb ook al een DM gestuurd naar --MeAngry--, als die niet mee doet met ons dan kan b0p met ons mee doen.

ons trio is compleet nu, dus misschien dat b0p samen met Nitai een trio probeert te volgen :D

[ Voor 28% gewijzigd door stickyfish op 16-01-2008 11:07 ]

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ja, als er nog iemand mee wilt doen, b0p en ik zijn zoekende ;) DM mij of b0p.

• Z-Dragon
De verkopen lopen nu trouwens wel erg lekker, na MacWorld 2008 en de vrijgave van Pixelmator. :o

^ Wat hij zegt.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
Inderdaad, als wij (b0p en ik) nu ook nog eens iemand zouden vinden :P heeheh

• DaannO
Als iemand ook even zo vriendelijk wil zijn voor mij: Dank.

[ Voor 28% gewijzigd door DaannO op 19-01-2008 01:07 ]

• RAF1
De mijn is ook nog ongebruikt

v v v

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Als 't goed is heb ik jouw referal gebruikt RAF1, weet alleen niet of je dit kunt controleren?

Ik heb er nu dus ook een :)
https://www.macheist.com/buy/invite/94010

[ Voor 28% gewijzigd door stickyfish op 16-01-2008 19:24 ]

• Tofu
Misschien is het handig eerst de refs van de vorige pagina's op te gebruiken voor er nieuwe gespamt worden?

Even het forum van MacHeist vlug doorgebladerd.. als ik het goed begrijp zou er morgen rond 3pm (Amerikaanse tijd?) een nieuw programma aangekondigd moeten worden.

Dit was een van de roddels die ik kon vinden op het forum:
i hear the new app is Leopard Server.
code:
1
      v v v

[ Voor 3% gewijzigd door Tofu op 16-01-2008 19:58 ]

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
dus dat houd in dat ik het nu niet moet kopen ?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat maakt niks uit. Iedereen die al heeft gekocht krijgt ook de licenties voor programma's die later worden toegevoegd.

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 15:39
Haal maar weer weg, ik heb 'm gebruikt :)

Alleen 1 ding; ik heb als "trial" pixelmator eerst op de minder legale manier gebruikt O-) , alleen zie ik nergens de moelijkheid om m'n eigen licentie toe te voegen. (license is greyed out)
Verwijderen en opnieuw installeren incl. reboot is niet de truc. Ik heb ook geen idee welke file ik moet editten om het te herstellen. (spotlight zegt me niks)
Iemand een idee ? :?

• Wim Leers
medendo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:12:
[...]

Haal maar weer weg, ik heb 'm gebruikt :)

Alleen 1 ding; ik heb als "trial" pixelmator eerst op de minder legale manier gebruikt O-) , alleen zie ik nergens de moelijkheid om m'n eigen licentie toe te voegen. (license is greyed out)
Verwijderen en opnieuw installeren incl. reboot is niet de truc. Ik heb ook geen idee welke file ik moet editten om het te herstellen. (spotlight zegt me niks)
Iemand een idee ? :?
De plist file van Pixelmator deleten. Verlies je ook wel je preferences.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Kan dat ook niet met AppZapper?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.