^ Wat hij zegt.
Hoeveel euro's kost het dan als je er zo 3 tegelijk neemt?
Xe0n ik doe wel mee. :-)
[ Voor 13% gewijzigd door sonderpa op 13-01-2008 18:31 ]
Ik zie niets namelijk.
nm that, I see something (je krijgt dus geen mail, handig
[ Voor 31% gewijzigd door FailFr8er op 13-01-2008 22:49 ]
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
is al gebruikt!
[ Voor 16% gewijzigd door Canaria op 15-01-2008 15:04 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zodra ik de serials van de applicaties (die bij het referral programma horen) heb zal ik de link verwijderen
[ Voor 5% gewijzigd door RAF1 op 17-01-2008 08:44 ]
Count me in, ik heb net een refund gehad voor PixelmatorBashrat schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:19:
Wie heeft nog zin in zo'n groepsaankooop ding?
https://www.macheist.com/buy/invite/51528
0.0
Ik wil ik ook wel mee doen met twee anderen.. Heb ook nog 6 dollar korting.. :xJungian schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:46:
[...]
Count me in, ik heb net een refund gehad voor PixelmatorIk heb er ook nog een linkje bij, dat is dan toch geen probleem ?
https://www.macheist.com/buy/invite/51528
je kan me mailen via info@fairmedia.nl
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Je gaat daar naar de website, en bestelt daar met je CC kaart. Of als je die niet hebt, zoek je 2 andere mensen, waarvan 1 met een CC en je koopt samen met hen het pakket. Dan krijg je nog korting ook!whitehouse schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:05:
ik wil ook zo'n pakket. Hoe doet ik dat?
Pixelmater zal er binnen enkele dagen wel zijn denk ik.
Bij Cha-Ching staat nog steeds "Your serial number will appear here Monday", volgens mij is het Monday vandaag?
Rat, je refferral in die link zettenTofu schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:35:
[...]
Je gaat daar naar de website, en bestelt daar met je CC kaart. Of als je die niet hebt, zoek je 2 andere mensen, waarvan 1 met een CC en je koopt samen met hen het pakket. Dan krijg je nog korting ook!
Pixelmater zal er binnen enkele dagen wel zijn denk ik.
Bij Cha-Ching staat nog steeds "Your serial number will appear here Monday", volgens mij is het Monday vandaag?
Krijg je nou nog een andere applicatie als je 2 refferals hebt?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Alleen nog probleempje met betalen, ik heb geen van allen dus als ik ook via iemand kan kopen, dan kan ik zonder problemen het geld overmaken via internetbankieren naar die persoon, en is dat probleem ook opgelost.
Ik houd me aanbevolen, misschien kan een van jullie me even PMen indien er nog wat plekjes over zijn!
Email / MSN mij maar even (zie profiel) ik heb creditcard en kan je daarmee wel helpen.HerQ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:32:
Ik wil eigenlijk ook wel bestellen, vooral CSSEdit en CoverSutra zijn interessant, de rest ken ik niet zo goed (1Password heb ik al)
Alleen nog probleempje met betalen, ik heb geen van allen dus als ik ook via iemand kan kopen, dan kan ik zonder problemen het geld overmaken via internetbankieren naar die persoon, en is dat probleem ook opgelost.
Ik houd me aanbevolen, misschien kan een van jullie me even PMen indien er nog wat plekjes over zijn!
Verwijderd
Ik heb al 1 refer, ben wel benieuwd of de 2e applicatie unlocked wordt bij 2 ref's
Ik heb nu bij de 2e app een vinkje staan. De app zelf is nog niet unlocked.Royal schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:49:
Er zijn er genoeg te vinden in dit topic, maar als je er geen kan vinden gebruik dan deze
Ik heb al 1 refer, ben wel benieuwd of de 2e applicatie unlocked wordt bij 2 ref's
Vermoedelijk heb ik bij de 2e al een vinkje omdat mijn referer Xe0n was, die gelijk 3 man aanmeldde
Mijne is nog niet gebruikt.. (zie mijn signature)..Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
Ik gebruik iStopMotion en Snapz X Pro regelmatig op een minder legale manier. Ik ga dit pakket kopen. Iemand een refer?
Verder krijg je gewoon 2 apps als je 1 iemand reffered.. alleen is de tweede nog niet bekend.
Kun je me vertellen wat je nou de grote meerwaarde vindt van Snapz X Pro over Grab? Alleen het filmpjes maken lijkt me? Ik was namelijk behoorlijk teleurgesteld over de functionaliteit van Snapz en kan me dan ook niks voorstellen bij de prijs ervan (normaal gesproken).Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
Ik gebruik iStopMotion en Snapz X Pro regelmatig op een minder legale manier. Ik ga dit pakket kopen. Iemand een refer?
^ Wat hij zegt.
Nee hoor, ik heb launchbar al en krijg dit als plaatje te zien bij de 2e applicatie:Eswip schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:55:
[...]
Mijne is nog niet gebruikt.. (zie mijn signature)..
Verder krijg je gewoon 2 apps als je 1 iemand reffered.. alleen is de tweede nog niet bekend.
[ Voor 13% gewijzigd door FrankvR op 14-01-2008 16:14 ]
Check je mail over 1 minuut....FrankvR schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:10:
Ik zou graag twee licensies willen aanschaffen, maar heb geen creditcard. Is er een derde die mij kan helpen? (mail me op frankvanrest at gmail)
Voor de mensen die geen Creditcard hebben... Registreer je op www.paypal.nl en voeg je bankrekening toe. Zodra dat klaar is kun je via Paypal directe betalingen doen zonder Creditcard. Het betaalde bedrag word dan een dag laten via Incasso van je rekening gehaald. Werkt ideaal.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Saeverix schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:20:
offtopic:
Voor de mensen die geen Creditcard hebben... Registreer je op www.paypal.nl en voeg je bankrekening toe. Zodra dat klaar is kun je via Paypal directe betalingen doen zonder Creditcard. Het betaalde bedrag word dan een dag laten via Incasso van je rekening gehaald. Werkt ideaal.
Daar moet je wel aan toevoegen dat het een paar dagen duurt voor je rekening geactiveerd is. Ze maken namelijk een paar kleine bedragen naar je over die je op hun site in moet vullen. Het duurt een paar dagen voor je die bedragen binnen hebt!
^ Wat hij zegt.
Z-Dragon schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:25:
[...]
offtopic:
Daar moet je wel aan toevoegen dat het een paar dagen duurt voor je rekening geactiveerd is. Ze maken namelijk een paar kleine bedragen naar je over die je op hun site in moet vullen. Het duurt een paar dagen voor je die bedragen binnen hebt!
Ja inderdaad. Dat duurt in de regel 2/3 werkdagen. Maar zodra dat klaar is kunnen ze vanaf die dag zeer gemakkelijk en snel met PayPal betalingen doen. Zeker de moeite waard.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
https://www.macheist.com/buy/invite/13142
Heb Launchbar niet zozeer nodig, maar ben benieuwd naar de tweede applicatie!
Ik kan je niet PM'en... heb je uitgeschakeld klaarblijkelijk. Ga even naar http://wimleers.com/contact en contacteer me via daar aub.HerQ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:32:
EDIT: of als iemand zijn launchbar licentie niet echt wilt, laat 't me weten aub.
[ Voor 19% gewijzigd door Wim Leers op 14-01-2008 17:00 ]
Dan koop ik gewoon via jouw referral.Red schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:04:
@ Bashrat: ik heb geen interesse in de Launchbar licentie.... maar dan moet er wel eerst iemand via mijn referral een aankoop doen. Als ik hem eerder dan jou heb, geef ik hem aan jou okay?
^ Wat hij zegt.
Alvast bedankt!
En ohja, naast Launchbar en een mystery app is er ook nog een slot vrij in het standaard pakket, dus er komt zowiezo héél binnenkort nog een app voor iedereen bij (Coda?!?)
[ Voor 20% gewijzigd door mindcrash op 14-01-2008 22:31 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zou u op mijn mail kunnen reageren.
Dan kan ik vanaf morgen stoppen met ergeren over de vele wachtwoorden die ik steeds kwijt raak
Code is een programma van 80 dollar, die gaan ze heus niet zomaar even bij de ref zetten.mindcrash schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:55:
En ohja, naast Launchbar en een mystery app is er ook nog een slot vrij in het standaard pakket, dus er komt zowiezo héél binnenkort nog een app voor iedereen bij (Coda?!?)
heeft me helaas weinig opgeleverd
[ Voor 38% gewijzigd door Tofu op 14-01-2008 23:16 ]
0.0
MacHeist houdt van virale marketing, Referrals dus.DaannO schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:17:
Hoe kom je precies dan aan de extra progs? Ik ben van plan om binnenkort deze bundel aan te schaffen maar bijv Launchbar lijkt me erg intressant
Met andere woorden:
Als jij een bundel van mij koopt (graag zelfs), dan krijg ik een applicatie (Launchbar) extra. Als vervolgens nog iemand een bundel van me koopt, krijg ik nog een tot nu toe onbekende app extra.
Als ik het goed heb begrepen moet jij vervolgens ook weer 2 referrals hebben om Launchbar en die mysterieuze 2e app voor jezelf te unlocken, etcetera etcetera
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 14-01-2008 23:42 ]
De MacHeist forum administrator (Johnred) meld in ieder geval: And stay tuned for some goodies as the sale goes on...
[ Voor 47% gewijzigd door RAF1 op 15-01-2008 09:02 ]
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
https://www.macheist.com/buy/invite/13142
Heb Launchbar niet nodig, maar heb hem al wel aan iemand hier op GoT beloofd... zo helpen we elkaar toch?
[edit]stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:13:
Ik ga vanavond ook maar eens bestellen, zitten een aantal apps tussen die ik zeker wel kan gebruiken. Eens kijken wie z'n referall ik ga gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 15-01-2008 15:03 ]
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
^ Wat hij zegt.
Je kan er bijna vergif op innemen dat de 12e app wordt onthuld (naast die 2 unlockable apps).Z-Dragon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:58:
Waarschijnlijk wordt er een vandaag of morgen nog iets duidelijk nu ze ook op MacWorld staan.
En ik heb begrepen dat het Cha-Ching gebeuren ook is opgelost. Eén van de developers van Midnight Apps schijnt lekker productief te zijn geweest in het vliegtuig richting San Francisco
Ik zoek dus nog steeds 2 mensen om te delen
Mijn invite-url: https://www.macheist.com/buy/invite/93152
Neem dan toch gewoon de eerste in de lijst, die is van steven_cooreman geloof ik.stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:13: gebruiken. Eens kijken wie z'n referall ik ga gebruiken
De beta zou zelfs vanuit het vliegveld uitgebracht zijn!mindcrash schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:48:
En ik heb begrepen dat het Cha-Ching gebeuren ook is opgelost. Eén van de developers van Midnight Apps schijnt lekker productief te zijn geweest in het vliegtuig richting San Francisco
Maar we hebben nu dus een 2.0 key, maar gebruiken nog een 1.X versie of toch een BETA van 2.0 nu, als ik het goed begrijp?
De download bevat versie 1.2.2.Tofu schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:06:
[...]
De beta zou zelfs vanuit het vliegveld uitgebracht zijn!
Maar we hebben nu dus een 2.0 key, maar gebruiken nog een 1.X versie of toch een BETA van 2.0 nu, als ik het goed begrijp?
Maar van wat ik begreep is het wel een 2.0 key
Uhm, volgens mij de key valide vanaf v1.22, en dat is volgens mij ook de versie die gepubliceerd is op de site. Als ik de comments van de Midnight Apps medewerkers in het forum goed heb begrepen is v2.0 namelijk nog niet echt customer ready. We zullen wel met z'n allen toegang exclusief toegang krijgen tot het beta programma tegen de tijd dat de applicatie enigzins af is, denk ik (en de key voor 1.22 is inderdaad ook geldig voor 2.0).Tofu schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:06:
De beta zou zelfs vanuit het vliegveld uitgebracht zijn!
Overigens is Cha-Ching v1.22 die via MacHeist wordt verspreid ook weer een speciale build die (net zoals Speed Downloader) moet worden geactiveerd met de inbegrepen serial, en voor een bepaalde datum moet worden gedownload.
Ohja, wat betreft Launchbar en die andere app: Ik heb begrepen dat ze geen onderdeel zijn van de bundel, maar een soort van loot. Het zullen dus waarschijnlijk speciale (non-upgradeable) builds zijn, net zoiets als die apps die we hebben gekregen met de aktie rond kerst (alhoewel men dit keer ook nog een bundel moet kopen om de boel te unlocken)
[ Voor 17% gewijzigd door mindcrash op 15-01-2008 11:26 ]
Maarja Pixelmator en Cha-Ching zijn eigenlijk de apps waarvoor ik de bundle gekocht heb (de rest moet ik nog uitproberen).
Iemand al rumours kunnen vinden over welke apps er misschien nog bij komen?
Er komt waarschijnlijk nog één app bij. Dus in totaal 12 apps. Niemand weet nog wat het gaat worden.RAF1 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:18:
Iemand al rumours kunnen vinden over welke apps er misschien nog bij komen?
Er gaan al wel geruchten rond dat de aankondiging van de app waarschijnlijk zal samenvallen óf met de opening van MWSF (zo rond 18:00 onze tijd) óf de opening van de MacHeist stand op MWSF (morgen rond 3PM Amerikaanse tijd)
Ik heb trouwens nog 1 persoon nodig voor een trio! DM is the way!
edit: DocB is de winnaar! Ik heb dus niemand meer nodig
[ Voor 22% gewijzigd door Kiff op 15-01-2008 16:03 ]
Thanks
Ik zal de invite link verwijderen.
Nu welFL!PNEUS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:33:
En niemand gebruikt de referral van de TS. *snotter*
Zojuist de bundel voor mij, Lowfi en MrAcid gekocht
Gelijk Awaken, Coversutra, 1Password, Taskpaper, CSSedit en Pixelmator in gebruik genomen
Nu iemand mijn linkje please
[ Voor 26% gewijzigd door Osxy op 15-01-2008 17:02 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
vv
^ Wat hij zegt.
Als je er eentje met meerdere koopt is het goedkoper oidosxy schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
[...]
Nu wel
Zojuist de bundel voor mij, Lowfi en MrAcid gekocht20 euro per persoon is toch niets voor zo een mega pakket?
![]()
![]()
Gelijk Awaken, Coversutra, 1Password, Taskpaper, CSSedit en Pixelmator in gebruik genomen![]()
Nu iemand mijn linkje pleasehttps://www.macheist.com/buy/invite/51554
Jup, enkele bundel 49 dollar (of 39 als je de korting hebt.) En 3 bundels 99 dollar (of 89 dollar in mijn geval door de korting), kwam neer op iets meer dan 20 euro per bundel.DaannO schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:06:
[...]
Als je er eentje met meerdere koopt is het goedkoper oid
[ Voor 23% gewijzigd door Osxy op 15-01-2008 17:09 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Als iemand interesse heeft PM me
[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 15-01-2008 17:10 ]
Ik had het niet zo op de eerdere bundels, zat niet zo heel veel soeps bij. Maar nu: Awaken, Pixelmator, Cha-Ching, en vooral Snapz Pro X, wauw! Ik was al van plan de laatste te kopen, maar als bundel is het zelfs nog een stuk goedkoper.
^ Wat hij zegt.
kan ik nog ergens bij aansluiten?
Ik heb ook interesse, al heb ik nog niet precies door hoe het het beste gaat met referral-url's en zo. Dus, ik doe graag mee in een trio. Dus je mag me DM'en met voorstellen/instructies.stickyfish schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:43:
ik wil ook wel meedoen met een trio
kan ik nog ergens bij aansluiten?
* ram.con kijkt met name uit naar Snap Pro X en Pixalmator....
Voor mij is het erg handig om de dingen die op mijn scherm, of bepaalde window gebeuren op te nemenZ-Dragon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:39:
Wat ziet iedereen toch in dat Snapz Pro X?
Grab?Deniax schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:25:
[...]
Voor mij is het erg handig om de dingen die op mijn scherm, of bepaalde window gebeuren op te nemen
^ Wat hij zegt.
Ik moet voor een aantal projecten een tutorial maken. Dat kan moeilijk met screenshots, of het kan makkelijker met een filmpje. Ben dus nu bezig om die tutorial op film basis te maken en dan later in papier vorm, vind mn opdrachtgever helemaal geweldigZ-Dragon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:39:
Wat ziet iedereen toch in dat Snapz Pro X?
Tesla Model Y RWD (2024)
Dank u!osxy schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:10:
[...]
Nu wel
Zojuist de bundel voor mij, Lowfi en MrAcid gekocht20 euro per persoon is toch niets voor zo een mega pakket?
![]()
![]()
Gelijk Awaken, Coversutra, 1Password, Taskpaper, CSSedit en Pixelmator in gebruik genomen![]()
Nu iemand mijn linkje pleasehttps://www.macheist.com/buy/invite/51554
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ons trio is compleet nu, dus misschien dat b0p samen met Nitai een trio probeert te volgen
[ Voor 28% gewijzigd door stickyfish op 16-01-2008 11:07 ]
^ Wat hij zegt.
Inderdaad, als wij (b0p en ik) nu ook nog eens iemand zouden vinden
[ Voor 28% gewijzigd door DaannO op 19-01-2008 01:07 ]
Ik heb er nu dus ook een
https://www.macheist.com/buy/invite/94010
[ Voor 28% gewijzigd door stickyfish op 16-01-2008 19:24 ]
Even het forum van MacHeist vlug doorgebladerd.. als ik het goed begrijp zou er morgen rond 3pm (Amerikaanse tijd?) een nieuw programma aangekondigd moeten worden.
Dit was een van de roddels die ik kon vinden op het forum:
i hear the new app is Leopard Server.
1
| v v v |
[ Voor 3% gewijzigd door Tofu op 16-01-2008 19:58 ]
Haal maar weer weg, ik heb 'm gebruiktDaannO schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:48:
Als iemand ook even zo vriendelijk wil zijn voor mij: https://www.macheist.com/buy/invite/94085
Alleen 1 ding; ik heb als "trial" pixelmator eerst op de minder legale manier gebruikt
Verwijderen en opnieuw installeren incl. reboot is niet de truc. Ik heb ook geen idee welke file ik moet editten om het te herstellen. (spotlight zegt me niks)
Iemand een idee ?
De plist file van Pixelmator deleten. Verlies je ook wel je preferences.medendo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:12:
[...]
Haal maar weer weg, ik heb 'm gebruikt
Alleen 1 ding; ik heb als "trial" pixelmator eerst op de minder legale manier gebruikt, alleen zie ik nergens de moelijkheid om m'n eigen licentie toe te voegen. (license is greyed out)
Verwijderen en opnieuw installeren incl. reboot is niet de truc. Ik heb ook geen idee welke file ik moet editten om het te herstellen. (spotlight zegt me niks)
Iemand een idee ?
Dit topic is gesloten.
![]()